• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #30

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - uitgave #30

Beste lezers,




1 maart… Dat betekent natuurlijk dat er een nieuwe uitgave van Grepolis Times wacht om door jou verslonden te worden. Maar 1 maart is natuurlijk ook “Complimentjesdag”, de ideale gelegenheid om je vrienden, familieleden en je lievelingsreporters een welverdiend complimentje te geven. Heb je niet mee kunnen doen aan complimentjesdag? Stel hem dan gewoon even uit en geef vandaag complimentjes aan iedereen die iets lief voor je doet!
Wie ook iets lief voor ons doet deze maand, is Hades. Op het einde van deze maand keert Persephonè terug uit de onderwereld en kan ze weer, samen met haar moeder, Demeter, zorgen voor bloeiende bloemen, prachtige bloessems en warmere temperaturen; de lente komt eraan! Nu Demeter nog huilt om Persephonè en het weer winters houdt, kan je gezellig dicht bij de open haard of een kachel kruipen om de 30[SUP]e[/SUP] uitgave te lezen! Deze maand is er goud te winnen, lees dus zeker verder!

Veel leesplezier,
Jullie Grepolis Times Team

Hoewel we deze maand nieuwe reporters mochten verwelkomen, zijn we nog steeds op zoek naar creatieve schrijvers. Voel jij je geroepen om bij de Times te komen, meld je dan aan!
Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 

DeletedUser

Gast
Ik wou net zeggen, ik zat al in onze Vox Populi skype chat te klagen :p
 

DeletedUser18257

Gast
Tim, Geweldige uitgave over Omega! mijn complimenten.

Als ik nog meer artikelen moet schrijven voor je, dan weet je me te vinden! ;)
 

DeletedUser

Gast
eerste spelfout gevonden!

wereld eta, interview pharis

"wat ga jij doen nu de wereld afloop?" <-- *afloopt (toch?)
 

DeletedUser

Gast
Gefeliciteerd aan de redacteurs! Prachtige krant ! :) In het deel 'Omega' is er veel over Vox, maar daar stoor ik me niet aan. ^^
 

DeletedUser

Gast
Mooie times! Alleen dat stukje van Jelmer130 is helemaal uit de duim gezogen.
 

DeletedUser

Gast
ik heb zo'n 3 keer gehoord van Jelmer130 dat dit niet de reden is, dat is het enige dingetje wat ik raar vind.... verder mooie Times!
 

DeletedUser

Gast
Kunnen we het niet beter stopzetten allemaal?
Veel spelers irriteren zich eraan enzo
 
Bovenaan