• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #30

DeletedUser

Gast
Mooi uitgave, mijn complimenten. Aub schrijf vaker over Kappa!!!
Mag ik miss ook eens een interview? Hoeft niet hoor :)
 

DeletedUser19577

Gast
Mooi uitgave, mijn complimenten. Aub schrijf vaker over Kappa!!!
Mag ik miss ook eens een interview? Hoeft niet hoor :)

Ik kies de mensen uit die belangrijk zijn geweest die week en een wilde gok om meer te weten te komen over een speler...Dus wie weet...
 

DeletedUser

Gast
Was al blij dat er sinds tijden weer een wereld van het begin af aan word gevolgd, maar dat het ook nog eens zo goed is ben ik super blij mee :D.

Bravo flip ;)
 

DeletedUser10567

Gast
Was al blij dat er sinds tijden weer een wereld van het begin af aan word gevolgd, maar dat het ook nog eens zo goed is ben ik super blij mee :D.
Bravo flip ;)

Haha, bedankt. Door mijn grote activiteit volg ik elke dag alles, en weet zo precies wat er gebeurt. Echter heeft dit ook zijn nadelen als bepaalde items achterhaald zijn. Maar ik doe wat ik kan ;)
 

DeletedUser9170

Gast
Zeer mooie uitgaven, zoals altijd. Maar ik hoop in de volgende eens wat te kunnen lezen over Phi ;)
 

DeletedUser

Gast
Waar moet ik mijn antwoord op de vraag van de woordzoeker neerzetten?
Er staat dat ik die in een bericht naar 'Grepolis Times' moet sturen, maar ik kan geen bericht sturen naar dat account?
(sorry 1e keer op het forum..)
Ik kreeg net pas de Grepolis Times uitgave #30 in mn berichten, ik kijk nooit op het forum.. anders had ik het antwoord wel eerder.
 

DeletedUser

Gast
(quote= wimemke )(quote) dat denk je ik ben heerser over de ocean
hoeveel stden heb ik ben een kleine generaal van wi
?????????????
ZOu ik ten eerste mogen szeggen waar dit op slaat, ten 2de waarom je rubinho quote, en ten derde wat er nou staat, want ik begrijpheit neit.
 

DeletedUser5350

Gast
Ook is het goed te lezen dat de Alpha's hetzelfde doen zoals ze op Rho hebben gedaan
 

DeletedUser19555

Gast
Allereerst mijn complimenten voor deze #30e uitgave van de Times! Ziet er weer mooi uit:)

Maarrrrr vorige uitgave kwam het stukje over PI later er onder te staan omdat er iets fout gegaan was ofzo.. nu ontbreekt het helemaal??? Waarom zit er niks over PI bij?...
 

DeletedUser9170

Gast
zou ik graag doen, kan je me even zeggen hoe ik dat kan doen?
 
Bovenaan