• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #35

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - uitgave #35

Waar we vorige maand nog om het goede weer riepen zuchten we nu onder de ene na de andere hittegolf. Wat een verandering in weer. Dit heeft natuurlijk invloed op Grepolis, minder activiteit. Meer stoppers en als gevolg: Minder artikels. Daarom een dunnere zomer-editie maar zeker ook niet minder van kwaliteit!

Veel leesplezier,
Het Grepolis Times Team

(Helaas zitten er weer witte pagina's tussen. Hier kunnen wij niets aan doen. Gelieve hierover niet te gaan klagen)




Natuurlijk zijn we nog altijd opzoek naar nieuwe reporters. Voel je vrij om via hier te solliciteren
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
wow, ben ik echt de eerste die hier reageert?

Mooie uitgaven voor de werelden en de artikels die er zijn! Beetje kort inderdaad. Maar toch, mooi werk!
 

DeletedUser

Gast
Leuk, lezen! :p
Zal wel een heel lang stuk over omega zijn, door al die veranderingen.
 

DeletedUser19577

Gast
Het weer zou er ook wel voor hebben gezorgd dat de stukken niet al te groot zijn, net als vakantiegangers.
 

DeletedUser

Gast
Fritz wanneer stop je met jezelf te overtreffen want dit keer heb je weer (zoals meestal) een fantastisch artikel geschreven.
 

DeletedUser

Gast
Mooi interview met relax rscl, en cynthia, zelfs al speel ik niet op omega, ik moest toch dat artikel lezen :D
 

DeletedUser13872

Gast
Jammer dat Eta er niet is deze maand, nog een artikel hoop ik en dan deuren dicht ;(
 

DeletedUser9076

Gast
:( Hoe stom dat je via je de link die je via mail binnen krijgt in 1 keer ook je webpagina kwijt bent.
Eerste les (mss niet overal) maar linken zouden op zijn minst in een nieuwe webpagina moeten geladen worden.
 

DeletedUser

Gast
Daarom dat ze meerdere tabpagina's hebben uitgevonden

images
 

DeletedUser

Gast
Er is idd een sollicitatie binnengekomen voor Byzantion maar deze is helaas weerhouden.
 

DeletedUser20586

Gast
Ik speel zelf geen Grepo meer, maar ik wil natuurlijk wel op de hoogte blijven. Door de Times is dit mogelijk :) Mooi gemaakt!
 

DeletedUser

Gast
Dat is aan die sollicitant in kwestie duidelijk meegedeeld. Ik vrees dat je het aan hem in persoon moet vragen.
 
Bovenaan