• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #35

DeletedUser

Gast
Daarom dat ze meerdere tabpagina's hebben uitgevonden

images

als je de ingame link gebruikt, opent ie m op de tab van de ingame pagina ipv een nieuw tabblad te openen.
 

DeletedUser

Gast
owen666 had als (vervangend?) reporter een interview gedaan met een lid van Nijntje op Phi.

Dr is niks gepublished? Of hangt dit samen met de sollicitatie van hem @ byzanthion ? ;)
 

DeletedUser

Gast
Bij mij is alles wit, ben ik de enige met dit probleem?
?? Bij mij 1 pagina wit. De laatste van omega d8 ik. De rest is bij mij wel ok.

Dr is niks gepublished? Of hangt dit samen met de sollicitatie van hem @ byzanthion ?
Deze is idd zijn sollicitatie geweest. Onze beslissing daarover is nog maar pas gevallen en hij zal volgende maand een artikel binnenleveren.
adhv dat artikel kunnen we zien of hij vaste reporter wordt ;)
 

DeletedUser

Gast
owen666 had als (vervangend?) reporter een interview gedaan met een lid van Nijntje op Phi.

Dr is niks gepublished? Of hangt dit samen met de sollicitatie van hem @ byzanthion ? ;)

Bananafish ik heb wel iets gemaakt dus ik zal het doorsturen . (Thomas heeft hem al gelezen)
 

DeletedUser

Gast
Hahaha, een geniale cover! Helaas wat weinig 'algemene' dingen als columns die eigenlijk niets met Grepolis te maken hebben. Dat vind ik altijd wel leuk om te lezen.
 

DeletedUser19689

Gast
Inderdaad, algemene collums, dat zou ik ook graag willen lezen.
Over wat ze moeten gaan? Geen idee. Het kan van alles zijn: TV-series, Games,...
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Game-artikel wordt aan gewerkt, uhm, ik zal eens horen over andere dingen :p
En normaal gezien is er sws wel een column hoor, niet? :s
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
"Verhaal
2 Interviews
Games(Komt eraan, wss nog niet volgende uitgave)
Kookhoekje", en dat is het :p
Ik zal wel eens denken, ideeën zijn altijd welkom, zoals ook vorige keer stond vermeld ;)
 
Bovenaan