• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #35

DeletedUser19689

Gast
Bijvoorbeeld: 'JAP kijkt TV'. (Maar dan door degene die het schrijft)
Elke week stel je of bespreek je een film/serie. En dan nog een tip uit de tv-gids of zo.

Must See (voor NL en BE apart):
2BE Maandag 20:30 Een of andere film
Ned 1 Donderdag 22:45 Een of andere film
 

DeletedUser

Gast
Iemand (leidinggevend) hierop iets te reageren?
Zoals robin al zei komt er nog wel iets over games aan hoor. Maar ook rekening houden met mensen die zoiets liever niet zien. Deze maand nog maar pas kreeg ik de vraag waarom er 'in godsnaam' een recept in de Times staat. Dus niet iedereen is hiermee opgezet. OOk dienen we rekening te houden met het aantal reporters. We hebben nu al niet voor elke wereld een reporter dus als we dan extra dingen gaan doen willen we daar ook extra personen voor. Bv iemand die geheel op zichzelf 1a2 algemene columns doen maar dan geen wereldstuk schrijven. Op die manier worden er geen stukken 'gerushed' en blijven ze van een redelijke kwaliteit.
 

DeletedUser19689

Gast
Zoals robin al zei komt er nog wel iets over games aan hoor. Maar ook rekening houden met mensen die zoiets liever niet zien. Deze maand nog maar pas kreeg ik de vraag waarom er 'in godsnaam' een recept in de Times staat. Dus niet iedereen is hiermee opgezet. OOk dienen we rekening te houden met het aantal reporters. We hebben nu al niet voor elke wereld een reporter dus als we dan extra dingen gaan doen willen we daar ook extra personen voor. Bv iemand die geheel op zichzelf 1a2 algemene columns doen maar dan geen wereldstuk schrijven. Op die manier worden er geen stukken 'gerushed' en blijven ze van een redelijke kwaliteit.

Dat van dat recept slaagt op niets, dan lees je het gewoon niet. Kan je evengoed zeggen als Alpha-speler dat je Omega artikelen storend vindt. Ik suggereer enkel maar (zoals kennelijk gevraagd), ik verplicht tot niets. Ik ben me ten volle van bewust dat er weinig reporters zijn, als het niet mogelijk is, is het niet mogelijk. Punt aan de lijn.
 

DeletedUser

Gast
ik heb een gewelldig idee voor volgende keer een interview met mij (sarcastisch) nee deze times was weer fantastisch zoals altijd
 

DeletedUser10508

Gast
Je kan dan nog altijd mee praten bij het 'Achilles' thema over wat er in de volgende times zou moeten komen.
 
Bovenaan