• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #38

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - uitgave #38



Beste lezers,
De eerste koude dagen zijn een feit en dat betekend.... Halloween!
We hebben deze maand een schitterend griezelverhaal gemaakt waar je haar van overeind komt.
Enkele artikels van nieuwe aanwinsten en uiteraard de bekende wereldartikels.
Verder zijn leuke opmerkingen, tips, maar ook opbouwend kritiek altijd welkom in dit topic.

Veel leesplezier,
Het Grepolis Times Team





Natuurlijk zijn we nog altijd opzoek naar nieuwe reporters. Voel je vrij om via hier te solliciteren
 

DeletedUser

Gast
Ik wil nog graag Tristan bedanken voor al het moois wat hij gedaan heeft voor de Grepolis Times, dus bij deze.
 

DeletedUser19642

Gast
Mooi uitgebriede artikels allemaal top !!!

en leuk dat ik er in achilles onder keysersoze netjes in vermeld sta voor me bijdrage ;)
 

DeletedUser

Gast
Omega is de meest spectaculaire wereld van allemaal....
Baal er echt van..
had wel willen zien wat jasper nu weer uit z'n mouw schudt...
 

DeletedUser21018

Gast
vorige keer had ik wat commentaar over de spelling. Bij deze editie is alles veel beter. RabbidRobin is hét voorbeeld geworden i. v. m. spelling en de anderen krijgen van mij ook een dikke proficiat! Zeer mooie editie en ook uitgebreide artikels!
 

DeletedUser21367

Gast
leuk gedaan beetje jammer dat in 2 edities niets vernoemd word over psi waar de strijd al beslecht is en de winnaar bekend is
 

DeletedUser19654

Gast
Ik had iets meer verwacht bij Athene, vanwege het feit dat er toch nog heel wat gebeurd is gezien fusies en oorlogen.
Volgens mij een nieuwe die nog niet eerder heeft geschreven dus zal nog wel leren en dan word het helemaal perfect denk ik!
Verder was de times echt super goed! Beter dan de vorige vind ik :D
 

DeletedUser9104

Gast
Weer geen Omega..:(

Kan wel huilen.

Omega is de meest spectaculaire wereld van allemaal....
Baal er echt van..
had wel willen zien wat jasper nu weer uit z'n mouw schudt...

leuk gedaan beetje jammer dat in 2 edities niets vernoemd word over psi waar de strijd al beslecht is en de winnaar bekend is

Stond weer niets in over Omega...

Lieve mensen... Helaas zijn er voor deze werelden geen reporters. Dan kunnen we helaas ook geen artikel aanbieden.
Voor de mensen die klagen, maar ook graag schrijven; Bij deze de oproep om te solliciteren :)
Nieuwe reporters zijn altijd welkom
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
vorige keer had ik wat commentaar over de spelling. Bij deze editie is alles veel beter. RabbidRobin is hét voorbeeld geworden i. v. m. spelling en de anderen krijgen van mij ook een dikke proficiat! Zeer mooie editie en ook uitgebreide artikels!

Wel, je moet niet naar mij kijken. HappyPineapple en Tristiano namen deze keer de spelling voor hun rekening ;)
 
Bovenaan