• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #38

DeletedUser13380

Gast
Allereerst: De voorpagina vind ik persoonlijk zeer mooi. Ik weet niet wie die verzorgd, maar: Gefeliciteerd, puik werk! :)

Athene: Ik vond het artikel wat slapjes, om eerlijk te zijn. Natuurlijk, het is je eerste keer, dat zal wel beteren. :) Ik heb wel wat kritiek op de uitspraak dat Legends de oudste zou zijn. Er zijn namelijk nog altijd kleine allianties die al sinds dag één staan. Voorbeelden: Hyena, *The Passion*, Soldiers Of Peace en Myrmidons geloof ik ook. Het zou beter zijn als je zei 'van de top-10' o.i.d. Probeer je info altijd te checken, en desnoods te specificeren zodat de info helemaal waarheid is. :)

Corinthe: Mooi stukje van Niels, zoals ik van hem verwacht. Toppie! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Wederom weer een nette times waar het over grepolis gaat. Snap alleen niet helemaal waarom er stukken instaan over farcry of gta5. Heb hem gelijk weg geklikt. Als ik iets wil weten over andere games kijk ik wel op een echte gamesite ipv in de grepotimes...
 

DeletedUser10508

Gast
Wederom weer een nette times waar het over grepolis gaat. Snap alleen niet helemaal waarom er stukken instaan over farcry of gta5. Heb hem gelijk weg geklikt. Als ik iets wil weten over andere games kijk ik wel op een echte gamesite ipv in de grepotimes...

Er zijn veel mensen die erom gevraagd hebben. Noorddam zijn review vond ik echt goed, en daarmee was ik dus tevreden mee.
 

DeletedUser

Gast
Heel apart dat je daarom vraag bij de grepotimes...
Maar goed ieder zijn ding. Ik heb gelukkig de keus om het weg te klikken. :)
 

DeletedUser

Gast
ik vond de times weer goed.
jennifer top verhaal, maar wanneer ben je niet top?;)
 

DeletedUser4382

Gast
Ik zal het ook hier plaatsen zodat het openbaar is. Het is een goede times en ik snap dat jullie hard je best doen. mijn respect hiervoor. jammer dat een speler die een ban heeft gehad 4 life op een ander account. hij erkent zelf dat hij het geweest is in "hall of fame" genoemd wordt. En dat zo een speler zo veel aandacht krijgt..... en er niet even bij staat dat hij eerder een ban heeft gehad.
 

DeletedUser

Gast
Het is de eerste Grepolis times (NL) die ik ooit heb gelezen, ben ook nog maar een 20 dagen geleden aangemeld.
Had dit niet verwacht, prachtig in mekaar gestoken. :D
 

DeletedUser10508

Gast
Het is de eerste Grepolis times (NL) die ik ooit heb gelezen, ben ook nog maar een 20 dagen geleden aangemeld.
Had dit niet verwacht, prachtig in mekaar gestoken. :D

Dan wens ik je alvast veel plezier op Grepolis! Trouwens, elke maand geeft RabbidRobin veel (nuttige) informatie in zijn helpdesk, dus dat zeker en vast lezen! :)
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Ik deel mijn mening over Athene met Sanoj. Veel valt daar niet aan toe te voegen.
Corinthe was een zeer mooi, uitgebreid stuk. Na daar intussen al een tijd weg te zijn is het zeer interessant te lezen wat daar allemaal is gebeurd. Dikke proficiat!
Ik wil Rabbid bedanken voor zijn weer eens zeer interessante uitleg over de alliantie en ook Noorddam... mooi stukje GTA5 ;)
 

DeletedUser21268

Gast
Weer geen Omega..:(

Kan wel huilen.

vindt ik ook het is al heel lang geleden dat er nog eens omega in kwam
en wat ik ook zeer spijtig vindt is dat het steeds de top 10 is het zou voor veel lezers /spelers leuker zijn als er een vergelijking tussen de top 15 zou gaan
 

DeletedUser

Gast
Ik zou me opzich best in willen schrijven om het stukje voor Omega te doen, maar ik heb geen idee hoe ik al die screenshots E.D verwerk in mijn artikel. Aan elkaar praten kan ik wel:)
 

DeletedUser

Gast
Maar dat gaat zo lang duren:O Als ik morgen een paar uur tijd heb zal ik er eens naar kijken. Wel jammer dat je je Ign naam moet geven, heb hem al zo lekker lang verborgen xD
 

DeletedUser

Gast
Allereerst: De voorpagina vind ik persoonlijk zeer mooi. Ik weet niet wie die verzorgd, maar: Gefeliciteerd, puik werk! :)

Athene: Ik vond het artikel wat slapjes, om eerlijk te zijn. Natuurlijk, het is je eerste keer, dat zal wel beteren. :) Ik heb wel wat kritiek op de uitspraak dat Legends de oudste zou zijn. Er zijn namelijk nog altijd kleine allianties die al sinds dag één staan. Voorbeelden: Hyena, *The Passion*, Soldiers Of Peace en Myrmidons geloof ik ook. Het zou beter zijn als je zei 'van de top-10' o.i.d. Probeer je info altijd te checken, en desnoods te specificeren zodat de info helemaal waarheid is. :)

Corinthe: Mooi stukje van Niels, zoals ik van hem verwacht. Toppie! :)

Ik had maar 1 dag om het in elkaar te flansen, ik zal volgende keer er wat aandacht aan besteden
 

DeletedUser

Gast
Ik had iets meer verwacht bij Athene, vanwege het feit dat er toch nog heel wat gebeurd is gezien fusies en oorlogen.
Volgens mij een nieuwe die nog niet eerder heeft geschreven dus zal nog wel leren en dan word het helemaal perfect denk ik!
Verder was de times echt super goed! Beter dan de vorige vind ik :D

Yep ben nieuw en had niet veel tijd volgende keer word het een stuk groter
 
Bovenaan