• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #38

DeletedUser

Gast
Haal semmie aub van omega af!
liever geen stuk in de times dan iets van die pannenkoek..!
 

DeletedUser11295

Gast
Dankjewel Rens voor het enorme vertrouwen dat je in me hebt! :)

Nee, echt serieus. Dit is zo fijn om te horen ;)
 

DeletedUser21018

Gast
Wel, je moet niet naar mij kijken. HappyPineapple en Tristiano namen deze keer de spelling voor hun rekening ;)

Sorry voor de late reactie. Nou, dan moet jij toch wel een zeer goede basis hebben geschreven, want bij andere schrijvers staan er toch nog wat fouten in hoor. Hoe dan ook, proficiat aan iedereen!
 

DeletedUser

Gast
Nieuwe reporter voor chi :D
Leuk stukje tekst :) ME is wel niet volledig gelijk aan yakuza, het is indd dezelfde ally gebleven maar er zijn veel mensen bijgekomen en de leiding is ook een beetje veranderd.
Goeie opmerking dat er veel gesticht wordt aan de rand van de wereld, dat viel mij ook op
 

Genius0615

Erinys
Wederom weer een nette times waar het over grepolis gaat. Snap alleen niet helemaal waarom er stukken instaan over farcry of gta5. Heb hem gelijk weg geklikt. Als ik iets wil weten over andere games kijk ik wel op een echte gamesite ipv in de grepotimes...

Waarom? Ik vond het juist een leuk stuk over de 2 games. Ik vond het zelfs een betere recensie dan op sommige gamesites
 
Bovenaan