• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #39

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Grepolis Times - uitgave #39


Beste lezers,
November is alweer voorbij, en de winter staat nu echt voor de deur.
Maar winter betekent ook gezelligheid. Samen onder de schoorsteen staan en liedjes zingen, naast je schoen die je natuurlijk over enkele dagen gaat zetten. De volgende dag juichend wakker worden omdat de Sint is geweest en je jezelf kan trakteren op mandarijn, chocolade en marsepein. Later in de sneeuw rollen en springen en sneeuwballen gooien.
Maar voordat de winter echt kan beginnen, in zie namelijk nog geen sneeuw, staat er weer een warme Times voor jullie klaar. Met wereldartikelen, een interview met een QA-medewerker, de helpdesk(die deze keer voor de begginende spelers is) en nog veel meer.
We mogen ook een nieuwe reporter verwelkomen, Semmieee voor wereld Omega. En als laatste cadeautje van ons voor jullie staat er ook nog een passend sinterklaasverhaal voor jullie klaar!

Veel leesplezier,
Jullie Grepolis Times Team


Lees hier uitgave #39 van de GrepolisTimes
(negeer zoals gewoonlijk de witte pagina's gewoon, kunnen wij weinig of niets aan doen)



We zijn zoals gewoonlijk weer op zoek naar nieuwe reporters om ons team te vergezellen. Voel je vrij om via hier te solliciteren.
Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 

DeletedUser

Gast
zoals jullie misschien gezien hebben werd er in het begin gezegd dat mijn stuk 15 pagina's had, maar doordat het niet is toegestaan om bans te bespreken op het AF en daardoor ook niet in de Times zijn er een stuk of 8 pagina's minder. Als iemand interesse heeft in die 8 pagina's toch nog te lezen kan je een PM sturen :)

verder bedank ik tristan voor het maken van een spelfout in mijn artikel ;)
van: In het onderdeel “Top 10 van chi”
naar: In het onderdeel “Top 10 van chic”
maar verder goed gedaan hoor :)
 

DeletedUser

Gast
Mooi gedaan, wel jammer dat over de wereld Chi 2/3 pagina's gaan over de slechtheid van ME en onze verweerbeurt een korte alinea is :(

En jammer dat byzantium er niet in is. Verder leuk geschreven!
 

DeletedUser19831

Gast
Leuk om te lezen ook van mijn oude wereld Chi. Speel tegenwoordig enkel nog maar op Athene allebei de werelden gelezen.
 

DeletedUser

Gast
Mooi gedaan, wel jammer dat over de wereld Chi 2/3 pagina's gaan over de slechtheid van ME en onze verweerbeurt een korte alinea is :(
hartelijk dank :)

Klopt, dit was mij ook opgevallen, maar de antwoorden van jullie kant kwamen zijn kort en krachtig.
De lengte van een antwoord is niet altijd belangrijk :)
 

DeletedUser21336

Gast
@niels,

is het niet de bedoeling dat je oppervlakkig bent? je zit heel de tijd te stoefen over FNC ....

vind je dat normaal?
 

DeletedUser21336

Gast
pagina 48 onderandere dit textje onde rdat blauwe zinnetje en dat blauwe zinnetje...
 

DeletedUser10508

Gast
pagina 48 onderandere dit textje onde rdat blauwe zinnetje en dat blauwe zinnetje...

Als je m'n artikel grondig, of beter, had gelezen zag je dat de blauwe tekst een "quote" is vanuit de tekst. En als je heel de tekst hebt gelezen, zie je duidelijk dat ik erbij had gezet (in het begin van dat artikel): "zeldazaam heeft het eer om dit als eerste te doen."

Met andere woorden, zeldazaam heeft die tekst geschreven, ik niet. Hij moet niet objectief zijn, ik wel. ;)
 

DeletedUser21336

Gast
w6twr6.png



dus dit heb jij niet geschreven?

dan neem ik mijn woorden terug ;)
 

DeletedUser10508

Gast
Dat staat in cursief, en helemaal boven de tekst staat dat Zeldazaam de eer heeft, hoe kan ik het nog anders tonen? :p
 

DeletedUser21336

Gast
ik heb net 6uur gestudeerd voor examen wiskunde morgen :p

zal el aan mij en mijn hoofd liggen ;) :p
 

DeletedUser21018

Gast
goede times. Niels en RabbidRobin zijn fantastisch!!!!

Ik bewonder jullie ten zeerste en ik ben jullie grootste fan en....

Nee, dat meende ik niet. :)

Even serieus:
-iedereen heeft een mooi artikel geschreven
-goede spelling
-goede helpdesk, zeer duidelijk
-mooi verhaal Firebloem:)
 
Bovenaan