• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #39

DeletedUser21018

Gast
moet ik nog zeggen dat je verder moet lezen of was dat sarcastisch? :)

(ik gok op het laatste....., nee ik weet het gewoon! :)
 

DeletedUser9170

Gast
Blij te horen dat je het een mooi verhaal vond Xa4 molentje

verder wil ik aan de lezers van vorige maand die het Halloween verhaal gelezen hebben zeggen dat ik zeer blij ben dat het bij jullie in de smaak viel!

Wat zou er te wachten staan volgende maand??? :p
 

DeletedUser19654

Gast
Leuke times!
Ik merk dat onze verslaggever/reporter zijn draai langzaam wel begint te vinden. Deze was een stuk beter als de vorige keer.
Echt top

Wie weet vind hij wel een keer wat meer tijd om een groot artikel te doen in deze maand (kerstvakantie :p) en alle WW's die nu zo goed als klaar zijn. Dan gaan er echt leuke gevechten beginnen (hoop ik) :D
 

DeletedUser

Gast
Leuke times!
Ik merk dat onze verslaggever/reporter zijn draai langzaam wel begint te vinden. Deze was een stuk beter als de vorige keer.
Echt top

Wie weet vind hij wel een keer wat meer tijd om een groot artikel te doen in deze maand (kerstvakantie :p) en alle WW's die nu zo goed als klaar zijn. Dan gaan er echt leuke gevechten beginnen (hoop ik) :D

Welke wereld?
 

DeletedUser199

Gast
Mocht er enige vorm van kritiek zijn betreffend de spelling, heb ik natuurlijk graag dat mensen mij daarop wijzen :)!
 
Bovenaan