• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #4

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - Uitgave #4

Beste spelers,

Na meer dan een maand wachten is het dan eindelijk weer zo ver. De maandelijkse Grepolis Times is weer online! Helaas lieten vele reporters deze editie schieten waardoor we onze zoektocht naar versterkingen voor het reporter-team momenteel nog voorzetten, maar na een maand is het toch vooral mooi dat er weer een Grepolis Times op de deurmat ligt. Met deze maand ondermeer:

  • Een nieuwe horoscoop. Bekijk wat jou sterrenbeeld aan jou verteld!
  • De altijd nuttige helpdesk die vraag en antwoord samen brengt.
  • Wereld artikelen over verscheidene werelden.
  • Weer eens een wedstrijd! Men vroeg erom, nu hopen dat er genoeg animo is!


We hopen dat jullie veel plezier hebben met het lezen van deze 4e editie van het nieuwsblad, en hopen zeker dat we weer animo vinden voor reporter sollicitaties en de wedstrijd.

Veel leesplezier!
Jullie Grepolis-Times Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6728

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Eindelijk! Ik ga m snel lezen!

Hmm.. Het lezen gaat een beetje moeilijk op mijn iPod:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Veel leesplezier.

Hoop dat jullie de wedstrijd leuk vinden, die hebben we net van te voren nog verzonnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6728

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Wanneer kan ik een antwoord op mn sollicitatie verwachten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Ehm.. Sorry hoor, maar waar staat die wedstrijd precies?

Eerste pagina, door een foutje kwam het voorwoord eerst en daarna de wedstrijd en ik zie ook dat de inhoudspagina verkeerd staat (die hoort voor de wedstrijd) maar kijk op pagina 2 en je zou hem moeten zien. ;)
 

DeletedUser6728

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Eerste pagina, door een foutje kwam het voorwoord eerst en daarna de wedstrijd en ik zie ook dat de inhoudspagina verkeerd staat (die hoort voor de wedstrijd) maar kijk op pagina 2 en je zou hem moeten zien. ;)

Ja ik had het ook al gelezen;) excuus

Maar een antwoord op mijn vraag (of moet ik hiervoor bij Pim zijn?)?
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Wanneer kan ik een antwoord op mn sollicitatie verwachten?

Ja ik had het ook al gelezen;) excuus

Maar een antwoord op mijn vraag (of moet ik hiervoor bij Pim zijn?)?

We hebben even een roerige tijd achter de rug qua leiding en organisatie van 't nieuwsblad. We begonnen de maand met Mythic en Ananasje ald leiding, en nu een dikke 30 dagen later zijn beide genoemde jammerlijk vertrokken.

Op het moment ben ik dus de enige binnen het nieuwsblad die zich bezig houd met leiding, maar ook ik doe dit nog niet zo lang. Toen ik de plaats van Mythic overnam dacht ik niet dat Ananasje nog dezelfde maand zou stoppen. Voor mij is 't nu dus een beetje onwennig passen en meten. Er zijn een paar dingen die ik morgen en overmorgen moet regelen om goed op weg te gaan naar uitgave 5. Dit vooral om een tweede leider erbij te betrekken, maar ook een antwoord aan jou en de andere sollicitanten staat op dit lijstje.

Je zult dus zeker wpoedig antwoord krijgen, maar ik hoop dat je begrip uebt voor de onverwachtste situatie die bij het nieuwsblad momenteel opspeelt.
 

DeletedUser6229

Gast
Sorry, ik vind dit maar een magere versie: ik heb hier zolang naar uitgekeken en niets van Beta!

Hoe oud moet je minstens zijn om bij de Grepolis Times te 'werken'
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6728

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

We hebben even een roerige tijd achter de rug qua leiding en organisatie van 't nieuwsblad. We begonnen de maand met Mythic en Ananasje ald leiding, en nu een dikke 30 dagen later zijn beide genoemde jammerlijk vertrokken.

Op het moment ben ik dus de enige binnen het nieuwsblad die zich bezig houd met leiding, maar ook ik doe dit nog niet zo lang. Toen ik de plaats van Mythic overnam dacht ik niet dat Ananasje nog dezelfde maand zou stoppen. Voor mij is 't nu dus een beetje onwennig passen en meten. Er zijn een paar dingen die ik morgen en overmorgen moet regelen om goed op weg te gaan naar uitgave 5. Dit vooral om een tweede leider erbij te betrekken, maar ook een antwoord aan jou en de andere sollicitanten staat op dit lijstje.

Je zult dus zeker wpoedig antwoord krijgen, maar ik hoop dat je begrip uebt voor de onverwachtste situatie die bij het nieuwsblad momenteel opspeelt.

Natuurlijk. Ik dacht al zoiets. In ieder geval succes ermee, ik hoor snel van je.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Hoe oud moet je minstens zijn om bij de Grepolis Times te 'werken'

Je mag met elke leeftijd solliciteren. We hadden wel graag je leeftijd geweten bij een sollicitatie, maar dit is geen doorslaggevende factor.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

ziet er netjes uit!
hier en daar nog een schoonheids foutje, maar das geen probleem ;)

verder mag er ook gezecht worden dat de info al redelijk up te date is (alleen statastieken niet helemaal, maar das ook lastigste)

ga zo door ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Ik heb alleen wereld epsilon gelezen maar dat was niet echt interessant. En dat terwijl er toch wel wat oorlogen bezig zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Zaten inderdaad hier en daar nog wat foutjes in (heb mijn artikel ook nog eens overgekeken heb een paar keer gezien dat plaatjes er 2x stonden of dat tekst was weg gevallen) maar ach, het was een drukke periode dus neem het ons aub niet kwalijk. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Was inderdaad iets kleiner dan normaal, maar toch weer leuk om te lezen.
Ik heb ook nog een vraagje, voor die 5e community-wedstrijd, moet je een pm sturen als je mee wilt doen of als je je ontwerp in wilt sturen?
Ik wil namelijk wel wat proberen, maar kan niet van te voren zeggen dat ik iets kan maken...
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Was inderdaad iets kleiner dan normaal, maar toch weer leuk om te lezen.
Ik heb ook nog een vraagje, voor die 5e community-wedstrijd, moet je een pm sturen als je mee wilt doen of als je je ontwerp in wilt sturen?
Ik wil namelijk wel wat proberen, maar kan niet van te voren zeggen dat ik iets kan maken...

Ontwerp insturen ;) Iedereen is vrij om mee te doen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Hij was mooi om te lezen, iets korter dan normaal maar ik weet zeker dat ze hun best doen

Ik ga zeker meedoen met de wedstrijd
 
Bovenaan