• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #4

DeletedUser6513

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

weer zeer netjes gemaakt
ietsjes kleiner maar weer een genot om te mogen lezen:)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Jeuj, ik sta er in ;) Overigens had The West ook een adventkalender One Light.

Verder was het een prima uitgave, alleen wat weinig deze keer.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Jeuj, ik sta er in ;) Overigens had The West ook een adventkalender One Light.

Verder was het een prima uitgave, alleen wat weinig deze keer.

Kunnen we helaas weinig aan doen. Ik heb speciaal zondag nog een wvw artikel geschreven maar dit is gewoon wat we kregen en daar moet het mee worden gedaan. ;)
 

DeletedUser4003

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Mooi werk weer, maar het was zoals velen al zeiden, een beetje dun.

Maar ik snap dat het heel druk was enzo, dus jullie kunnen er ook niks aan doen ;) maar beter een dunne uitgave dan helemaal geen uitgave!
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Jeuj, ik sta er in ;) Overigens had The West ook een adventkalender One Light.

Verder was het een prima uitgave, alleen wat weinig deze keer.

Gek :confused: Ik speel zelf amper meer dus vroeg 't aan een vriend en die zei ''nee is er niet''. :confused:
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Ik heb de Zeta artikels gelezen, de vergelijkingen zijn wel leuk, maar soms mis ik een beetje een achterliggende verklaring :)
Er wordt wel gezegd hoe de ranglijsten zijn opgeschoven maar dit wordt niet altijd verklaard.
Verder had ik gehoopt om toch iets over de schermutselingen te lezen die op Zeta gaande zijn, en waar toch de meerderheid van de top 5 stammen bij betrokken is. Ik wil er hier niet op ingaan, maar als je een beetje tussen de regels leest op het Zeta forum krijg je wel al een beter idee ;)
Mss iets voor volgende uitgave?

In ieder geval, bedankt voor de lectuur :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Ik heb de Zeta artikels gelezen, de vergelijkingen zijn wel leuk, maar soms mis ik een beetje een achterliggende verklaring :)
Er wordt wel gezegd hoe de ranglijsten zijn opgeschoven maar dit wordt niet altijd verklaard.
Verder had ik gehoopt om toch iets over de schermutselingen te lezen die op Zeta gaande zijn, en waar toch de meerderheid van de top 5 stammen bij betrokken is. Ik wil er hier niet op ingaan, maar als je een beetje tussen de regels leest op het Zeta forum krijg je wel al een beter idee ;)
Mss iets voor volgende uitgave?

In ieder geval, bedankt voor de lectuur :)

Ik ben hier al mee bezig, ik ga ook wat meer op achtergrond informatie werken, wilde al wat doen maar door te kort aan tijd (had 1 dag om in te leveren) kon ik dit niet doen. In het vervolg zal ik dus daarom de vergelijking 1 dag eerder maken waardoor ik meer achtergrond informatie kan verzorgen. ;)

Maar zoals gewoonlijk : Jullie mogen altijd ideeën geven (ook al gaat het over je zelf) ik ben met veel blij en zal er ook iets leuks van maken. ;)

Ook gaan deze vergelijkingen maandelijks terug keren, vind het zelf een groot succes en leuk om te doen. Ook zal er een splinternieuw onderdeel aan worden toegevoegd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Ik heb Grepolis Times maar één keer gelezen, dat was in de uitgave waarin het toen over Gamma ging. Beetje raar dat gamma nu maar wordt weggelaten, ze missen daardoor wel een hoop.

Hierdoor interesseert grepolis times mij geen bal maar.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Ik heb Grepolis Times maar één keer gelezen, dat was in de uitgave waarin het toen over Gamma ging. Beetje raar dat gamma nu maar wordt weggelaten, ze missen daardoor wel een hoop.

Hierdoor interesseert grepolis times mij geen bal maar.

Er is kortweg gewoon geen reporter voor gamma...
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Ik heb Grepolis Times maar één keer gelezen, dat was in de uitgave waarin het toen over Gamma ging. Beetje raar dat gamma nu maar wordt weggelaten, ze missen daardoor wel een hoop.

Hierdoor interesseert grepolis times mij geen bal maar.

Beste Seifer,

Natuurlijk laten we geen werelden ''gewoon'' weg, sterker nog, we vinden het enorm vervelend dat we al enkele uitgaves geen gamma meer in onze uitgaves voorbij hebben kunnen laten komen. Echter zijn wij hierin volledig afhankelijk van sollicitanten. Niet voor niks staat er elke keer weer groot in de uitgave dat we reporters zoeken, we hebben namelijk ook mensen nodig met kennis van een wereld alvorens we deze wereld in het nieuwsblad kunnen opnemen.

Ik hoop dat je hier begrip voor hebt, en wellicht zelf eens een gooi wilt wagen naar het reporterschap voor gamma!

Met Vriendelijke Groeten,
Pim (One Light)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Ik kan misschien vanaf februari iets doen voor het blad. En dan in gamma.

Heb echter totaal geen ervaring met dit hoor;) Deze maand heb ik het veels te druk om me aan zoiets te binden. Maar misschien volgende maand dan he;) (ik beloof nog niks)

Inhoudelijk:
Stond idd niet heel veel in, maar ik weet niet of dat nou zo erg was. De dingen die erin stonden waren namelijk wel gewoon goed vond ik.

Speciaal compliment aan tirion, vond het heel uitgebreid enzo;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Ik kan misschien vanaf februari iets doen voor het blad. En dan in gamma.

Heb echter totaal geen ervaring met dit hoor;) Deze maand heb ik het veels te druk om me aan zoiets te binden. Maar misschien volgende maand dan he;) (ik beloof nog niks)

Inhoudelijk:
Stond idd niet heel veel in, maar ik weet niet of dat nou zo erg was. De dingen die erin stonden waren namelijk wel gewoon goed vond ik.

Speciaal compliment aan tirion, vond het heel uitgebreid enzo;)

Heel erg bedankt, hoop dit ook door te zetten. ;) Het is eindelijk zoals ik het wil hebben.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Ik kan misschien vanaf februari iets doen voor het blad. En dan in gamma.

Heb echter totaal geen ervaring met dit hoor;) Deze maand heb ik het veels te druk om me aan zoiets te binden. Maar misschien volgende maand dan he;) (ik beloof nog niks)

Inhoudelijk:
Stond idd niet heel veel in, maar ik weet niet of dat nou zo erg was. De dingen die erin stonden waren namelijk wel gewoon goed vond ik.

Speciaal compliment aan tirion, vond het heel uitgebreid enzo;)

We kijken er naar uit. :)
 

DeletedUser6722

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #4

Nog ff een reactie over het blad: Ik vond het jammer dat er geen vergelijkingen over die ideeen stonden! Voor de rest was ie super.
 
Bovenaan