• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #42

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Grepolis Times - uitgave #42


Beste lezers,
Februari is alweer ten einde, het was een korte maand. Het begon vrij koud, maar de laatste dagen komt het zonnetje toch weer vanachter de wolken een kijkje nemen. Laten we hopen dat het zo verder gaat. Maar ook op grepolis was het tijd voor verandering. De grootste verandering is natuurlijk de komst van de helden. Een element dat volgens mij toch wel grepolis op zijn kop zal zetten, of het dat doet in de positieve of in de negatieve zin van het woord, zal nog moeten blijken. Maar de eerste resultaten tonen toch dat de meesten het leuk vinden. Aarzel dus niet om het te proberen, Githion heet iedereen welkom. Ook in andere werelden die nog moeten komen zullen de helden aanwezig zijn. Maar natuurlijk is er nog veel meer gebeurt in februari. Het was een drukke maand, naast de winterspelen en de protesten in Ukraïne is er ook op grepolis veel gebeurt. Naast de helden gebeurden er ook veel dingen op de normale spelwerelden. En daarover kan je in deze Times meer lezen. Dus, waar wacht je op? Klik maar snel op de link hieronder en lees maar wat er allemaal gebeurd is!

Veel leesplezier,
Jullie Grepolis Times Team


Lees hier uitgave #42 van de GrepolisTimes
(negeer zoals gewoonlijk de witte pagina's gewoon, kunnen wij weinig of niets aan doen)



We zijn zoals gewoonlijk weer op zoek naar nieuwe reporters om ons team te vergezellen. Voel je vrij om via hier te solliciteren.
Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 

Genius0615

Erinys
Leuke editie :)

Ik vind het zeer goed van Tony dat hij nog niet direct begonnen is met ranglijsten en stuf op Githion, verder vond ik de artikels van Tris ook leuk :) (Je doet jezelf veel te veel tekort hoor :O)
 

DeletedUser

Gast
Leuk dat Gerechtigheid. een stukje heeft geschreven voor zijn eerste keer zag dit er mooi uit. ook al speelt hij niet meer op deze wereld (serieus). daardoor kan hij altijd objectief blijven over alles ^^.
 

DeletedUser

Gast
Dit is wel een hele korte times helaas.
En helaas geen stukje over delphi.
 

DeletedUser21336

Gast
Leuk dat Gerechtigheid. een stukje heeft geschreven voor zijn eerste keer zag dit er mooi uit. ook al speelt hij niet meer op deze wereld (serieus). daardoor kan hij altijd objectief blijven over alles ^^.
872 Gerechtigheid 7684 The Legendary Warriors 3
 

DeletedUser

Gast
Tristan, ik heb met plezier je Column gelezen. Helemaal mee eens!
 

DeletedUser19654

Gast
Athene, zo te zien heeft hij mijn hint gesnapt :p
Volgende Times zal wel weer een klein WW verhaal worden. Nu VVF er 5 heeft.
 

DeletedUser

Gast
Athene, zo te zien heeft hij mijn hint gesnapt :p
Volgende Times zal wel weer een klein WW verhaal worden. Nu VVF er 5 heeft.

Wel weer jammer dat er nauwelijks onderzoek is gedaan en niet geheel onbevooroordeeld is geschreven.
Heb hem zelfs ingame geschreven maar heb nooit antwoord gekregen, heel erg jammer.
 

DeletedUser

Gast
Wel weer jammer dat er nauwelijks onderzoek is gedaan en niet geheel onbevooroordeeld is geschreven.
Heb hem zelfs ingame geschreven maar heb nooit antwoord gekregen, heel erg jammer.

Jij bent natuurlijk de objectiviteit zelf.^^

Ik vond dat stukje van Athene geheel kloppend, er had alleen wel iets meer ingezeten denk ik.

Die column van Tristan was vrij goed, het Hyperborea deel van Robin ook.
 

DeletedUser21379

Gast
Uitermate objectief verhaal over Athene :) Het is ons toch zo gegund....Er staan zeker feiten in, alleen had hij er ook even bij moeten zetten dat NN al een paar weken daarvoor het WW net heeft kunnen redden door vals te spelen. Oeps, dat was de schrijver even vergeten.
 

DeletedUser

Gast
Jij bent natuurlijk de objectiviteit zelf.^^

Ik vond dat stukje van Athene geheel kloppend, er had alleen wel iets meer ingezeten denk ik.

Die column van Tristan was vrij goed, het Hyperborea deel van Robin ook.

Het gaat er niet om dat ik objectief ben of niet, ik ben geen reporter dus ik hoef niet objectief te zijn.
Het zou mooier zijn geweest dat dat met de leiders van VVF en NN gesproken had, over hoe de aanval tot stand is gekomen en hoe het ging met de verdediging.
Maar nu is iets geschreven naar eigen inzicht, met een dubieus zinnetje ipv hoe het tot stand is gekomen.

Verder ook de het laatste gedeelte over de spelers die overgestapt waren, waarom had hij hun niet benaderd zodat hij hun kant van het verhaal had kunnen vertellen ipv een ongezouten mening te geven.

Verder had hij ook leiders van de allianties die zijn gefuseerd kunnen benaderen over hoe en wat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Athene, zo te zien heeft hij mijn hint gesnapt :p
Volgende Times zal wel weer een klein WW verhaal worden. Nu VVF er 5 heeft.

Ja ik heb je hint onthouden (had het nog op mn skype staan)

Wel weer jammer dat er nauwelijks onderzoek is gedaan en niet geheel onbevooroordeeld is geschreven.
Heb hem zelfs ingame geschreven maar heb nooit antwoord gekregen, heel erg jammer.

Heb nooit wat ontvangen, en natuurlijk zit er een klein beetje een mening aan, maar het is niet van de een is bagger en de andere is goed.
En over welk stukje je bedoelt, ik had het ook objectief kunnen zeggen, dan zou er staan: "VVF heeft sinds ... 4 WW's." en was het daarbij gebleven. :p

Uitermate objectief verhaal over Athene :) Het is ons toch zo gegund....Er staan zeker feiten in, alleen had hij er ook even bij moeten zetten dat NN al een paar weken daarvoor het WW net heeft kunnen redden door vals te spelen. Oeps, dat was de schrijver even vergeten.

Daar heb ikzelf geen rol in gehad, zelf wist ik dat verhaal ook half.

Het gaat er niet om dat ik objectief ben of niet, ik ben geen reporter dus ik hoef niet objectief te zijn.
Het zou mooier zijn geweest dat dat met de leiders van VVF en NN gesproken had, over hoe de aanval tot stand is gekomen en hoe het ging met de verdediging.
Maar nu is iets geschreven naar eigen inzicht, met een dubieus zinnetje ipv hoe het tot stand is gekomen.

Verder ook de het laatste gedeelte over de spelers die overgestapt waren, waarom had hij hun niet benaderd zodat hij hun kant van het verhaal had kunnen vertellen ipv een ongezouten mening te geven.

Verder had hij ook leiders van de allianties die zijn gefuseerd kunnen benaderen over hoe en wat.

Zelf zit ik in de leiding van NN en heb ik redelijk wat inzicht in beide dingen gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Het is wel lang geleden dat we een grotere grepo times hebben, misschien een idee om toch wat meer mensen te vragen hiervoor. Dan krijgt tris het nog wat drukker :p
Wel goed dat er eindelijk een inhoudsopgave bij zit! Degene die dat heeft gedaan is echt een held!
 

DeletedUser199

Gast
Ik moet mijne excuses aanbieden voor de vele, grammaticale, fouten die deze editie in de Grepolis Times. Doordat ik druk bezig was met het schrijven van de verschillende artikelen, had ik helaas geen energie meerover om de artikelen van anderen op spelling en grammatica te controleren, ik hoop dat dit in de toekomst niet weer zal gebeuren!

@Bedankt iedereen voor de positieve commentaren op mijn column, ze worden enorm op prijs gesteld. Als de column echt gewaardeerd wordt, wil ik deze voortaan best maandelijks gaan schrijven, maar alleen als jullie dat daadwerkelijk willen :)

@Onnebecool, het is inderdaad jammer dat er zo weinig artikelen zijn binnengekomen, maar dat heeft helaas te maken met het lage aantal sollicitaties dat we steeds binnenkrijgen.
 

DeletedUser

Gast
Heb nooit wat ontvangen, en natuurlijk zit er een klein beetje een mening aan, maar het is niet van de een is bagger en de andere is goed.
Ik zal je nog eens pm-en, tenzij je ingame geen SLlaughter heet.

En over welk stukje je bedoelt, ik had het ook objectief kunnen zeggen, dan zou er staan: "VVF heeft sinds ... 4 WW's." en was het daarbij gebleven. :p
Ik begrijp je intentie en ik geloof ook dat je het oprecht bedoelde, het is leuker voor de lezer als je er dieper op ingaat, zoals de pogingen wat daarvoor was ondernomen en hoe het georganiseerd was met andere woorden alles wat vooraf is gegaan tot aan het moment van overname.

Zelf zit ik in de leiding van NN en heb ik redelijk wat inzicht in beide dingen gehad.
hierdoor kan je ook verblind raken door je eigen mening met wat je weet.
Daarom is het juist goed om op onderzoek te gaan en meningen van andere spelers die je hebt gevraagd over de wereld en vanuit daar een verhaal van te maken.

ik contact je wel ingame
 

DeletedUser

Gast
van het 2de is het meerendeel van die dingen zijn al eerder besproken.
 

DeletedUser

Gast
Pssst... maandag 3 maart start ik op Facebook met de wedstrijden :) Op 1 maart zijn de 1500 likes bereikt!!
 
Bovenaan