• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #42

Armand0

Manticore
Prima colum tristan ;) Eens met je visie op de app, gaat veel te ver haha

Aan de andere kant heb je het over skills en tactiek, kolo's net na de NB timen heeft daar ook niet heel veel mee te maken in mijn ogen. Is ook niet tactisch t.o.v. je vriendin haha.

Maarja, de app kan je er ook weer toe dwingen. Neerwaartse spiraal xD
 

DeletedUser19642

Gast
Waardeloze thimes ...

heb er net zo vlug doorgebladerd als voorbij het sportmagazine die ik weg gooi elke dag in prullenbak .

Hopelijk wat beters volgende maand en met wat meer pit geschreven
 

DeletedUser

Gast
Prima colum tristan ;) Eens met je visie op de app, gaat veel te ver haha

Aan de andere kant heb je het over skills en tactiek, kolo's net na de NB timen heeft daar ook niet heel veel mee te maken in mijn ogen. Is ook niet tactisch t.o.v. je vriendin haha.

Maarja, de app kan je er ook weer toe dwingen. Neerwaartse spiraal xD

Naar verluid speelt zijn vriendin ook grepolis. :O
 

Genius0615

Erinys
Waardeloze thimes ...

heb er net zo vlug doorgebladerd als voorbij het sportmagazine die ik weg gooi elke dag in prullenbak .

Hopelijk wat beters volgende maand en met wat meer pit geschreven

Doe jij het dan beter he..

Wacht, dat gaat niet, je kunt met moeite spellen, dan gaan ze je zeker daar niet aannemen :O
 

DeletedUser21356

Gast
Prima Times, vooral de column van Tris wordt door mij zeer op prijs gesteld. :D
 

DeletedUser199

Gast
Waardeloze thimes ...

heb er net zo vlug doorgebladerd als voorbij het sportmagazine die ik weg gooi elke dag in prullenbak .

Hopelijk wat beters volgende maand en met wat meer pit geschreven

Help eens even, want tenzij dat je gebruikt maakt van een dubbelaccount, heb ik jouw sollicitatie over het hoofd gezien, wellicht dat je hem nog eens kan sturen x)?
 

DeletedUser21371

Gast
Wel jammer dat Tristan zoals een typisch NL-ertje alleen over zichzelf en NL kan praten...
 

DeletedUser22338

Gast
Niet meer van toepassing*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
... moeilijker dan je denkt jeroen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser199

Gast
Wel jammer dat Tristan zoals een typisch NL-ertje alleen over zichzelf en NL kan praten...

Ik praat over iemand uit EO, iemand uit DDB en Unreal.
Ik zie dat je in UUC zit. Als je me als speler hebt opgezocht, kan je zien dat ik voornamelijk in oceaan 45 zit.
Daar waren de belangrijkste allianties altijd EO, DDB en kort NL. Dan is het logisch dat in een interview, ik niet ga praten over UUC :)
 

DeletedUser199

Gast
Doe jij het beter he? Ik ben Belg, en ik stoor me er totaal niet aan, dat is eenmaal hoe Tris is, moet hij niet veranderen van mij hoor :)

Uitleg: Jeroen verwijst hiermee naar Next Level, de alliantie waar ik op Omega inzit :p
 
Bovenaan