• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #43

DeletedUser

Gast
Jammer dat er zo over gedacht word om de grepo times te laten stoppen.
Hoe slecht soms een artikel ook is, ik lees het altijd wel.
Ik probeer ook zoveel mogelijk opbouwende kritiek te geven aan Sllaughter.

Hier nu ook mijn complimenten voor Sllaughter dat hij nu ook er aan gewerkt heeft om een beter stuk te schrijven.
Netjes dat je nu ook een neutraaal stuk over de gebeurtenis van NN hebt geschreven.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Ga zo door en hou het gevarieerd.

Ah Thx man
 

DeletedUser20633

Gast
Ff over het artikel van Achilles Niels. Als ik eerlijk ben, vind ik het een beetje propaganda voor TEEE, maar goed, ieder z'n ding. Dan een ander vraagje; wat is er gebeurd met het interview/artikel (of hoe je het wilt noemen) over NHF? Het kan zijn dat ik hem gemist heb, maar volgens mij is hij 'verdwenen'.
 
ik wil ook artikels schrijven voor grepolis times maar alles wordt afgewimpeld, als jullie nu es zeggen wat voor soort artikels jullie willen hebben!
 

DeletedUser10508

Gast
Ff over het artikel van Achilles Niels. Als ik eerlijk ben, vind ik het een beetje propaganda voor TEEE, maar goed, ieder z'n ding. Dan een ander vraagje; wat is er gebeurd met het interview/artikel (of hoe je het wilt noemen) over NHF? Het kan zijn dat ik hem gemist heb, maar volgens mij is hij 'verdwenen'.

Kan je even uitleggen over welk deel je het hebt?
 

DeletedUser

Gast
hoe kan je over wereld verslag maken .kan alleen over me eigen ervaringen spreken . speel bijna vanaf begin .dat met bijna iedereen oorlog hebben.dit heb ook zijn verleden .verhaal van mes steken in de rug .tot diepe wraak .

het verhaal van athene is best leuk .vvf die nu legends ww willen kapen dan pillars die ergens in 99 ww gebied hebben ..dan verhaal van kimi ally die ooit nummer 1 was van athene en de leden weg liepen .
maar hoe met andere ally gaat weet ik dan ook weer niet .maar weet wel dat maar paar overblijven en totaal anders uitziet in bloedig klap eindigt .XD
 

DeletedUser

Gast
Ik kan waarschijnlijk ook best wel een leuk stuk in elkaar zetten, maar helaas beschik ik ook niet over al die informatie en dergelijke. Richt me vooral op mijn alliantie en me steden. Niet zo zeer wat er buiten mij om gebeurd.
 

DeletedUser22365

Gast
Jammer dat Githion er niet bij zat nu als je zit wil stiltskin precies wel...
 

DeletedUser10508

Gast
Bedoel je het propaganda deel of het artikeldeel? :p

*zucht*, tjah, als ik niet weet over welk deel je hebt het, zal ik het maar zelf uitzoeken.

Goed, voor zover ik zie heb ik één prestatie vermeld over TEEE, en heeft Badco (op het eind van zijn 'interview') "TEEE forever" gezegd.
Die prestatie heb ik bekeken op de statistieken, moest daar nu "No Hard Feelings" als eerste staan, had ik hun genomen als "prestatie".

Dat betreft Badco, als hij "TEEE forever" zegt, kan/mag hij dat. Ik heb jou ook al is een interview laten doen, jij kon daar ook perfect zeggen "No hard feelings forever".
 

DeletedUser20633

Gast
*zucht*, tjah, als ik niet weet over welk deel je hebt het, zal ik het maar zelf uitzoeken.

Goed, voor zover ik zie heb ik één prestatie vermeld over TEEE, en heeft Badco (op het eind van zijn 'interview') "TEEE forever" gezegd.
Die prestatie heb ik bekeken op de statistieken, moest daar nu "No Hard Feelings" als eerste staan, had ik hun genomen als "prestatie".

Dat betreft Badco, als hij "TEEE forever" zegt, kan/mag hij dat. Ik heb jou ook al is een interview laten doen, jij kon daar ook perfect zeggen "No hard feelings forever".

En het gaat juist om dat laatste. Wat is er met mijn interview gebeurd...? Heb het namelijk nooit meer teruggezien...
 
Bovenaan