• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #46

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Grepolis Times - uitgave #46


Beste lezers,
Het is alweer tijd voor een nieuwe Times. Een nieuwe uitgave, waarin weer enkele werelden worden besproken en waarin er over andere gezwegen word. Deze keer 4 werelden, hopelijk volgende maand meer. Onder andere wordt er gesproken over Ithaka, die onlangs is geopend, een ware veteranenwereld, met hopelijk veel actie en reactie. Verder staat er ook een artikel in over wereld Corinthe, waarin verschillende spelers en allianties even hun verhaal mogen doen. Ook Athene heeft een artikel en tot slot ook Achilles, waarin de boodschap van de community duidelijk weer wordt gegeven tegenover de beslissingen die Inno eerder deze maand nam. Hoe de community daarop reageert, leest u in het artikel van Achilles. Om het geheel in stijl af te sluiten is er ook deze maand weer een column, waarin de hersenspinsels van een van onze reporters op papier worden gesmeten en zo van de Times een mooi geheel maakt. Wellicht een kortere uitgave dan anders, maar er zijn sollicitaties lopende, dus hopelijk kunnen jullie volgende maand of over 2 maanden terug genieten van een boordevolle Times. Maar hoe dan ook, wat er nu staat is nog steeds van dezelfde kwaliteit, enkel ietsje korter en zeker niet slechter.

Veel leesplezier,
Jullie Grepolis Times Team


Lees hier uitgave #46 van de GrepolisTimes
(Ik heb het gezien, de snodaards van die witte pagina's zijn er weer. Gewoon negeren, dat is de enige manier waarop we ze kunnen verslaan, wij kunnen er zelf niet veel aan doen.)


We zijn zoals gewoonlijk weer op zoek naar nieuwe reporters om ons team te vergezellen. Voel je vrij om via hier te solliciteren. Ook Gastartikels zijn altijd welkom, als je eens zin hebt je wereld in de Times te zien.
Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 

DeletedUser22163

Gast
ook wil ik nog meedelen over het artikel van Ithaka dat alle gegevens nog van paar weken geleden zijn aangezien wij als reporters een deadline hebben voor ons werk af te geven. Ik hoop dat het wel een goed artikel is van Ithaka en hopelijk komt er volgende maand weer een vers artikelje aan voor Ithaka. Laat gerust je mening achter.

veel leesplezier, vinie
 

DeletedUser199

Gast
Ik erger mer aan de grote hoeveelheid grammaticale "blunders" die weeral aanwezig zijn in deze Grepolis Times.
 

DeletedUser23053

Gast
Ik erger mer aan de grote hoeveelheid grammaticale "blunders" die weeral aanwezig zijn in deze Grepolis Times.

Ik zou zeggen meld je aan als grammatica-controleur :p
Leuke times in ieder geval, altijd leuk om te lezen :)
 

DeletedUser20232

Gast
Idd, leuke onderwerpen gelezen.
Vooral het interview met de 3 top spelers van Achilles was erg interessant. Vooral dat wat Armand0 vertelde :0
Heel leuk om de ervaringen van de toppers te lezen!
 

DeletedUser21806

Gast
Athene

'VVF is weer lekker bezig geweest tegen SI' het zijn bondgenoten.. al voordat dit artikel werd geschreven

Voorderest kort stukje zoals je al aangaf maar maakt niet uit. Beter iets dan niets hé
 

DeletedUser

Gast
Ik erger mer aan de grote hoeveelheid grammaticale "blunders" die weeral aanwezig zijn in deze Grepolis Times.

Tris kom terug
smiley_emoticons_frown.gif
 

DeletedUser199

Gast
tja dan moet je ook niet zeuren, ik vond het een top editie, het wordt iedere keer steeds beter en dat is niet omdat ik er zelf voor schrijf!
Chapeau betrokkenen!

Dat is natuurijk onzin.
Ik ben vrij zeker dat ik een van de weinige ben die daar over mag zeuren x)
 

DeletedUser

Gast
Kritiek leveren is zoals iedereen weet vrij makkelijk maar dit keer doe ik er toch gewoon even aan mee.

@sLlaughter: als je geen tijd hebt om een zinnig artikel te schrijven, schrijf dan aub niks.

Je intro: Er is niks gebeurd qua WW ? Op 27-06 j.l. is de Kolossus van Rising Reborn ten val gebracht door Kia Kaha i.s.m. met haar bondgenoten. Dit heeft geresulteerd in WW #6 voor VVF, welke is voltooid op 29-06. Uiteraard maar een minor detail he :)

Positive Pillars en krijgerranking # 10 : Jouw conclusie en redenering snap ik niet. Gezien PP een voortzetting is van Pillars of Hercules zijn de krijgerpunten van PoH in stand gebleven. Wat heeft een fusie nou te maken met de ranking op de krijgerslijst?

VVF versus Scuderia? : tsja.. ook hiervoor geldt.. Als je de diplomatieke lijnen binnen Athene niet kent, dan zoek je dat uit of vraag je dat na. Nu schrijf je iets hierover, wat gebaseerd is op statistieken van overnames.. en geen hout snijdt.
 

DeletedUser22651

Gast
tja dan moet je ook niet zeuren, ik vond het een top editie, het wordt iedere keer steeds beter en dat is niet omdat ik er zelf voor schrijf!
Chapeau betrokkenen!

Als je dan daar kritiek op mag hebben, dan schrijf ik in de toekomst wel een stukje :D
 

DeletedUser21806

Gast
Kritiek leveren is zoals iedereen weet vrij makkelijk maar dit keer doe ik er toch gewoon even aan mee.

@sLlaughter: als je geen tijd hebt om een zinnig artikel te schrijven, schrijf dan aub niks.

Je intro: Er is niks gebeurd qua WW ? Op 27-06 j.l. is de Kolossus van Rising Reborn ten val gebracht door Kia Kaha i.s.m. met haar bondgenoten. Dit heeft geresulteerd in WW #6 voor VVF, welke is voltooid op 29-06. Uiteraard maar een minor detail he :)

Positive Pillars en krijgerranking # 10 : Jouw conclusie en redenering snap ik niet. Gezien PP een voortzetting is van Pillars of Hercules zijn de krijgerpunten van PoH in stand gebleven. Wat heeft een fusie nou te maken met de ranking op de krijgerslijst?

VVF versus Scuderia? : tsja.. ook hiervoor geldt.. Als je de diplomatieke lijnen binnen Athene niet kent, dan zoek je dat uit of vraag je dat na. Nu schrijf je iets hierover, wat gebaseerd is op statistieken van overnames.. en geen hout snijdt.

Dat van WW snap ik nog wel hoor. Dit stukje had hij misschien al een week terug af en toen was het WW nog niet voltooid ;)
 

DeletedUser

Gast
Dat van WW snap ik nog wel hoor. Dit stukje had hij misschien al een week terug af en toen was het WW nog niet voltooid ;)

dat kan kloppen want uiteraard zijn er deadlines. Desalniettemin had er nog een last minute toevoeging aan kunnen worden gedaan.

Voor de rest is het een schrijfwerkje van 2 minuten
 

DeletedUser21806

Gast
Ja dat is waar, hij had beter even niks kunnen inzenden maar hij wou ons denk ik toch tevreden stellen. ;)
 

DeletedUser21806

Gast
Waarom verscheen hij dit keer niet in me inbox? normaal komt de Times toch in je inbox?
 

DeletedUser22184

Gast
niet altijd,is iets raar,en als hij komt is dat vaak pas na 3 dagen
 
Bovenaan