• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #51

DeletedUser10508

Gast
Grepolis Times - Uitgave #51

Beste lezers,

In eerste instantie wensen we jullie allen een gelukkig 2015 toe waar al jullie wensen mogen uitkomen. Spijtig genoeg beginnen wij, de Times, het jaar op een minder goede manier: Te laat en een vrij kleine Times.

Ook wij vierden uiteraard de feestdagen, desalniettemin staan Corinthe, Efeze, Knossos en Heraklion weer uitgebreid in de kijkers deze maand. Buiten het feit dat de Times redelijk klein is, is onze spellingscontroleur (uit privé redenen) gestopt. We zijn nog steeds op zoek naar een nieuwe, indien je je aangesproken voelt, kan je je hier solliciteren.

Veel leesplezier!

Jullie Grepolis Times Team


Lees hier uitgave #51 van de Grepolis Times!
(Wij kunnen niks aan de witte pagina's doen, daar is ISSUU verantwoordelijk voor.)


We zijn zoals gewoonlijk weer op zoek naar nieuwe reporters om ons team te vergezellen. Je kan hier te weten komen hoe je moet solliciteren. Gastartikels zijn ook altijd welkom!
Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22159

Gast
Had graag wat van Athene gezien aangezien er daar heel wat gebeurd is, Ook erg jammer dat de vorige keer gezegd is dat times 51 een grote uitgaven zou worden i.v.m de 50e times die niet groot gevierd was. Meen dat ik dat ergens heb gelezen.
 

DeletedUser

Gast
Had graag wat van Athene gezien aangezien er daar heel wat gebeurd is, Ook erg jammer dat de vorige keer gezegd is dat times 51 een grote uitgaven zou worden i.v.m de 50e times die niet groot gevierd was. Meen dat ik dat ergens heb gelezen.

Klopt, jammer
 

DeletedUser15500

Gast
Bedankt emhyr en archer. En ja archer, KF heeft/had het erg moeilijk naar het schijnt aangezien ze tussen het schrijven en het verschijnen van plek 4 naar plek 28 op de wereldranglijst gezakt zijn. :O
 

DeletedUser24200

Gast
Jammer dat er niet ingezoomd werd op OC 44 in Knossos, is volgens mij genoeg gebeurd? Nieuwe nummer 1 in de oceaan etc. Hoop dat we der volgende keer in komen:) Wel mooi werk guys8-)
 

DeletedUser23755

Gast
leuk dat t verhaal van ub niet klopt maar goed het moet er maar mee door :D leuk dat ik dr is in sta
 

DeletedUser

Gast
Jammer dat ik er niet in sta. :O
Nee geintje, leuk stukje over Persistant.
Voor de volgende keer misschien iets meer in gaan op dingen die gebeurd zijn? Of was het juist de bedoeling om meer over Persistant persoonlijk te weten te komen? In dat geval is het wel aardig geslaagd! :)
 

DeletedUser20885

Gast
Stukje over Knossos:

Goed, jammer dat je gekozen hebt voor Persistant. Je probeerde wat meer over de rand allianties te praten en hebt daarna Persistant gekozen voor een interview. Raar. Voor zoiets zou ik eerder Dreemersen kiezen bijvoorbeeld. Deze speler is zowel rand als in het midden en hoe stom het misschien ook wel niet klinkt maar hij is de speler van deze wereld. Persistant zit ergens in oc 56 ofzo veilig met zijn alliantie terwijl Dreemersen geschiedenis daden doet zoals ze eigen alliantie opzetten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23053

Gast
Stukje over Knossos:

Goed, jammer dat je gekozen hebt voor Persistant. Je probeerde wat meer over de rand allianties te praten en hebt daarna Persistant gekozen voor een interview. Raar. Voor zoiets zou ik eerder Dreemersen kiezen bijvoorbeeld. Deze speler is zowel rand als in het midden en hoe stom het misschien ook wel niet klinkt maar hij is de speler van deze wereld. Persistant zit ergens in oc 56 ofzo veilig met zijn alliantie terwijl Dreemersen geschiedenis daden doet zoals ze eigen alliantie opzetten...

Ik ben het niet volledig met je eens, Persistant zit toch wel in erg gevaarlijk gebied zo met Crusaders en SET.
 

DeletedUser23703

Gast
Jammer genoeg geen Ithaka, net nu de WW begonnen zijn..

Ik vraag me af wie de artikels gaat schrijven nu ItzDaan gestopt is op Ithaka!
 
Bovenaan