• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #51

DeletedUser22821

Gast
Stukje over Knossos:

Goed, jammer dat je gekozen hebt voor Persistant. Je probeerde wat meer over de rand allianties te praten en hebt daarna Persistant gekozen voor een interview. Raar. Voor zoiets zou ik eerder Dreemersen kiezen bijvoorbeeld. Deze speler is zowel rand als in het midden en hoe stom het misschien ook wel niet klinkt maar hij is de speler van deze wereld. Persistant zit ergens in oc 56 ofzo veilig met zijn alliantie terwijl Dreemersen geschiedenis daden doet zoals ze eigen alliantie opzetten...

veilig? als je zijn steden bekijkt zie je dat sommige steden van hem in het midden van de vijand zitten (crusaders) hij is ook nr 3 verdediger (gisteren nog 2 dacht ik) dus ik ben het niet helemaal met je eens maar mss bekijk ik het toch te subjectief...
 

DeletedUser23653

Gast
Stukje over Knossos:

Goed, jammer dat je gekozen hebt voor Persistant. Je probeerde wat meer over de rand allianties te praten en hebt daarna Persistant gekozen voor een interview. Raar. Voor zoiets zou ik eerder Dreemersen kiezen bijvoorbeeld. Deze speler is zowel rand als in het midden en hoe stom het misschien ook wel niet klinkt maar hij is de speler van deze wereld. Persistant zit ergens in oc 56 ofzo veilig met zijn alliantie terwijl Dreemersen geschiedenis daden doet zoals ze eigen alliantie opzetten...

FYI het is niet de ally van dreemersen waar die in zit en ik sta hoger op de deffers ranglijst dan hem ;)
Dus nee ik zit niet 'ergens in oc 56 ofzo veilig met zijn alliantie', ik lig ook regelmatig onder vuur. En, met alle respect voor hem natuurlijk, standhouden kan hij als geen ander maar dit is geen geschiedenis wat die doet, maar regelmaat
 

DeletedUser12309

Gast
jammer dit, jammer dat, er is veel gebeurd daar en er is veel gebeurd ginder.

Ik lees dat iedereen interessante dingen heeft over hun wereld die ze zo graag gedeeld zagen.

Niemand die het jullie verbied om de desbetreffende speler die voor jullie wereld schrijft, een schrijven te richten met daarin ALLE info... Dan kan deze dat eventueel nog verifiëren en over schrijven...

Of je kan jezelf aanmelden om een artikel te schrijven.

Een dikke 51 krijg je alleen maar als spelers er zich voor willen inzetten en al diegene die het nu te dun vinden, zijn dus diegene waar Grepolis op zit te wachten. Dus Go for it ;)
 

DeletedUser

Gast
Mijn excuses voor het niet publiceren van een artikel over het wel en wee van Athene.

Ik was voornemens voor deze editie een tweetal stukken te publiceren waarvan uiteraard 1 over onze wereld.

Ik was helaas door prive-omstandigheden niet in de positie om energie en tijd te investeren in deze projecten met als gevolg dit :)

Zodra de zaken weer lopen zal ik uiteraard mijn bijdrage weer gaan leveren !
 
Bovenaan