• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #58

DeletedUser10508

Gast
Grepolis Times - Uitgave #58

Beste lezer,

Allereerst mijn excuses dat de Times een dagje te laat is, natuurlijk geniet ook ik van het warme weer! Desalniettemin staan we weer klaar voor jullie met een hoop artikelen, maar spijtig genoeg hebben we ook een paar stoppers. Zo wel Starrowner als Deventhear/Niels DC stoppen met het schrijven voor Naxos/Heraklion. Gelukkig hebben we nog genoeg andere reporters om maandelijks een leuk stukje uit te brengen! Weliswaar zoeken we wel nog creatieve, objectieve en aangename schrijvers om prachtige verhalen te schrijven voor hun werelden! Voel jij je geroepen, contacteer ons dan zeker en vast!

Ik laat jullie niet langer wachten, en wens ik jullie uiteraard veel leesplezier. :)

Met vriendelijke groeten,
Het Grepolis Times Team.





We zijn op zoek naar nieuwe reporters om ons team te versterken. Je kan hier te weten komen hoe je moet solliciteren. Gastartikels zijn ook altijd welkom!
Uitgevogeld hoe je moet solliciteren? Klik dan hier om je echte sollicitatie in te leveren.

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3865

Gast
Ik snap nog steeds niet helemaal waarom er een artikel over het spellenforum in de GP-Times moet, maar het is in ieder geval een net artikel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22575

Gast
Spellenforum is dat inderdaad niet waard? Ook 100% eens met Kyraco.


Top stuk over Olympia StarrOwner
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik snap nog steeds niet helemaal waarom er een artikel over het spellenforum in de GP-Times moet, maar het is in ieder geval een net artikel.

Ik snap ook niet helemaal wat dat artikel erin doet maar idd wel redelijk geschreven. Aan het einde verliest hij wel zijn objectiviteit die hij wilde tonen.
 

joppie86

Hopliet
Ik heb met verbazing het artikel over het forum gelezen ...

Het AF is al jaren niet meer wat het geweest is. Teveel spammers en teveel mensen die denken overal maar een mening over te hebben, zonder ook maar enige inhoudelijke informatie of inzicht over het onderwerp. Het gaat vaak niet over het spel, waarvoor dit forum is ingericht.
Daarom kom ik ook maar zelden op het AF, het is voor mij geen toegevoegde waarde voor het spelen van grep.
Ik lees enkel af en toe spelupdates en spelinhoudelijke discussies. Misschien is het beter om forumspelletjes los te linken van het AF.
 

DeletedUser22575

Gast
Volledig mee eens, de verkeerde mensen worden ermee lastig gevallen
 

DeletedUser23771

Gast
Wat een "BELACHELIJK" artikel over Knossos
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif

Kan niet altijd prijs zijn hè, ik ben allang blij dat Knossos een artikel heeft. Het zou echter wel leuk zijn als de dolgende keer wel weer zo'n uitgebreide is. Moeten we maar ergens een paar ww'tjes laten vallen.
 

DeletedUser24926

Gast
Kan niet altijd prijs zijn hè, ik ben allang blij dat Knossos een artikel heeft. Het zou echter wel leuk zijn als de dolgende keer wel weer zo'n uitgebreide is. Moeten we maar ergens een paar ww'tjes laten vallen.

Dat is gebeurd , daarom jammer dat er niets van teeug te vinden is
 

DeletedUser16774

Gast
Ik snap ook niet helemaal wat dat artikel erin doet maar idd wel redelijk geschreven. Aan het einde verliest hij wel zijn objectiviteit die hij wilde tonen.
Het verloor inderdaad zijn objectiviteit daar, maar dat was ook helemaal de bedoeling. Het leek me namelijk leuker om mijn eigen mening samen met die van anderen te laten zien.
 

DeletedUser25119

Gast
Het enige wat ik jammer vind is dat je gt niet op ipad op mobiel kan lezen.. Dit weerhoud me er vaak van
 

DeletedUser10508

Gast
We hebben geen enkel artikel binnengekregen van de reporters (voor zo ver ik het kan zien), velen zijn gestopt en daarom zal er hoogstwaarschijnlijk geen Times komen deze maand.
Uiteraard zoeken we dus nu volop reporters (uiteraard met kwaliteit) voor onze Times, anders zal er wellicht geen Times meer zijn.

Excuses voor de vertraging van dit bericht.
 

DeletedUser

Gast
We hebben geen enkel artikel binnengekregen van de reporters (voor zo ver ik het kan zien), velen zijn gestopt en daarom zal er hoogstwaarschijnlijk geen Times komen deze maand.
Uiteraard zoeken we dus nu volop reporters (uiteraard met kwaliteit) voor onze Times, anders zal er wellicht geen Times meer zijn.

Excuses voor de vertraging van dit bericht.
Ben blij dat de times stopt als ze zo'n prul posten als dat af artikel
 

DeletedUser

Gast
Excuses voor de vertraging van dit bericht.

Tja.

Ik vind dat je als leiding initiatief moet nemen, en de reporters moet aanzetten om iets te doen.
De leiding doet helemaal niks, dan kan er ook niet van de reporters verwacht worden zich wel in te zetten, aangezien er helemaal geen organisatie is.

Schuif het dus niet op de reporters, Niels DC, maar kijk eerst naar jezelf!

smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

DeletedUser

Gast
1d6576848724b586b54d4b5f08121ca5.png


Gevonden in een oud topic. Het tegendeel is al lang bewezen, ondertussen, om nog maar een kwalijk puntje aan te halen.
 
Bovenaan