• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #6

DeletedUser

Gast
Beste spelers,

Ondanks dat ik vorige maand het afscheid had aangekondigd van ons nieuwsblad, stel ik toch een nieuwe uitgave voor.
Het afscheid heeft een boost gegeven aan de spelers die hebben gewacht met solliciteren. Daarom zijn we blij dat we enkele nieuwe reporters hebben en ik een nieuwe uitgave kan voorstellen.

Kun je de uitgave via bovenstaande link niet lezen? Klik dan hier om de PDF-file te downloaden! (Adobe Reader vereist)

We hopen dat jullie tevreden zijn met het resultaat, en er misschien nog mensen zijn die willen solliciteren. Tot volgende maand!

Met Vriendelijke Groet,
Distractor,
het hele team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

Hij is echt mooi geworden. Heb 4 artikels gelezen, alleen zie ik nergens Theta staan. Dat is echt spijtig. Net het land waar ik actief speel.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

Hij is echt mooi geworden. Heb 4 artikels gelezen, alleen zie ik nergens Theta staan. Dat is echt spijtig. Net het land waar ik actief speel.

Theta bestaat nog niet zo lang. Volgende maand zal er waarschijnlijk een Theta verslag zijn. Net als opnieuw een Zeta verslag, we begonnen wat laat en om die reden heb ik besloten deze maand over te slaan.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

Ik ga hem nu lezen, hoop dat het een leuke editie is ;)

Complimentjes aan de redactie, is weer een mooie uitgave geworden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9429

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

Veel Leesplezier =D

Waar is mijn Theta Nieuws? Distractor...?
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

Zojuist gelezen en heb me weer prima vermaakt :)
Goede, leuke info ;)

Hoewel mij eigen wereld (zeta) er niet bijstaat en ik dus het uptodate gehalte niet kan meten, heb ik zo het vermoeden dat dat redelijk goed zit :)

Vooral zo doorgaan! :)
 

DeletedUser5621

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

Leuke editie, maar ik lees hem nu pas, het forumdeel werd niet blauw...
Even mijn complimenten aan Grepolisanne, voor veruit het beste stuk dat er ooit in deze krant heeft gestaan, geweldig!
Is dit een bug, hij is blijkbaar niet aan iedereen opgevallen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

misschien tussentijd uitgelogd, of te lang open laten staan zonder iets te doen ofzo. Heb ik ook vaak ;)
 

DeletedUser5621

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

Maar echt mijn oprechte complimenten!
De comeback van de times is naar mijn mening meteen de beste times ooit!
Het geweldige stuk van anne, aangevuld met een leuk stuk over Epsilon, maar om eerlijk te zijn lees ik die verhalen enzo nooit, alleen wereldgerelateerd nieuws.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

Echt super artikel anne, de complimenten ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

Hoe was de helpdesk deze maand? (en mijn Perry artikel?)
 

DeletedUser

Gast
Jammer dat voetballer vergeten wordt (ghost)
uit het oog uit het hart zeggen ze bij ons
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

Een paar kritiekpuntjes:

1) Sommige plaatjes zijn echt afschuwelijk :O Echt beginnende photoshoppers. (o.a. het voorblad is een totale ramp ook een afbeelding waarbij ene spartaan staat die te hard overbelicht is en slecht is uitgeknipt ;) ik stel voor om de brush tool daar te gebruiken)

2) GrepolisAnne|a je herhaald woorden veel te vaak ;)
Ik kan maar liefst 9x --300-- eruit pluggen zonder echt te lezen op miss één pagina tekst dit is echt té veel dus probeer synoniemen te gebruiken ;)

3) Ik mis té veel wereldnieuws...
En wij maar denken dat het team terug heel was een massale soli-opkomst daar merk ik toch niets van hoor ;)
Waar is theta en zeta gebleven?

Zo dat was de kritiek ^^
Neem het aub niet té persoonlijk op, ik wil alleen maar helpen niet afkraken



Echt super artikel anne, de complimenten ;)
qua inhoud wel maar qua schrijven niet aangezien jouw naam er echt te veel opstaat ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2769

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

Afgezien dat er van sommige werelden geen 'wereldnieuws' is, vind ik deze uitgave stukken beter dan de vorige ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

Wat vinden jullie van horoscoop en weerbericht? xD
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

Afgezien dat er van sommige werelden geen 'wereldnieuws' is, vind ik deze uitgave stukken beter dan de vorige ;)

Inderdaad, ik miste Gamma onder andere (1 van de twee werelden waar ik actief ben).. Aan de andere kant was het wel weer erg leuk om het succes van Phoenix/Systematic Chaos te lezen. Ook het interview met mijn alliantiegenoot op Epsilon (Woodynator) heb ik met plezier gelezen..
Misschien toch een idee om in de komende dagen eens een leuke sollicitatie te schrijven om Gamma te vertegenwoordigen ;)
 
Bovenaan