• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #6

DeletedUser3159

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

Valt mij idd ook wat tegen kwa wereldnieuws. Verder is hij wel goed..
Alpha had ik voor gesolliciteerd. Kreeg na een maand reactie :p heb toen zijn vragen beantwoord en toen niks meer gehoord :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

1) Jij vind het plaatje een ramp, maar zelf wil je niks maken. Wij zijn blij dat iemand het voor ons maakt en hij is nog best mooi ook. Ik zou het niet kunnen.

2) Inderdaad, dan kan je beter 'Hij' een paar keer gebruiken

3) Wie zegt dat er een massale 'solli-opkomst' was? Je mag zelf ook komen helpen als je wilt, maar dat wil je niet. Dat we niet voor alle werelden reporters hebben is gewoon pech. Maar we zijn blij met de wereld-artikels die we nu hebben.

Kritiek afkraken is ook erg makkelijk :)
stef de killer zei:
Zo dat was de kritiek ^^
Neem het aub niet té persoonlijk op, ik wil alleen maar helpen niet afkraken
:)

cheersch zei:
Uitstekend stuk over Beta inderdaad. Veel beter kan het stuk niet, natuurlijk klopt het niet 100%, maar dat lijk me gewoon onmogelijk gezien de lange historie van Beta. Ik denk dat er helemaal niemand rondloopt die alle gebeurtenissen precies kent (al denken sommigen het wel te weten lol).
Er is navraag gedaan bij bepalend spelers van alle partijen die al lang meedoen daar waar het allemaal gebeurt in het centrum van Beta. Een veel beter verhaal kan je dan niet krijgen, het lijkt me grappig om eens de onbewerkte interviews te zien, dan zul je zien hoe tegenstrijdig de vijanden van elkaar hun eigen deel van het verhaal vertellen . Credits naar grepolisanne die er toch een redelijk neutral prima verhaal van heeft gemaakt.

Verder de horoscopen, erg leuk gedaan.

Puik werk van het hele Grepolis Times team!
Total Agree ;).
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

hi,

ik vind de verhalen echt fantastisch,heb in 1nacht alle times gelezen(in het nederlands)!!!

het enigste wat ik miste was nieuws over alpha.
ik weet het,het lijkt alsof er niets gebeurd maar er zijn wel degelijk oorlogen aan de gang en er worden ook bondgenootschappen gesmeed.

bijvoorbeeld het verhaal van de nieuwe nr.1 ally 'U FAILED',er zijn veel spelers dien in ally's zitten die niet in de top-10 staan die geen idee hebben hoe het zover is kunnen komen.

voor de rest is het DE MAX :O
 

DeletedUser1996

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

hoe moet ik een word bestand opsturen
Ik heb namelijk al een stuk gemaakt over U FAILED
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

hoe moet ik een word bestand opsturen
Ik heb namelijk al een stuk gemaakt over U FAILED

Je hebt sites waar je bestanden kan uploaden, gewoon even googlen en dan de link bijvoegen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

hoe moet ik een word bestand opsturen
Ik heb namelijk al een stuk gemaakt over U FAILED

Of je plaatst het gewoon in een bericht naar het account. Het lettertype en de opmaak word toch aangepast. Als je het met BB-codes doet, merken we vanzelf wel wat dikgedrukt moet enzovoort.
 

DeletedUser1996

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

kan iemand ff op het grepolis times account gaan ik heb solicitatie gestuurd
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

lol ik heb zn vragen beantwoord maar geen reactie:)
 

DeletedUser1996

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

wil iemand nogmaals op grepotimes account gaan zodat ik mijn solicitatie nog voor de volgende editie kan insturen
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

Momenteel door een wisseling van de wacht bij de leiding kan het nog even duren voordat ze allemaal behandeld worden.

Heb alsjeblieft wat geduld, antwoord komt zo snel als we kunnen!
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #6

Ik en Justone hebben nu toegang tot het Grepolis nieuwsblad account. Wij zullen dus de komende tijd aandacht gaan besteden aan de sollicitaties!

Daarnaast zijn alle sollicitaties die niet in behandeling staan, verwijderd. Als je het dus nog eens wilt proberen, kun je het weer proberen. De mensen waar eerder al contact mee was begonnen hoeven niet opnieuw te solliciteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan