• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #60

DeletedUser7408

Gast
Grepolis Times - Uitgave #60

Beste lezers,

Ja hoor, het spreekwoord als vaker gebruikt gaat weer op, beter laat dan nooit. Ik moet ons excuseren voor het feit dat de Grepolis Times later is dan gewenst. Dit heeft weer te maken met het feit dat de leiding weer van samenstelling is veranderd. We hebben nu meer ondersteuning waardoor het gemakkelijker is om de Grepolis Times eerder te publiceren.

We hebben wat versterkingen in ons team, waardoor we ook meer artikelen hebben. We zijn weer gestaag aan het groeien en hopen op meer geïnteresseerden voor de Grepolis Times.

Voor nu wens ik iedereen veel leesplezier, en hopen we op goede feedback van jullie!

Met vriendelijke groeten,
Het Grepolis Times Team.




We zijn op zoek naar nieuwe reporters om ons team te versterken. Je kan hier te weten komen hoe je moet solliciteren. Gastartikels zijn ook altijd welkom!
Uitgevogeld hoe je moet solliciteren? Klik dan hier om je echte sollicitatie in te leveren.

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 

DeletedUser

Gast
Alvast even hier een extra oproep dat jullie dus allemaal ideeën kunnen doorsturen over iets waarover ik kan schrijven voor mijn Hobbyhoek
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser24111

Gast
Misschien is het leuk om te kijken hoeveel vliegers er in een stad passen die nog wel praktisch te gebruiken is, die vv was nou niet een stad die je heel erg veel gaat gebruiken
cnfy7elqh8dotnsdp.gif
 

DeletedUser

Gast
Ik roep op om het artikel van de verhuizers te negeren, archer is niet echt objectief
 

DeletedUser24111

Gast
Ik roep op om het artikel van de verhuizers te negeren, archer is niet echt objectief

Ik roep op om Mark te negeren, op enkele feitelijke onjuistheden na, prima artikel en interview
cnfy7elqh8dotnsdp.gif


Verhuizers is namelijk gestart in 64, niet later pas die kant op gegaan :)
 

DeletedUser

Gast
Ik zeg dat hij wel objectief is gewoon altijd de leiding er moet bij betrekken en dat irriteert me aj
En waarom interviewen ze archer ipv galadriel?
 

DeletedUser25672

Gast
Goede vraag, kan persistant vast een antwoord op geven
smiley_emoticons_biggrin.gif

kijk al uit naar de volgende thimes grote veranderingen staan te wachten voor ons ...

Kan niet wachten tot deze wereld dicht is en de wereldwonderen voor de deur staan.
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser22575

Gast
Zeg Mark, als het je niet bevalt had je maar niet zo vroeg moeten stoppen dan hadden ze misschien jou gevraagd.
 

DeletedUser

Gast
Misschien is het leuk om te kijken hoeveel vliegers er in een stad passen die nog wel praktisch te gebruiken is, die vv was nou niet een stad die je heel erg veel gaat gebruiken
cnfy7elqh8dotnsdp.gif

Kan moeilijk elke maand gewoon een andere eenheid kiezen he
smiley_emoticons_wallbash.gif


Liefst volgende maand iets van een ander genre, suggesties zijn dus altijd welkom
aniol.gif
 

DeletedUser

Gast
krijg reclame en die letters zijn vaag
niet te lezen zo voor mij
duurt 10 minuten om de eerste 8 blz te lezen en ik heb geen tijd meer voor de rest!
smiley_emoticons_frown.gif
 

DeletedUser

Gast
U kunt inzoomen. ;)
Als u F5 druk dan verdwijnt die reclame vanzelf. ;)
Als u tijd hebt dan kunt u verder lezen. Er is geen gehaast erbij. ;)
 

DeletedUser24930

Gast
kijk al uit naar de volgende thimes grote veranderingen staan te wachten voor ons ...

Kan niet wachten tot deze wereld dicht is en de wereldwonderen voor de deur staan.
smiley_emoticons_kaffee2.gif


Wel een pussy gij hé ;) zomaar wat gaan stichten in OC 00 ;) mensen die mss hun ww willen sloopen daar , ga je gang mensen :) ik zelf ga ook die sukkeltjes eens en lesje leren .

Vergeet ook niet even te zeggen in de volgende times dat jij Voetballerke0072 ofzo iets bent en The Friendly "Gay" Ghost
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25261

Gast
Wel jammer dat het verhaal over Marathon geschreven wordt door iemand die niet alleen een duidelijk voorkeur heeft voor bepaalde allianties, maar ook nog eens de kennis mist om een juist artikel te realiseren. Mag toch verwachten dat iemand zich beter laat informeren, alvorens een artikel over een onderwerp te publiceren. Dit artikel staat vol met onjuistheden. Zal deels te wijten zijn aan het feit dat de auteur te laat is begonnen op Marathon om er echt een zinnig woord over te schrijven.

@Dusdavid
Nikè (let op het streepje op de e), heeft het Mausoleum voltooid. Dus niet True Romans, of de inmiddels gerealiseerde Nikè True Romans.

En een snelle groei in die fase van het spel dat jij begint, lijkt me eerlijk gezegd meer iets zeggen over het moment dat jij start en is niet kenmerkend voor de wereld zoals jij doet laten geloven.

Wel leuk dat je een stukje schrijft over de herkomst van de naam Marathon, je hebt de info goed van wikipedia gehaald ;)
 

DeletedUser25006

Gast
Beste Marcus Boitus,

Gezien jou kennis en schrijfervaring mag ik aannemen dat wij komende maand een gastartikel van je kunnen verwachten? Zo'n kans om jezelf te bewijzen neem je natuurlijk altijd aan lijkt me.

We zijn zeer benieuwd!

Met vriendelijke groet,

Artifex
Grepolis Times Leiding
 
Bovenaan