• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #60

DeletedUser18356

Gast
Beste Marcus Boitus,

Gezien jou kennis en schrijfervaring mag ik aannemen dat wij komende maand een gastartikel van je kunnen verwachten? Zo'n kans om jezelf te bewijzen neem je natuurlijk altijd aan lijkt me.

We zijn zeer benieuwd!

Met vriendelijke groet,

Artifex
Grepolis Times Leiding

Flauw hoor
 

DeletedUser25261

Gast
Beste Marcus Boitus,

Gezien jou kennis en schrijfervaring mag ik aannemen dat wij komende maand een gastartikel van je kunnen verwachten? Zo'n kans om jezelf te bewijzen neem je natuurlijk altijd aan lijkt me.

We zijn zeer benieuwd!

Met vriendelijke groet,

Artifex
Grepolis Times Leiding

Dat zie je dan verkeerd. Heb zeker niet de intentie om een gastartikel te schrijven. Geef alleen aan dat het artikel in mijn ogen volstaat met onjuistheden. Daar is niks raars aan. Misschien zien jullie dit anders.
 

DeletedUser24111

Gast
Dat zie je dan verkeerd. Heb zeker niet de intentie om een gastartikel te schrijven. Geef alleen aan dat het artikel in mijn ogen volstaat met onjuistheden. Daar is niks raars aan. Misschien zien jullie dit anders.

Beter een partijdig artikel dan geen artikel, vraag maar aan Don Rafael
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser22289

Gast
Wel jammer dat het verhaal over Marathon geschreven wordt door iemand die niet alleen een duidelijk voorkeur heeft voor bepaalde allianties, maar ook nog eens de kennis mist om een juist artikel te realiseren. Mag toch verwachten dat iemand zich beter laat informeren, alvorens een artikel over een onderwerp te publiceren. Dit artikel staat vol met onjuistheden. Zal deels te wijten zijn aan het feit dat de auteur te laat is begonnen op Marathon om er echt een zinnig woord over te schrijven.

@Dusdavid
Nikè (let op het streepje op de e), heeft het Mausoleum voltooid. Dus niet True Romans, of de inmiddels gerealiseerde Nikè True Romans.

En een snelle groei in die fase van het spel dat jij begint, lijkt me eerlijk gezegd meer iets zeggen over het moment dat jij start en is niet kenmerkend voor de wereld zoals jij doet laten geloven.

Wel leuk dat je een stukje schrijft over de herkomst van de naam Marathon, je hebt de info goed van wikipedia gehaald ;)

Bedankt voor je reactie, ik heb echter geen bepaalde voorkeur voor alliantie, waar ziet u dat dan zo goed aan en om welke alliantie gaat dat?, als iets niet klopt mag u me altijd vertellen wat wel klopt, maar dat betwijfel ik of u dat wel zou doen. Als u goed kan lezen heb je dan ook gezien dat er Nike en TR staat, of heb je dat per toeval niet gelezen? Dat over de snellere groei dat is mijn mening de jouwe is blijkbaar anders. En wat is er mis met informatie van andere websites te gebruiken?, ik weet bijna zeker dat dit legaal is. Ohja ik ben best benieuwd naar je gastenartikel, is zien hoe goed jij schrijft.

Tot dan !
 

DeletedUser

Gast
- Leuk stukje van maior !

- Hee Marcus, ik zal volgende keer ook even naar de inhoud kijken van de stukken over Marathon, ik ben spellingcontroleur. Zal ook op het streepje letten, onze allynaam moet wel correct zijn natuurlijk ;)

- Verder erger ik me ook aan de slordigheidjes op de cover. Leiding, willen jullie hier de volgende keer even goed naar kijken, of naar laten kijken door de spellingcontroleurs? Verder wel weer een prachtige cover hoor.
 

DeletedUser23653

Gast
Niet te volwassen reageren he mensen
we zijn nog maar kleine kinderen
 

DeletedUser25261

Gast
Bedankt voor je reactie, ik heb echter geen bepaalde voorkeur voor alliantie, waar ziet u dat dan zo goed aan en om welke alliantie gaat dat?, als iets niet klopt mag u me altijd vertellen wat wel klopt, maar dat betwijfel ik of u dat wel zou doen. Als u goed kan lezen heb je dan ook gezien dat er Nike en TR staat, of heb je dat per toeval niet gelezen? Dat over de snellere groei dat is mijn mening de jouwe is blijkbaar anders. En wat is er mis met informatie van andere websites te gebruiken?, ik weet bijna zeker dat dit legaal is. Ohja ik ben best benieuwd naar je gastenartikel, is zien hoe goed jij schrijft.

Tot dan !

Zoals ik eerder aangaf ga ik geen artikel schrijven. Denk niet dat mensen daar op zitten te wachten. Bijzonder dat wanneer iemand een opmerking plaatst op een forum dat je dan tegelijkertijd ook solliciteert ;)

Informatie gebruiken van andere websites/bronnen mag uiteraard, maar vermeldt dan wel je bron. Het is duidelijk te lezen dat er in het tweede deel andere woorden worden gebruikt en minder spellingsfouten zitten.
Het WW is gebouwd door nikè, dit was voor de fusie met TR. Dus vandaar mijn opmerking dat nikè en TR niet juist is.
Maar ik wil niet de indruk wekken dat ik alleen maar negatief ben. Je stukje vind ik persoonlijk verder prima. En zo te lezen hier zijn er voldoende mensen die het waarderen. Ga zo door. Zie het als positieve feedback.
 

DeletedUser7408

Gast
Beste Marcus Boitus,

Fijn dat je feedback geeft op een artikel in onze Times.
Natuurlijk kunnen er altijd onjuistheden zich voordoen omdat onze reporters niet altijd dicht bij het vuur zitten.

Ik apprecieer jouw inzet, maar ook die van onze reporter dusdavid2 om een artikel te schrijven over jouw wereld. Ik denk dat het goed zou zijn als jullie even met elkaar babbelen via PM ingame zodat een en ander recht getrokken kan worden.

Meningen zijn lastig uit sluiten en als er zich dan een mening voordoet lijkt het me goed te discussieren daarover, en deze te beargumenteren. Wel natuurlijk via PM ingame zoals ik al eerder zei :)

Bedankt voor het lezen van onze Times, en hopelijk lees je onze volgende Times met weer veel artikelen!

Gr. Hamster1986
 

DeletedUser23638

Gast
Wel een pussy gij hé ;) zomaar wat gaan stichten in OC 00 ;) mensen die mss hun ww willen sloopen daar , ga je gang mensen :) ik zelf ga ook die sukkeltjes eens en lesje leren .

Vergeet ook niet even te zeggen in de volgende times dat jij Voetballerke0072 ofzo iets bent en The Friendly "Gay" Ghost

Is de blaaskaak weer die alleen werelden join om goud te farmen en vervolgens grote mond neerzet dat die zo goed en ervaren is en vervolgens niks kan bewijzen en continu steden verlies en ze niet kan deffen.

Wanneer ga jij is een keer wat laten zien op de nieuwere werelden in plaats van popie jopie te lopen doen.
 

DeletedUser25006

Gast
Wil je een inzending sturen voor 'The Challenge' maar beschik je niet over een forumaccount? Dan kun je vanaf nu ook je antwoorden mailen! Stuur een email met als onderwerp 'The Challenge' en in het bericht je spelersnaam gevolgd door de antwoorden naar: artifex.gp@gmail.com.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser23251

Gast
ik heb nog een opmerking over de grootste VS nuke. Heeft maior ook gebruik gemaakt van landuitbreiding (+300 inw). Dat zou dan betekenen dat grootste VS nuke op 463 (300/10 + 433) ligt i.p.v 433. Wel mooie clear man
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 
Bovenaan