DeletedUser19797
Gast
Nieuwe grepo times! 

Beste Marcus Boitus,
Gezien jou kennis en schrijfervaring mag ik aannemen dat wij komende maand een gastartikel van je kunnen verwachten? Zo'n kans om jezelf te bewijzen neem je natuurlijk altijd aan lijkt me.
We zijn zeer benieuwd!
Met vriendelijke groet,
Artifex
Grepolis Times Leiding
Beste Marcus Boitus,
Gezien jou kennis en schrijfervaring mag ik aannemen dat wij komende maand een gastartikel van je kunnen verwachten? Zo'n kans om jezelf te bewijzen neem je natuurlijk altijd aan lijkt me.
We zijn zeer benieuwd!
Met vriendelijke groet,
Artifex
Grepolis Times Leiding
Dat zie je dan verkeerd. Heb zeker niet de intentie om een gastartikel te schrijven. Geef alleen aan dat het artikel in mijn ogen volstaat met onjuistheden. Daar is niks raars aan. Misschien zien jullie dit anders.
Wel jammer dat het verhaal over Marathon geschreven wordt door iemand die niet alleen een duidelijk voorkeur heeft voor bepaalde allianties, maar ook nog eens de kennis mist om een juist artikel te realiseren. Mag toch verwachten dat iemand zich beter laat informeren, alvorens een artikel over een onderwerp te publiceren. Dit artikel staat vol met onjuistheden. Zal deels te wijten zijn aan het feit dat de auteur te laat is begonnen op Marathon om er echt een zinnig woord over te schrijven.
@Dusdavid
Nikè (let op het streepje op de e), heeft het Mausoleum voltooid. Dus niet True Romans, of de inmiddels gerealiseerde Nikè True Romans.
En een snelle groei in die fase van het spel dat jij begint, lijkt me eerlijk gezegd meer iets zeggen over het moment dat jij start en is niet kenmerkend voor de wereld zoals jij doet laten geloven.
Wel leuk dat je een stukje schrijft over de herkomst van de naam Marathon, je hebt de info goed van wikipedia gehaald![]()
Bedankt voor je reactie, ik heb echter geen bepaalde voorkeur voor alliantie, waar ziet u dat dan zo goed aan en om welke alliantie gaat dat?, als iets niet klopt mag u me altijd vertellen wat wel klopt, maar dat betwijfel ik of u dat wel zou doen. Als u goed kan lezen heb je dan ook gezien dat er Nike en TR staat, of heb je dat per toeval niet gelezen? Dat over de snellere groei dat is mijn mening de jouwe is blijkbaar anders. En wat is er mis met informatie van andere websites te gebruiken?, ik weet bijna zeker dat dit legaal is. Ohja ik ben best benieuwd naar je gastenartikel, is zien hoe goed jij schrijft.
Tot dan !
Wel een pussy gij hézomaar wat gaan stichten in OC 00
mensen die mss hun ww willen sloopen daar , ga je gang mensen
ik zelf ga ook die sukkeltjes eens en lesje leren .
Vergeet ook niet even te zeggen in de volgende times dat jij Voetballerke0072 ofzo iets bent en The Friendly "Gay" Ghost