• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #61

DeletedUser22289

Gast
Mis een Niels DC, in mijn oog punt nog steeds de beste time schrijver... liet meerdere meningen toe.... houd daar wel van en helemaal actie lezen van alles wat:)
tikels te schrijven

Ja dat kan wel kloppen, maar de reden dat hij weg is is omdat hij geen tijd/zin meer had om nog wat te doen voor de Times. Je kan hem altijd vragen om terug artikels te schrijven !

Gr. Dusdavid2



Die challenges zijn echt belachelijk.
Alsof ze door een kind van 12 zijn gemaakt :/

Vind dat initiatief goed overigens, maar moet wat meer 'volwassen' mee gedaan worden.

We moeten natuurlijk zien dat iedereen hier mee aan kan doen, we hebben verschillende leeftijdsgroepen en daar moeten we allemaal rekening mee houden.

Gr. Dusdavid2
 

DeletedUser25006

Gast
Daaraan toegevoegd: Je kunt op een makkelijke manier extra goud verdienen, waarom daarover klagen?
 

DeletedUser9104

Gast
Wat is er mis met de inhoudelijke kwaliteit? ;)

Nou, het gebrek eraan?

Die challenges zijn echt belachelijk.
Alsof ze door een kind van 12 zijn gemaakt :/

Ben het met je eens.

We moeten natuurlijk zien dat iedereen hier mee aan kan doen, we hebben verschillende leeftijdsgroepen en daar moeten we allemaal rekening mee houden.

Dude, dat kan ook door het er niet uit te laten zien alsof het door een 12-jarige gemaakt is.
 

DeletedUser

Gast
Nice, alleen een paar foutjes. Er staan bij een aantal werelden: "nog geen reporter" maar naar mijn weten zijn een aantal van die werelden gesloten (efeze bijvoorbeeld).

Hoop dat er snel een reporter voor Lamia komt!
 

DeletedUser25006

Gast
Mee eens, als ik er de benodigde skills voor had zou ik het doen maar ik heb ze niet :p

Je kunt altijd een kansje wagen om te kijken of je een artikel (hoeft niet groot te zijn) in elkaar kunt zetten, vanuit de times kan je ook hulp geboden hierbij.

Gr. Dieuwertje (Artifex)
 

DeletedUser20113

Gast
die horoscoop heeft niks met grepo te maken.

wat ik graag in de times zou zien zijn meer tips vanaf de top van de werelden, en zoiets als maior deed met een volledige vs stad. verder misschien wat meer werelden in 1 times zetten, het roulatiesysteem is leuk maar veel spelers spelen maar op 1 of 2 werelden en dan zie je om de 2 maand je wereld soms 3 voorbij komen.
 

DeletedUser25006

Gast
Beste Rohaan12,

Bedankt voor je reactie, wij zouden ook graag meer werelden in de times zien. Echter zijn er helaas niet veel reporters en hebben sommige werelden dus geen reporter. Dit betekend helaas dat deze dus ook niet in de times komen omdat er geen artikelen zijn.

Mocht je het leuk vinden om te schrijven dan kun je altijd een sollicitatie indienen voor een wereld waar je op speelt mocht daar nog geen reporter voor zijn.

Met vriendelijke groet,

Artifex
 

DeletedUser25261

Gast
Over Marathon kan ik mij alleen maar afvragen of dat het enige noemenswaardige was om te vermelden? Volgens mij is er héél wat meer gebeurd ... :p

+1

Fusies, nieuwe verdeling van de WW's, uiteenvallen van allianties etc. Allemaal zaken die in mijn ogen beter vermeld hadden kunnen worden. Dat een alliantie de top 10 bereikt door het fuseren of uiteenvallen van andere allianties is in mijn ogen niet noemenswaardig.
 

DeletedUser

Gast
Mee eens, als ik er de benodigde skills voor had zou ik het doen maar ik heb ze niet :p

Als ik niet zo bevooroordeeld was had ik het ook wel willen doen
smiley_emoticons_lol.gif
 

Gollum Returns

Manticore
Pella is alweer achterhaald. Veni Vidi Beuki is nu Veni Vidi Foetsie. Maior schijnt toch niet zo`n geweldige oprichter te zijn als hij pretendeert.

Hij pronkt op stats vanuit 2 werelden waar hij enorm is geholpen door anderen. Zodra hij de numerieke overmacht niet meer kan bolwerken is hij de eerste die in vm vlucht. Zwakke speler en oprichter. Drijft vooral op het slopen van andermans off zodat ie zich goed kan voelen in de krijgersranking. Maar een echte krijger is het nooit meer geweest afgelopen 2 jaar.

Als je fuss met mij zoekt maior. Je bent welkom, gewoon weer uit VM komen op Corinthe en niet meer terug vluchten naar de BG. je bent reuze welkom n00b. Ook bij mijn protegé ben je welkom. Volgens mij weten jullie er alles al vanaf, 800k deff gp sponsoren zonder een stad te veroveren.

Ik hoop dat je naast geschiedenis ook eens wiskunde gaat lesgeven, wellicht begrijp je het spelletje grepolis dan iets beter.
 

DeletedUser10508

Gast
Mis een Niels DC, in mijn oog punt nog steeds de beste time schrijver... liet meerdere meningen toe.... houd daar wel van en helemaal actie lezen van alles wat:)

Ik voel me gecharmeerd, haha. Wanneer er nog eens een wereld gelijkaardig aan Heraklion komt, kan ik je garanderen dat ik terug zal solliciteren. :)
 

DeletedUser20232

Gast
De Times is altijd wel leuk om even te lezen, het doet me gewoon terugkeren naar het forum, om eens te weten hoe het gesteld is met je vroegere medespelers. Ik snap ook wel deels de kritiek van de anderen (als ze tenminste uitleggen wat ze slecht vinden, want met het zeggen 'het is een slechte times' is het Grepolis Times team niets mee). Ik begrijp maar al te goed dat er veel werk in kruipt en niet altijd even gemakkelijk. Ik ga geen 'harde kritiek' geven, ik zal ze proberen omzetten in tips (dat klinkt een hoop positiever ;)). Kijk zelf als team wat je er mee doet en welke tips je meeneemt.

Even mijn inhoudstafel gebaseerd op jullie boekje, om het misschien duidelijker te maken.
Inleiding (alhoewel je ook inleiding en inhoudsopgave ook perfect kan wisselen)
Inhoudsopgave
Sollicitatie
The Challenge
Wereld interviews achter elkaar -> extra tip een interviewer bedanken is zeer prettig voor de geïnterviewde maar onnodig in zo'n groot kader, het valt veel te veel op, het is het eerste waarnaar je kijkt als je de bladzijde omslaat. Je kan alle geinterviewde personen toch nog bedanken met dezelfde lopende tekst in het vetjes en ze eventueel ook bij de credits plaatsen!
Interview forummod
Horoscoop
Credits

Zet dezelfde artikels bij elkaar, zoals de artikelen met de verschillende 'wereld' interviews, het stoorde me ietwat dat je plots een horoscoop tegenkwam terwijl je je probeert te verdiepen in de spelwerelden. (niet dat de horoscoop slecht is!)
Zet in dat geval de horoscoop achteraan, een horoscoop boeit niet iedereen dat is wel waar. Het is iets minder belangrijk dan de rest van het boekje, al vond ik het persoonlijk wel leuk opgemaakt en goed gevonden!

Op één of andere manier mis ik nog steeds de pagina nr's in het boekje ook al kan je nu door de website zelf de pagina ingeven.
Als laatste vraag ik me af waarom er precies gewisseld werd van website, destijds toen rabbid nog in de leiding zat was het een andere naar mijn mening betere website?

Nogmaals, ik zie het misschien helemaal anders dan dat anderen het zien en zie ook meer die dingen waar waarschijnlijk niemand op let.
Ik kan natuurlijk ook niet alles perfect weten maar hoop wel dat jullie iets hebben of iets leren uit mijn tips :) Mocht je nog meer tips willen, stuur me gewoon een PM.

Ik apprecieer het dat jullie de moeite doen en jullie tijd daar in steken.
 

DeletedUser

Gast
Spelling en formulering is weer matig.

Kun je misschien enkele voorbeelden geven of stukken aanwijzen? Dan kan ik kijken of dit door mij of door mijn collega-controleur gecorrigeerd is.
Verder halen wij zo veel mogelijk spellingfouten eruit, maar ga van ons niet verlangen dat we een tekst 100% perfect maken. Er ligt ook een deel bij de schrijver zelf, we kunnen geen hele zinnen/schrijfstijl van een reporter aanpassen, alleen de dingen die echt niet lopen. Verder kunnen wij natuurlijk altijd wat over het hoofd zien.
 

DeletedUser7408

Gast
Beste -Skyline-,

Ik dank je voor de tips die je hebt gegeven.
We proberen ook maar wat uit met de volgorde van de Times.
Lijkt me een goede tip, en deze gaan we ook overnemen.
Daarnaast kunnen paginanummers zeker tot een optie behoren.
We zullen ook nog even kijken naar de soort publisher. Die jij noemt ken ik ook, en heeft zeker voordelen maar ook nadelen.

Nogmaals dank voor je opbouwende kritiek!
Gr. Hamster1986
 

DeletedUser

Gast
Wat vind u waardeloos aan horoscoop? Als wij dat weten dan kunnen wij dat vast wel verbeteren zodat jullie tevreden zijn. ;)
Als de topspelers geïnterviewd willen worden, dan kunnen ze gerust een berichtje sturen. ;) wij kunnen ze niet dwingen om geïnterviewd te worden. ;)

hoe ik me dit herinneren van vroeger werden top spelers van allainties/ leiders etc gewoon eens gevraagd voor een intervieuw in times ;)
althans upsilon /chi/delphi (waarik speelde :p)
 

DeletedUser

Gast
wel dat terzijde. desondanks de Times nu wat afweek (veel) van grepolis is dit niet de schuld van de reporters. er zijn gewoonweg veel werelden zonder enige reporters (die de skills hebben dit te doen, ik heb ze in ieder geval niet) en daarbij komt dus dat je niet een GT zal publiceren als er maar bv 8 pagina's zijn. zou wat teleurstellend zijn. De gedacht het op te vullen met iets wat interessant kan zijn is leuk maar kijk eens als je het kan opvullen vanuit de forum's zelf. spellen topics etc. beetje gelijk vroeger. toen was het voor vele (denk ik althans) aangenaam om te lezen wat de gehele grepo comunitie zich aan bezig hield ;)
 
Bovenaan