De Times is altijd wel leuk om even te lezen, het doet me gewoon terugkeren naar het forum, om eens te weten hoe het gesteld is met je vroegere medespelers. Ik snap ook wel deels de kritiek van de anderen (als ze tenminste uitleggen wat ze slecht vinden, want met het zeggen 'het is een slechte times' is het Grepolis Times team niets mee). Ik begrijp maar al te goed dat er veel werk in kruipt en niet altijd even gemakkelijk. Ik ga geen 'harde kritiek' geven, ik zal ze proberen omzetten in tips (dat klinkt een hoop positiever

). Kijk zelf als team wat je er mee doet en welke tips je meeneemt.
Even mijn inhoudstafel gebaseerd op jullie boekje, om het misschien duidelijker te maken.
Inleiding (alhoewel je ook inleiding en inhoudsopgave ook perfect kan wisselen)
Inhoudsopgave
Sollicitatie
The Challenge
Wereld interviews achter elkaar -> extra tip een interviewer bedanken is zeer prettig voor de geïnterviewde maar onnodig in zo'n groot kader, het valt veel te veel op, het is het eerste waarnaar je kijkt als je de bladzijde omslaat. Je kan alle geinterviewde personen toch nog bedanken met dezelfde lopende tekst in het vetjes en ze eventueel ook bij de credits plaatsen!
Interview forummod
Horoscoop
Credits
Zet dezelfde artikels bij elkaar, zoals de artikelen met de verschillende 'wereld' interviews, het stoorde me ietwat dat je plots een horoscoop tegenkwam terwijl je je probeert te verdiepen in de spelwerelden. (niet dat de horoscoop slecht is!)
Zet in dat geval de horoscoop achteraan, een horoscoop boeit niet iedereen dat is wel waar. Het is iets minder belangrijk dan de rest van het boekje, al vond ik het persoonlijk wel leuk opgemaakt en goed gevonden!
Op één of andere manier mis ik nog steeds de pagina nr's in het boekje ook al kan je nu door de website zelf de pagina ingeven.
Als laatste vraag ik me af waarom er precies gewisseld werd van website, destijds toen rabbid nog in de leiding zat was het een andere naar mijn mening betere website?
Nogmaals, ik zie het misschien helemaal anders dan dat anderen het zien en zie ook meer die dingen waar waarschijnlijk niemand op let.
Ik kan natuurlijk ook niet alles perfect weten maar hoop wel dat jullie iets hebben of iets leren uit mijn tips

Mocht je nog meer tips willen, stuur me gewoon een PM.
Ik apprecieer het dat jullie de moeite doen en jullie tijd daar in steken.