• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #61

DeletedUser18632

Gast
Zoals al eerder richting support aangegeven is het de grote vraag hoe serieus we dit blad moeten nemen.

Zolang er medewerkers aan werken die ingame de meest bizarre grove PM rondsturen en daar kennelijk mee weg kunnen komen en gehandhaafd blijven kunnen we ons allemaal afvragen welke belangen er op de achtergrond meespelen.

Vraag me af wat daar van gevonden wordt door de organisatie!
 

DeletedUser

Gast
well ingame ps pm's wat niks op aanduiden voor GT heeft duidelijk niet echt hier iets mee te maken
 

DeletedUser22289

Gast
Zoals al eerder richting support aangegeven is het de grote vraag hoe serieus we dit blad moeten nemen.

Zolang er medewerkers aan werken die ingame de meest bizarre grove PM rondsturen en daar kennelijk mee weg kunnen komen en gehandhaafd blijven kunnen we ons allemaal afvragen welke belangen er op de achtergrond meespelen.

Vraag me af wat daar van gevonden wordt door de organisatie!

Hier ben ik niet op de hoogte, maar dit dient zoals fffoty hierboven al aangeeft niet hier posten, klachten kunnen altijd via de support en als u heb nodig vind kunt u altijd een pm sturen naar die betreffende persoon.
 

DeletedUser

Gast
horoscoop is best komische:p
maar jammer niks over Rhethymnos omdat er zoveel gebeurd:rolleyes:
 

DeletedUser25152

Gast
+1

Fusies, nieuwe verdeling van de WW's, uiteenvallen van allianties etc. Allemaal zaken die in mijn ogen beter vermeld hadden kunnen worden. Dat een alliantie de top 10 bereikt door het fuseren of uiteenvallen van andere allianties is in mijn ogen niet noemenswaardig.

Dit zou interessant zijn om te lezen! ;)
 

DeletedUser

Gast
ach die hele grepolis times is een verheerlijking van mensen die het meest goud uitgeven op grepolis
top 10 spelers op nieuwe werelden betalen het meest gewoon
ik mis eigenlijk nog een kruiswoordpuzzel, een cartoon en een kookrubriekje met receptjes
kom op heej chinese horoscoop pfffffffffffff
verders liep mijn browsertje weer vast
snap echt niet waarom er niet wat serverspace bij inno zelf geregeld word ipv op een site met advertenties
van mij mag heel die grepotimes de prullenbak in
maar das persoonlijk hoor!
nog de beste wensen voor 2016 aan alle grepo spelers
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 
Bovenaan