• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #62

DeletedUser25006

Gast
212945x.jpg


Beste lezers,

Allereerst willen wij jullie namens het hele Grepolis Times team een goed, gezond, gelukkig en vooral een Grepolisvol 2016 wensen! Wij hopen dat iedereen zijn 10 game en typ vingers nog heeft en alweer druk bezig is met het veroveren van steden!

Ook dit jaar staan we weer voor jullie klaar om te schrijven over de werelden en alles wat daar bij hoort! Denk aan de ‘Wereld Wonderen’, ‘Alliantie oorlogen’, ‘Interviews’ en nog veel meer!
Natuurlijk zijn er nog altijd werelden waar geen reporters voor zijn, vind je het leuk om stukken te schrijven en speel je op een wereld waar nog geen reporter voor is? Meld je dan snel aan via het sollicitatieforum van de Grepolis Times.

2016 is voor de Times ook een jaar van verandering en meer dan voorheen leggen we de onderwerpen voor in de Times in de handen van de community, jullie dus! Heb jij een goed idee voor de Times waarvan je denkt, hier moeten ze echt over schrijven dit vind iedereen leuk om te lezen, stuur je idee dan door naar ons en wie weet komt er een column met dat onderwerk in de Times!

Ideeën inzenden kun je via de volgende manieren doen:
- Reageer op dit topic met het idee dat je hebt;
- Stuur een privé bericht via het forum naar ‘hamster1986’ met daarin je idee;
- Stuur een email naar artifex.gp@gmail.com met daarin je idee;

Tot slot willen we ‘Maior’ bedanken voor alle inzet, inbreng, creativiteit en hulp die hij in de Grepolis Times heeft gestoken. Wij wensen jou het beste toe en hopen je in de toekomst nog eens terug te zien als gastreporter of als begeleider/reporter binnen het Grepolis Times Team.

Met vriendelijke groet namens het hele Grepolis Times Team,

Artifex
 

DeletedUser26060

Gast
Ben je de nieuwe uitgave vergeten erbij te zetten, of is er gwn geen? :p
 

DeletedUser25006

Gast
Dit is de uitgave, het heet zo om in de forumnorm te blijven zodat het goed te vinden is.
 

DeletedUser22575

Gast
Haha volgens mij ben je inderdaad vergeten de uitgave zelf toe te voegen :p.
 

DeletedUser23978

Gast
Haha volgens mij ben je inderdaad vergeten de uitgave zelf toe te voegen :p.

Nee, er is er gwn geen.
Ze proberen het stukje tekst hieronder af te doen als een Times-uitgave, zodat het in de forumtitels niet opvalt dat ze niet in staat waren er eentje te produceren.
 

DeletedUser22289

Gast
Om even te reageren op jullie reacties,

De reden dat er deze maand geen Times is is simpel, we hebben gewoon te weinig reporters om nog een goed gevulde Times te publiceren, deze maand waren er maar liefst 2 artikels ingediend, te weinig om een Times te publiceren lijkt me. Als er nou wat meer reporters zouden zijn dan is het voor ons veel gemakkelijker om een Times te publiceren zoals we normaal gezien zouden doen.

Dankjewel voor je begrip, en laat me duidelijk zijn dat dit vaker kan voorkomen als er geen reporters meer bijkomen!

dusdavid2
Grepolis Times Leiding
 

DeletedUser26300

Gast
Begrijpelijk, maar dan is de reactie van Artifex dat dit doorgaat voor uitgave ronduit belachelijk ;)
 

DeletedUser24421

Gast
Best opvallend dat diegene die hier negatief gereageerd hebben nu verbannen zijn
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser26216

Gast
Dit is de uitgave, het heet zo om in de forumnorm te blijven zodat het goed te vinden is.

"Dit is de uitgave..."
Wel, een uitgave van de Grepolis Times is zeker geherdefinieerd op die manier.

Nee, er is er gwn geen.
Ze proberen het stukje tekst hieronder af te doen als een Times-uitgave, zodat het in de forumtitels niet opvalt dat ze niet in staat waren er eentje te produceren.

Dus de reporters die de twee artikels hebben ingediend hebben voor niets geschreven? Dat zou in mijn tijd niet waar zijn geweest ;) Er steekt werk in het schrijven van die artikels, hoe slecht/goed ze ook zijn. Uit respect voor de reporter zou er een uitgave moeten zijn. Dat de uitgave kort is, zonder inleiding en maar twee artikels bevat zou geen probleem moeten zijn om er eentje te publiceren. Desnoods is er geen ingame aankondiging van de Times of enkel op de wereld waarover geschreven is. Niet geprobeerd is altijd gefaald.

Het is trouwens geen probleem om een uitgave over te slaan lijkt mij, maar dan zou dat op voorhand aan de reporters meegedeeld moeten worden. Mijn advies over de zaak.

In het verleden is de Times twee keer niet doorgegaan, zie ik. Uitgave 60 had normaal de "5 jaar Grepolis Times Special" kunnen zijn, maar die is zelfs overgeslagen zie ik. Gemiste kans :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26303

Gast
Best opvallend dat diegene die hier negatief gereageerd hebben nu verbannen zijn
smiley_emoticons_lol.gif

Dat was voor een andere reden, heeft niks met de reacties te maken, geen zorgen, zo ver gaan ze nu ook weer niet :p

"Dit is de uitgave..."
Wel, een uitgave van de Grepolis Times is zeker geherdefinieerd op die manier.



Dus de reporters die de twee artikels hebben ingediend hebben voor niets geschreven? Dat zou in mijn tijd niet waar zijn geweest ;) Er steekt werk in het schrijven van die artikels, hoe slecht/goed ze ook zijn. Uit respect voor de reporter zou er een uitgave moeten zijn. Dat de uitgave kort is, zonder inleiding en maar twee artikels bevat zou geen probleem moeten zijn om er eentje te publiceren. Desnoods is er geen ingame aankondiging van de Times of enkel op de wereld waarover geschreven is. Niet geprobeerd is altijd gefaald.

Het is trouwens geen probleem om een uitgave over te slaan lijkt mij, maar dan zou dat op voorhand aan de reporters meegedeeld moeten worden. Mijn advies over de zaak.

In het verleden is de Times twee keer niet doorgegaan, zie ik. Uitgave 60 had normaal de "5 jaar Grepolis Times Special" kunnen zijn, maar die is zelfs overgeslagen zie ik. Gemiste kans :p

Inderdaad, ze hadden evengoed een mini-versie kunnen maken met hetgeen er wel geschreven was, dit is gwn een slag in het gezicht van de twee mensen die er toch nog hun tijd en moeite in hebben gestoken, en dan staan ze stom dat ze zo weinig reporters hebben...
 

DeletedUser18363

Gast
Om even te reageren op jullie reacties,

De reden dat er deze maand geen Times is is simpel, we hebben gewoon te weinig reporters om nog een goed gevulde Times te publiceren, deze maand waren er maar liefst 2 artikels ingediend, te weinig om een Times te publiceren lijkt me. Als er nou wat meer reporters zouden zijn dan is het voor ons veel gemakkelijker om een Times te publiceren zoals we normaal gezien zouden doen.

Dankjewel voor je begrip, en laat me duidelijk zijn dat dit vaker kan voorkomen als er geen reporters meer bijkomen!

dusdavid2
Grepolis Times Leiding

Ik neem aan dat jullie toch wel meer dan twee reporters hebben, dus dan is het feit dat er maar twee artikelen zijn gewoon gevolg van nalatigheid van reporters?
 

DeletedUser22289

Gast
Ik neem aan dat jullie toch wel meer dan twee reporters hebben, dus dan is het feit dat er maar twee artikelen zijn gewoon gevolg van nalatigheid van reporters?

Zoals Artifex al eerder aankaartte hebben sommige reporters in de maand December niet veel tijd, ikzelf heb 7 familie feesten gehad maar heb wel mijn tijd genomen om een artikel te maken, als ik eerlijk moet zijn weet ikzelf de reden van de anderen niet, Serhat was er ook niet vaak en heeft ook een artikel, als jullie het wensen kan ik deze artikels publiceren.
 

DeletedUser18363

Gast
Zoals Artifex al eerder aankaartte hebben sommige reporters in de maand December niet veel tijd, ikzelf heb 7 familie feesten gehad maar heb wel mijn tijd genomen om een artikel te maken, als ik eerlijk moet zijn weet ikzelf de reden van de anderen niet, Serhat was er ook niet vaak en heeft ook een artikel, als jullie het wensen kan ik deze artikels publiceren.

Ik begrijp dat men het druk heeft in december, dit gaat echter vaak alleen op voor het einde van december. Als ik het goed heb, hebben 2 van de 5 reporters wat ingeleverd, 3 hebben dus niks gedaan. Als er niet eens een klein stukje ingeleverd is vind ik dat meer nalatigheid dan drukte, gezien Serhat en jij ondanks drukte een stuk geproduceerd hebben. Het baart mij vooral zorgen dat jullie 'leider' Hamster dus ook niks ingeleverd heeft. Als leider heb je toch een zekere voorbeeldpositie en dan is het niet bijdragen aan je eigen krant ook ergens wel triest. Ik denk dan ook dat er flinke hervormingen moeten plaatsvinden in de Times, want de huidige opzet is ondertussen gedateerd.
 

DeletedUser24111

Gast
"Dit is de uitgave..."
Wel, een uitgave van de Grepolis Times is zeker geherdefinieerd op die manier.



Dus de reporters die de twee artikels hebben ingediend hebben voor niets geschreven? Dat zou in mijn tijd niet waar zijn geweest ;) Er steekt werk in het schrijven van die artikels, hoe slecht/goed ze ook zijn. Uit respect voor de reporter zou er een uitgave moeten zijn. Dat de uitgave kort is, zonder inleiding en maar twee artikels bevat zou geen probleem moeten zijn om er eentje te publiceren. Desnoods is er geen ingame aankondiging van de Times of enkel op de wereld waarover geschreven is. Niet geprobeerd is altijd gefaald.

Het is trouwens geen probleem om een uitgave over te slaan lijkt mij, maar dan zou dat op voorhand aan de reporters meegedeeld moeten worden. Mijn advies over de zaak.

In het verleden is de Times twee keer niet doorgegaan, zie ik. Uitgave 60 had normaal de "5 jaar Grepolis Times Special" kunnen zijn, maar die is zelfs overgeslagen zie ik. Gemiste kans :p

Mee eens, publiceer dan iig die twee artikels...

Als het nou net een artikel is van een wereld waar ik speel ben ik blij :p
 

DeletedUser

Gast
Het schrijven van een artikeltje kan in een uurtje a anderhalf uur, dus argument van geen tijd is onzin, geen prioriteit lijkt me meer het probleem. Maar zullen we dit dan maar beschouwen als het einde van de Times?

Daarnaast lijkt het me dat de wel ingeleverde artikelen minimaal publiceerbaar hier, al is het maar in platte tekst. ;)
 

DeletedUser22289

Gast
Het schrijven van een artikeltje kan in een uurtje a anderhalf uur, dus argument van geen tijd is onzin, geen prioriteit lijkt me meer het probleem. Maar zullen we dit dan maar beschouwen als het einde van de Times?

Daarnaast lijkt het me dat de wel ingeleverde artikelen minimaal publiceerbaar hier, al is het maar in platte tekst. ;)


Het schrijven duurt niet lang, maar heb je de juiste informatie binnen de 30min en heb je die dan verbeterd?
 

DeletedUser

Gast
Het schrijven duurt niet lang, maar heb je de juiste informatie binnen de 30min en heb je die dan verbeterd?

Ik schreef destijds het artikel in een half uurtje en de info heb je wel als je actief op een wereld speelt ;)
smiley_emoticons_steinwerfen.gif
 

DeletedUser18363

Gast
Plus de meeste artikelen zijn letterlijk analyses van de ranglijst en interviews.
Zoveel werk zit er niet in de voorbereiding.
 

DeletedUser25975

Gast
Ik vind het jammer dat er geen Grepolis Times is deze maand, maar als jullie er zoveel belang aan hechten om dan kritiek naar de reporters hun hoofd te slingeren omdat het toch zo weinig tijd vraagt, hadden jullie misschien zelf een stukje kunnen schrijven?

Beste stuurlui staan aan wal, gemakkelijk om op alles kritiek te geven maar zelf niks te doen.
 
Bovenaan