• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #63

DeletedUser25006

Gast
Grepolis Times - Uitgave #63

Beste lezers,

Na een maand van hard werken, zweten, typen en knutselen is het ons weer gelukt. Er ligt een nieuwe, extra volle, Grepolis Times voor jullie klaar!

In het team zijn weer wat versterkingen gekomen, ofwel jullie zullen nog wat nieuws kunnen bespeuren. Daarnaast is deze editie goed voor de spelers die graag wat tips en tricks willen voor het spel!

Wij hopen op veel nieuwe input van jullie voor onze volgende uitgave! Naar alle waarschijnlijkheid zal deze, of later, of eerder gepubliceerd worden dan 1 maart. Jullie zien vanzelf wel wanneer!

Met vriendelijke groeten,
Het Grepolis Times Team.




We zijn op zoek naar nieuwe reporters om ons team te versterken. Je kan hier te weten komen hoe je moet solliciteren. Gastartikelen zijn ook altijd welkom!

Uitgevogeld hoe je moet solliciteren? Klik dan hier om je echte sollicitatie in te leveren.



Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 

DeletedUser23653

Gast
Damn 81 pagina's
moeten we hier geen geld voor vragen ondertussen?:p
 

DeletedUser21823

Gast
Leuk stukje heb je geschreven, Persistant! We zullen zien wat de komende maand ons gaat brengen. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Over het Ithaka gedeelte:
In het artikel staat dat AOW de echte WW winnaars zijn, dat kan iemand alleen zeggen als die de laatste maanden van Ithaka niet heeft meegekregen. Dan was namelijk bekend geweest dat AOW 3 van hun WW's zijn verloren aan TDF en een WW hadden doorgegeven aan hun grootste vijand, waar ze al vanaf het begin af aan tegen speelde, omdat ze niet wilde dat TDF die ook te pakken kreeg...

Als je dat niet hebt meegekregen kun je indd zeggen dat AOW de WW strijd heeft gewonnen...

Waarom is er trouwens voor gekozen om de AF berichten van bavje en team achterlijk te vermelden? Bavje kan ik begrijpen als de redenering is dat hij een leider was van een top 3 ally, maar dan zou je ook leiders van de andere 2 moeten pakken om het een soort van objectief over te laten komen. Aangezien dat niet het geval is, is in mijn ogen voor hem gekozen omdat de reporter zijn mening het beste vond en/of vrienden met hem is... Waarom Team Achterlijk zijn terugblik is vermeld is voor mij een raadsel. Het feit dat hij een AF topic heeft gemaakt is in mijn ogen geen reden om hem in dit artikel te vernoemen, mocht er een andere reden voor zijn dan hoor ik dat graag. Het enige waar hij in uitblonk op Ithaka was namelijk iedereen afzeiken op het AF. Zo iemand kun je natuurlijk wel vermelden in de times, maar neem dan ook iemand anders zijn terugblik die tegen hem is.

---
Afgezien van mijn ergernissen omtrent het Ithaka stuk vind ik het een leuk iets om de times weer is vol te zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21823

Gast
Thx, jammer dat er in 5 dagen wel weer veel gebeurd is (ww hippies & brainless..)
Tja, daar kan je nou eenmaal niks tegen doen. Dat soort dingen gebeuren altijd, je kan namelijk niet altijd alles op de laatste dag doen hè :p
 

DeletedUser25006

Gast
Over het Ithaka gedeelte:
In het artikel staat dat AOW de echte WW winnaars zijn, dat kan iemand alleen zeggen als die de laatste maanden van Ithaka niet heeft meegekregen. Dan was namelijk bekend geweest dat AOW 3 van hun WW's zijn verloren aan TDF en een WW hadden doorgegeven aan hun grootste vijand, waar ze al vanaf het begin af aan tegen speelde, omdat ze niet wilde dat TDF die ook te pakken kreeg...

Als je dat niet hebt meegekregen kun je indd zeggen dat AOW de WW strijd heeft gewonnen...

Waarom is er trouwens voor gekozen om de AF berichten van bavje en team achterlijk te vermelden? Bavje kan ik begrijpen als de redenering is dat hij een leider was van een top 3 ally, maar dan zou je ook leiders van de andere 2 moeten pakken om het een soort van objectief over te laten komen. Aangezien dat niet het geval is, is in mijn ogen voor hem gekozen omdat de reporter zijn mening het beste vond en/of vrienden met hem is... Waarom Team Achterlijk zijn terugblik is vermeld is voor mij een raadsel. Het feit dat hij een AF topic heeft gemaakt is in mijn ogen geen reden om hem in dit artikel te vernoemen, mocht er een andere reden voor zijn dan hoor ik dat graag. Het enige waar hij in uitblonk op Ithaka was namelijk iedereen afzeiken op het AF. Zo iemand kun je natuurlijk wel vermelden in de times, maar neem dan ook iemand anders zijn terugblik die tegen hem is.

---
Afgezien van mijn ergernissen omtrent het Ithaka stuk vind ik het een leuk iets om de times weer is vol te zien.

Bedankt voor je feedback. Zoals vaker is aangegeven in de Times is ook Ithaka (zonder vermelding helaas) gemaakt zonder dat ik reporter ben van deze wereld. Doordat ik dus niet over de laatste informatie van de gesloten wereld beschik heb ik mijn hele artikel gebaseerd op de 'Hall of Fame', daar staat deze informatie in zoals beschreven in het artikel. Om het artikel wat meer inhoud te geven heb ik gebruik gemaakt van de berichten op het forum. Daar ik verder niet veel vond aan informatie heb ik deze dus gebruikt om het artikel wat meer invulling te geven. Wat betreft de keuze voor bepaalde reacties, die is er op team achterlijk na niet, daar het zijn topic is en wij daar info uit gebruiken is het wel zo netjes om hem daar enige credit voor te geven, zelfde als een bronvermelding in een boek.

Het is mogelijk niet de beste keuze geweest maar wel de keuze om een stuk over de wereld Ithaka wat beter af te sluiten.

Natuurlijk neem ik je feedback mee voor in de toekomst.

Met vriendelijke groet,

Artifex
Grepolis Times Leiding
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25672

Gast
Heerlijk om wederom in de thimes te komen vooral als 'mister ithaka' al dan wel voor spel plezier heb ik zoals beschreven op de thimes gezorgt voor een leuke eindstrijd minder leuk idd voor de leden van art of war ze zijn de overwinnaar met 4 ww's ze hebben ze als eerste voltooid... Jammer dat grepolis die awards uitdeelt nog voor de wereld ten einde is want de helft is gestopt toen ze alle 4 gevallen waren...

De overwinnaar is echt niet Art of war op deze wereld eerder Tercios,,, En de ally die voor de meeste opwinding zorgde was echt wel ***insane*** ...

smiley_emoticons_winken4.gif
 

DeletedUser19428

Gast
Heerlijk om wederom in de thimes te komen vooral als 'mister ithaka' al dan wel voor spel plezier heb ik zoals beschreven op de thimes gezorgt voor een leuke eindstrijd minder leuk idd voor de leden van art of war ze zijn de overwinnaar met 4 ww's ze hebben ze als eerste voltooid... Jammer dat grepolis die awards uitdeelt nog voor de wereld ten einde is want de helft is gestopt toen ze alle 4 gevallen waren...

De overwinnaar is echt niet Art of war op deze wereld eerder Tercios,,, En de ally die voor de meeste opwinding zorgde was echt wel ***insane*** ...

smiley_emoticons_winken4.gif

eigen roem stinkt en AoW is wel degelijk de winnaar van de wereld zij hadden de 4 wereldwonderen in handen dit had Tercios niet.
 

DeletedUser25890

Gast
eigen roem stinkt en AoW is wel degelijk de winnaar van de wereld zij hadden de 4 wereldwonderen in handen dit had Tercios niet.
Gelukkig kwam er een hevige strijd aan te pas om het laatste wereldwonder te bouwen..... Snelle bouwers die AOW gasten maar aanvallend een dikke flop.
 

DeletedUser20232

Gast
Prachtig, wat een Times! Eindelijk wat leesvoer om in de trein te lezen :)
 

DeletedUser25264

Gast
Blij dat er weer een mooie uitgebreide times is uitgebracht. Heerlijk veel info over Olympia! Alleen jammer dat niet alles gecheckt is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26242

Gast
Compliment voor iedereen die er voor heeft gezorgd dat het er zo uit heeft mogen zien.
jammer dat de Times Reporter van Rhethymnos
smiley_emoticons_no_sad.gif
 

latdekat

Harpij
Een top Times! Echt mooi en die sterrenbeelden zijn er eindelijk uit! Bedankt hiervoor!

Enkel was er mij wel verteld dat er een nieuwe reporter was voor Rhethymnos, maar dit zie hier niet. Ben ik het die verkeerde info heeft of is het iets anders?
 

DeletedUser25006

Gast
Beste Latdekat,

Helaas heeft de nieuwe (inmiddels dus weer weg) reporter niets in geleverd en is volgens de statistieken ook stoppende op de wereld. Hierdoor is er dus geen reporter voor deze wereld meer en heb ik een artikel geschreven.

Natuurlijk zijn we opzoek naar een nieuwe reporter, dus mocht het je aanspreken en leuk lijken, dan kun je altijd solliciteren!

Met vriendelijke groet,

Artifex
Grepolis Times Leiding
 
Bovenaan