DeletedUser19651
Gast
Mooi stuk over Pella, leuk om te lezen.
Beetje jammer dat de schrijver lid is van een groep verraders, maar dat terzijde.
Beetje jammer dat de schrijver lid is van een groep verraders, maar dat terzijde.
Blij dat er weer een mooie uitgebreide times is uitgebracht. Heerlijk veel info over Olympia! Alleen jammer dat niet alles gecheckt is.
kandat op 16-01-16 om 12:56
lekker je zakcentjes aan het uitgeven?
misses1 op 16-01-16 om 13:07
tja vannavond maar een keer niet stappen
kandat op 16-01-16 om 13:09
pff je zal t er maar voor over hebben x)
of miss wel gaan stappen en dan door de knietjes, goed geld verdienen :X
Tekstteksttekst
Jaja doe dit maar op olympia forum
dit is het topic om oa mij een veer in me hol te steken lol
of tegenovergestelde..
Ik heb even nageteld en ik tel 15K LA-troepen, waarbij er nog 2 aanvallen onderweg waren van haar, met afgekochte LA-troepen (minimaal). Dus 25K was wellicht niet geheel kloppend (volledig mijn schuld), maar in ieder geval wel een stuk dichter bij de waarheid dan 'maximaal 10K'.
En ja, ik was wel verbaasd, we hadden dit van tevoren niet verwacht. Ik had niet gerekend op zoveel vliegers, en ook niet op het afkopen van troepen. Dat kandat (op redelijk creatieve wijze :x) over het afkopen klaagt staat daar verder helemaal los van, lijkt me zo?
Ja, ik stuur 's nachts checkjes, dat lijkt me een hele normale tactiek. Wat echter niet normaal is, is het volgende:
the killer13 op 02-02-16 om 23:19
Lekker slaaploos
Woolite op 02-02-16 om 23:18
Lekker kansloos
the killer13 op 02-02-16 om 23:17
Zet je appje maar lekker op, non stop geluidjes
'ieder uit zen slaap houd' is overigens sterk overdreven ook. Er is totaal geen sprake van iedereen elk uur aanvallen of wat dan ook, dus kap met zeuren.
daarbij wij gaan uberhoubt niet met elkaar in gesprek
Op wat doel je?
Mooi stuk over Pella, leuk om te lezen.
Dat PN en BF mij vertelden dat jullie met hen samenwerkten was bullshit dus?