• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #63

DeletedUser19651

Gast
Mooi stuk over Pella, leuk om te lezen.

Beetje jammer dat de schrijver lid is van een groep verraders, maar dat terzijde.
 

DeletedUser19478

Gast
Deathbringers

Over Deathbringers.

en als oprichter van Deathbringers (hierna gemeld als DB).

Hierbij het vriendelijk verzoek om dit artikel te rectificeren.

Allereerst, zijn wij geen mix van clowns of death en spartan army, maar een combinatie van Deathbringers , The underdogs en Spartan army.
Er is niks clowns of death aan ons mischien wat ex leden maar daar blijft het ook bij.
Daarbij als je in detail wil treden zijn er ook nog leden van de afgeleide bij gekomen etc etc.

Ten 2de, leuk dat dit verhaal alleen verteld wordt vanuit de aanvallers zijn kant, in mijn veronderstelling moest een onafhankelijke krant altijd het verhaal van 2 kanten gehoord hebben en hierbij ook zeker in zijn schrijven onafhankelijk blijven.

Iets wat ik hier zeker niet terug zie.
wat ik wel terug zie is dat Persistant maatjes is met "meastro' woolite en dus maar een kant van het verhaal heeft gehoord!

Woolite heeft inderdaad een kolo in het WW gekregen een nette prestatie waarvoor hij ook alle lof verdient, maar klagen over 25k gekochte slingeraars?
in werkelijkheid waren dit er maximaal 10k, alsnog een ernstig aantal maar overdrijven is schijnbaar een vak apart.
10k sling heeft ongeveer 7k goud gekost die is opgevangen door minstens 10 spelers, wat dus uitkomt op 700G per speler
geloof me dat er spelers zijn die meer uitgeven om een gewone stad te veroveren.

Daarbij wordt er in het artikel geschreven over een verbaasde milka terwijl wij in PM anders mochten ervaren:

kandat op 16-01-16 om 12:56
lekker je zakcentjes aan het uitgeven?
misses1 op 16-01-16 om 13:07
tja vannavond maar een keer niet stappen
kandat op 16-01-16 om 13:09
pff je zal t er maar voor over hebben x)

of miss wel gaan stappen en dan door de knietjes, goed geld verdienen :X


DB staat nog sterk, ondanks dat meneer woolite graag ieder uit zen slaap houd gaan we kijken wie daar de langste adem in heeft.

verder een goed geschreven krant, maar als je een artikel schrijft zorg dan dat je alle feiten hebt


ps dat stukje over het WW van cheka die verbroken werd.. mischien hebben we daar wel meer mee te maken dan iedereen denkt, stad is niet voor niks vernoemt naar men oude ally op PI ;)
 

DeletedUser23653

Gast
Heb ik the underdogs niet erbij gezet? Dom van me, sorry!
Er waren een aantal namen van Clowns of Death die ik erin zag (misses, harm jonker oa), vandaar dat ik deze erbij zette

Verder, ja, wat je zeg; vanuit 2 perspectieven is natuurlijk het betrouwbaarste.
Ik heb het ook sneller in elkaar geflanst dan je zou denken, en heb zeker niet de tijd gehad nog meerderen te vragen (anders had ik zeker nog cheka/lage landen willen vragen over hun gebroken ww). Had ik eigenlijk wel moeten doen ja. Ik had woolite desondanks gevraagd iets kort te vertellen gezien ik hem toen toch al in PM had.

Volgende keer weer beter!
En wat in prive speelt tussen jullie, hoe onaardig dat ook mag zijn, dat is iets wat tussen jullie zou moeten blijven..
 

DeletedUser25871

Gast
Tekstteksttekst

Ik heb even nageteld en ik tel 15K LA-troepen, waarbij er nog 2 aanvallen onderweg waren van haar, met afgekochte LA-troepen (minimaal). Dus 25K was wellicht niet geheel kloppend (volledig mijn schuld), maar in ieder geval wel een stuk dichter bij de waarheid dan 'maximaal 10K'.

En ja, ik was wel verbaasd, we hadden dit van tevoren niet verwacht. Ik had niet gerekend op zoveel vliegers, en ook niet op het afkopen van troepen. Dat kandat (op redelijk creatieve wijze :x) over het afkopen klaagt staat daar verder helemaal los van, lijkt me zo?

Ja, ik stuur 's nachts checkjes, dat lijkt me een hele normale tactiek. Wat echter niet normaal is, is het volgende:

the killer13 op 02-02-16 om 23:19
Lekker slaaploos ;)
Woolite op 02-02-16 om 23:18
Lekker kansloos :)
the killer13 op 02-02-16 om 23:17
Zet je appje maar lekker op, non stop geluidjes ;)

'ieder uit zen slaap houd' is overigens sterk overdreven ook. Er is totaal geen sprake van iedereen elk uur aanvallen of wat dan ook, dus kap met zeuren.
 

DeletedUser23653

Gast
Jaja doe dit maar op olympia forum
dit is het topic om oa mij een veer in me hol te steken lol
of tegenovergestelde..
 

DeletedUser25871

Gast
Jaja doe dit maar op olympia forum
dit is het topic om oa mij een veer in me hol te steken lol
of tegenovergestelde..

Veren uit je hol halen? Ik pas.

Maar verder wel een mooi uitgebreid artikel, mijn complimenten daarvoor.
 

DeletedUser19478

Gast
Ik heb even nageteld en ik tel 15K LA-troepen, waarbij er nog 2 aanvallen onderweg waren van haar, met afgekochte LA-troepen (minimaal). Dus 25K was wellicht niet geheel kloppend (volledig mijn schuld), maar in ieder geval wel een stuk dichter bij de waarheid dan 'maximaal 10K'.

En ja, ik was wel verbaasd, we hadden dit van tevoren niet verwacht. Ik had niet gerekend op zoveel vliegers, en ook niet op het afkopen van troepen. Dat kandat (op redelijk creatieve wijze :x) over het afkopen klaagt staat daar verder helemaal los van, lijkt me zo?

Ja, ik stuur 's nachts checkjes, dat lijkt me een hele normale tactiek. Wat echter niet normaal is, is het volgende:

the killer13 op 02-02-16 om 23:19
Lekker slaaploos ;)
Woolite op 02-02-16 om 23:18
Lekker kansloos :)
the killer13 op 02-02-16 om 23:17
Zet je appje maar lekker op, non stop geluidjes ;)

'ieder uit zen slaap houd' is overigens sterk overdreven ook. Er is totaal geen sprake van iedereen elk uur aanvallen of wat dan ook, dus kap met zeuren.

Grappig ik tel hier 9k gekochte troepen, niet gedacht dat de rest van de steden mischien al vol was?

en neej elk uur valt mee, elke 2 uur maar indd we gaan dit niet hier doen. daarbij wij gaan uberhoubt niet met elkaar in gesprek ;)
 

DeletedUser

Gast
Mooi stuk over Pella, leuk om te lezen.

Beetje jammer dat de schrijver lid is van een groep verraders, maar dat terzijde.

Mooie Times uitgave deze keer !

Beetje jammer dat sommige mensen lid zijn van een groep azijnzeikers, maar dat terzijde.

On-topic: Mijn complimenten voor een goed gevulde uitgave. Mooi om te zien dat een aantal vanuit het Grepolis NL team ( zonder Times taken ) hebben bijgedragen aan het leveren van input voor zoveel mogelijk werelden. Bij deze dus mijn complimenten aan iedereen en in het bijzonder Artiflex die toch een heel stel werelden voor zn rekening heeft genomen om een weergave te maken van de stand van zaken.

Ik kan alleen maar adviseren aan de lezers van de Times om de handschoen op te pakken en de stap te zetten om ook een bijdrage te gaan leveren aan hetgeen wat toch iedereen elke maand weer leuk vind om te lezen :)
 

DeletedUser25688

Gast
Olympia:
-Highlands

'Voorheen vooral ingesloten tussen bondgenoten.'
:pwhahahahah

research lvl: +10000
 

DeletedUser23653

Gast
Dat PN en BF mij vertelden dat jullie met hen samenwerkten was bullshit dus?
 

DeletedUser25688

Gast
Absoluut niet, maar het feit als of je doet dat wij al die tijd omringd waren door bondgenoten, terwijl je als je wss in onze schoenen had gestaan in het begin, hem allang gesmeerd was.
 

DeletedUser26216

Gast
Complimenten voor de gevulde Times ;) Ik zie dat vooral de kern (leiding) zijn best heeft gedaan.

Ik mis een stukje over het uiteenvallen van Edelmoedigheid (en De Dwaze Buren). Jammer dat oprichter Gerechtigheid dit niet uit de doeken wilde doen voor de rest van de wereld. Dat Patron niet over zijn falen wou spreken, zou ik wel verwacht hebben.
 

DeletedUser

Gast
Ik ben zeer verheugd!

Het doet me enorm blij dat het eindelijk in orde is gekomen met de Times, en dit is volledig de verdienste van de huidige medewerkers! Doe zo voort jongens!

smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 
Bovenaan