• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #75

Beste lezers,

De 75ste editie van de Times is er!

Ik wil stuk voor stuk mijn teamleden feliciteren, ze hebben fantastisch gewerkt om mee te werken aan deze editie.

In deze editie vind je voor alle werelden een artikel en vind je ook enkele interessante colums

De Grepolis Times vind je hier :




Veel leesplezier,
Het Grepolis Times team


 
Laatst bewerkt:

DeletedUser27632

Gast
ffee31c060aa4db5b65b177c583e9a50.png


Objectiviteit 10/10

Voorts een redelijk goed zijn het niet geweldig interessant artikel van Delos. Niet slecht maar had er meer van verwacht.
 

DeletedUser

Gast
Mooie times, vooral het kookhoekje was deze keer echt aanmerkelijk beter.
 

DeletedUser23653

Gast
Is er nog feedback als toiletpaper nodig? Om je reet mee af te vegen
 

DeletedUser23653

Gast
Overigens over Delos
ffee31c060aa4db5b65b177c583e9a50.png


Objectiviteit 10/10

Voorts een redelijk goed zijn het niet geweldig interessant artikel van Delos. Niet slecht maar had er meer van verwacht.
Zwijg gij met het haantjesgedrag en tevens mijn fan

Voor wat het overigens waard is
De stats zijn erg scheef en het komt nog best subjectief over. Denk dat er weinig geinteresseerden zijn voor bb/konijnen

Scherp opgemerkt overigens dat Mortuus Morsus Mihi samenwerkt met Mortuus Morsus Mini

Lijndiagram dan wel weer leuk

oc55 verre oosten... moet je toch nog ff in een woordenboek opzoeken wat oosten precies inhoudt
en centrum ook
 
Laatst bewerkt door een moderator:

salerno1

Medusa
Matig artikel voor Delos, blijkt wel dat je er moeite in hebt gestoken. Misschien wat tips voor de volgende: persoonlijke mening aan de kant zetten bv bij solitus. Bij een overstap van leden niet enkel één partij aan het woord laten maar ook de andere. Anders zit je nogal met een eenzijdig artikel waarbij alles vanuit één kant/visie komt.

Goed op weg, maar zeker nog genoeg ruimte voor verbetering.
 

DeletedUser18257

Gast
Matig artikel voor Delos, blijkt wel dat je er moeite in hebt gestoken. Misschien wat tips voor de volgende: persoonlijke mening aan de kant zetten bv bij solitus. Bij een overstap van leden niet enkel één partij aan het woord laten maar ook de andere. Anders zit je nogal met een eenzijdig artikel waarbij alles vanuit één kant/visie komt.

Goed op weg, maar zeker nog genoeg ruimte voor verbetering.

Mee eens, als reporter dien je van beiden partijen het verhaal te hebben alvorens je er iets over verteld. Dat is een puntje voor verbetering, terzijde afgelopen maand stonden wij MK nou eenmaal gewoon in de spotlights op negatief vlak, dan is het vrijwel logisch dat daar over geschreven wordt in de Times. Staan ook enkele foutjes in hoor, maar dat verwijt ik Lukas niet :p
 
Betreft Solitus / mistermarcel had ik misschien beter niet gezegd inderdaad. En ik zal er in het vervolg rekening meehouden om meer interviews te doen ipv zelf mijn mening te geven hier en daar.
 

DeletedUser20906

Gast
Wie is die prutser ignatius van actium?
Die weet geen reet van de wereld man die viking noobs hebben ww af en is volgens hem enorm goed maar The Glads zullen de ww niet lang houden en is onverwacht dat wij er 1 af hebben?
Prutser die gozer.
 

DeletedUser9523

Gast
Maar alsnog verschijnt het artikel die vol staat met onzin dus mogen we best kritiek geven toch :O
 

DeletedUser

Gast
Zeker, alleen is er dus al gereageerd op de gebrekkige kwaliteit van het artikel.
 

joppie86

Hopliet
Toch mooi dat er een stuk over Marathon in staat, alleen wat mosterd na de maaltijd.... Gaat over spelers en allys die niet ter zake doende zijn geweest :p
 

latdekat

Harpij
Toch mooi dat er een stuk over Marathon in staat, alleen wat mosterd na de maaltijd.... Gaat over spelers en allys die niet ter zake doende zijn geweest :p

Helaas weet ik zelf ook totaal niet wat er speelt op Marathon, waarvoor ik me ook verontschuldig. Het was de bedoeling toch "iets" te geven aan de spelers op die wereld, maar het kan zijn dat het totaal verkeerd uitgedraaid is. Tips zijn uiteraard altijd welkom! ;)
 

DeletedUser27632

Gast
Betreft Solitus / mistermarcel had ik misschien beter niet gezegd inderdaad. En ik zal er in het vervolg rekening meehouden om meer interviews te doen ipv zelf mijn mening te geven hier en daar.

Niets mis met een persoonlijke mening, maar er dan wel voor dat je duidelijk maakt dat je het als speler erin zet, niet als times-lid.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik wil iedereen alvast bedanken voor de opbouwende kritiek. We gaan kijken hoe we die kunnen gebruiken. Hopelijk zal de volgende Times jullie op deze vlakken beter stemmen.

Wie is die prutser ignatius van actium?
Die weet geen reet van de wereld man die viking noobs hebben ww af en is volgens hem enorm goed maar The Glads zullen de ww niet lang houden en is onverwacht dat wij er 1 af hebben?
Prutser die gozer.
Artikel van actium slaat nergens op ik weet niet wie die piemel is maar hij praat alleen maar onzin :):):)
In de redactie waren we ook niet te spreken over de artikelen en de inzet van Ignatius. Daarom is hij afgelopen week ontslagen. Dat betekent ook dat er voor Hyperborea en Actium weer een open vacature is, die hopelijk snel opnieuw gevuld wordt door een gemotiveerde reporter.
 

DeletedUser18363

Gast
Maandelijkse kritiek van dr. Neus:

1. Cover. Leuk dat je een wedstrijd houdt, maar vermeld er de volgende keer bij dat het thematisch moet zijn. Niks tegen de zeventiende-eeuwse driemasters, mooi gedaan, maar dat zijn natuurlijk geen Griekse schepen. Heb overigens gehoord dat dit de beste was, maar toch jammer dat het niet in de tijd past. Voor de rest leuk idee om de community die shit te laten maken.

2. Letters op de cover. Ik moet teveel moeite doen om te lezen wat er staat, zwart was misschien niet heel praktisch. Fond vond (HAHA) ik overigens wel mooi.

3. Voorwoord. Die complimenten aan je team elke keer is niet interessant voor de lezer, doe dat in jullie Skype-chat ofzo.

4. Kookhoek. Ben er geen fan van, maar er zit verbetering in. De copy pasta link niet erbij zetten is goed, maakt het wat authentieker. Echter zag ik bij de tekstballonnetjes inconsistentie met de transparantie, ziet er een beetje raar uit.

5. Coverwedstrijd. Heb hier al over gepraat. Interview is overbodig, die kerel heeft alleen de cover gemaakt.

6. Modscripts. Schaamteloze zelfpromotie voor Franks rommel. Vind ik niet leuk.

7. Grepolis meets Argentina (ofzo). Meh, het elke keer hetzelfde.

8. Moppentrommel. Hoogtepunt van de times. Rabbid weet wat hij doet.



Ik ga de wereldartikelen niet lezen, is niet interessant.
 
Bovenaan