Nou ik ga toch maar een kritieklijst maken.
Cover: Ja, leuk. Vrouw in een jurk en een random gast op een paard. Enne...Times meet Turkey? Hebben de Turken die geannuleerd omdat de Times fascistisch is?
Voorwoord: Om een mooie Hearthstone kaart te quoten: THE END IS COMING! Nee serieus man, dit kan je niet in stand houden.
Mythologieding: Niet interessant, waarschijnlijk 1 op 1 gekopieerd van internet. 'Nieuwe aspecten'.
Einde van Luksss: Arrogante bal die je bent. Persistant beledigen, doen alsof je een hele goeie reporter was en bovenal doen alsof je een goeie eindredacteur was. Je was misschien wel een van de slechtste eindredacteuren die de Times ooit heeft gehad. Je hebt zo vreselijk weinig gedaan, schandalig gewoon. Waar zijn de grote veranderingen waar je het over had? Waar is de kwaliteit?
Calydon: Fijn dat tenminste 1 reporter iets heeft ingestuurd, mooi man.
QA met Naranya: Slechte vragen en veel Innogames propaganda. Heb misschien 2 goeie vragen er tussen zien staan. Ook zeer matige spelling en formulering. Ik heb in de colofon gezien dat jullie 3 mensen voor spelling hebben, zijn jullie allemaal analfabeet?
Vacatures: Bij de vacaturepagina zie je gelijk waarom de Times instort. Voor veel werelden is er geen reporter en voor de enkele wereld waar een reporter voor is, komt er geen artikel. Niemand wil schrijven. Niemand heeft zin om zich in te spannen voor niks.
Wanneer begrijpen jullie dat nou.
Colofon: 90% van de mensen die in de colofon staan heeft niks gedaan. Waar was het kookhoekje? Waar was de moppentrommel? De wereldartikelen? Charlatans als Sammy95 vertikken het ook gewoon om een artikel te schrijven, werkelijk treurig.
Al met al is dit denk het het absolute dieptepunt van de Times. Met een whopping 1 wereldartikel, slechte vulling van Jeroen en een zeer matige Q&A waar we 2-3 maanden op hebben gewacht denk ik niet dat het nog erger kan worden. Jeroen belooft voor volgende maand wel een gevulde editie, maar als de 2 van de 3 huidige reporters niks insturen heb ik geen hoop. Luksss beloofde maanden geleden dat het beter zou gaan, het is alleen maar verder ingestort. Wanneer stoppen we eindelijk met dat oneindige optimisme dat het nog wat gaat worden. Jullie hebben al maanden een tekort aan reporters en de huidige reporters hebben er ook geen zin meer in.