• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het Geheime Spel #3 - Inuit

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Je bent alleen, hongerig. Om je heen niets anders dan ijs en sneeuw. De koude grijpt om je heen en hier en daar patrouilleren ijsberen, klaar om je als een hapklare hap op te eten. Maar het enige waar jij aan denkt is eten. Je hebt in geen dagen gegeten en je enige wens is iets te eten. Je schuifelt door de sneeuw. Schoenen, als je die al ooit hebt gehad zijn ondertussen niet meer voelbaar. Al het gevoel is uit je voeten verdwenen. De drang naar eten is het enige dat je overeind houdt. Je zal en moet iets eten. Tot je het daar ziet. Het is als de hemel, het kan niet waar zijn. Gek van wanhoop en opluchting loop je er naar toe. Eindelijk, eten.

Het Geheim Spel #3 - Inuit

eskimo-iglo-10430131.jpg

Dus, weer een gezellig geheim spelletje. We houden het weeral heel simpel. Zo simpel zelfs, dat ik geen zin heb in inschrijvingen en we dus meteen kunnen beginnen. Gewoon insturen op de 1e of 2e deadline en je wordt aan de spelerslijst toegevoegd. In dit spel draait dus alles om voedsel, eten bemachtigen en overleven. Voor de rest is er niets belangrijk. Aangezien het een open spel is zullen er dus geen teams zijn. Verspreid je info zoals je wilt, info kan wel handig zijn heuwr. Verder wens ik iedereen veel succes en plezier. Vragen mogen altijd gesteld worden, of er antwoord wordt gegeven, is een ander verhaal.

Een Geheim Spel

Dus, wat is het basisidee van een geheim spel? Simpel, een geheim spel is een spel waarvan nergens duidelijk uitleg staat geschreven. Elke persoon krijgt een duidelijk overzicht met wat hij/zij kan/moet doen. Verder zullen er enkele regels staan, maar voor de rest is alles van het spel geheim. De opdracht is nu eigenlijk om uit te vissen hoe het spel in elkaar zit, hoe het werkt en hoe je ervoor kunt zorgen dat jij niet afvalt en overleeft en wint. Enkel op die manier zal je kunnen winnen. Je kan ook gewoon willekeurige dingen gaan doen, maar de kans dat je op die manier wint, is vrij tot zeer onbestaand.

Waar komt dit op neer? Dat jullie moeten vertrouwen in het vermogen van mij om succesvol een spel in elkaar te steken en het ten uitvoer brengen. Ik heb dit spel zo simpel gehouden dat ik heel de uitleg in een vijftal regels kan samenvatten, met alle details er nog bij vermeld ook. Door de eenvoud ben ik er vrij zeker van dat dit spel wel speelbaar moet zijn. En zoniet, wel, weer een faaltje meer. Wat ik kan adviseren om elke post, elke brok informatie die ik hier ergens over het spel post op te slagen. In ieder verhaal, iedere mededeling, iedere regel van deze post kan informatie zitten die het verschil tussen winnen en verliezen kan betekenen.

Wat verschilt er van de eerste spellen? Alles kan anders zijn, het verhaal kan gewoon anders zijn. Er kunnen kleine verschillen zijn, geen verschillen. Enkele gelijkenissen of geen enkele gelijkenissen. Het probleem is gewoon dat niemand het weet. Dus, het kan ook een heel nieuw spel zijn. Er kunnen links zijn naar vorige spellen. In die verhalen hints zitten naar dit spel en omgekeerd. Veel puzzelplezier.


-Inuit-

Dus, de opdracht is eigenlijk vrij simpel. Ik heb hieronder een mooi speelbord, honderd vakjes. Je weet wel, 10 x 10. Genummerd van 1 - 10 en van A - J. Elke deadline stuur je simpelweg een vakje in, en krijg jij daarop een antwoord. Aangezien het spel vrij simpel is, zal het mogelijk zijn dat er meerdere deadlines op 1 dag zijn, dit om het spel wat vooruit te laten gaan. Alle deadlines vind je in de 3e post terug. Wijzigingen kunnen altijd aangebracht worden, dus hou het topic in de gaten. Verder moet je gewoon bij 1 van de eerste 2 deadlines insturen, vanaf dan doe je mee.

Je kunt geen vakje bezoeken waar al iemand anders is geweest. Bezoeken 2 mensen hetzelfde vakje? Dan zal geen van de 2 het vakje bereiken aangezien jullie elkaar aan het stenigen zijn om elkaar te beletten als eerste daar te geraken. Vragen stel je maar, meer info lijkt me niet nodig. Hieronder staat ook de kaart, waar vakjes doorstreept worden na iedere deadline, dit om het wat overzichtelijker te houden.


34e7x51.png
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Spelerslijst:
Genade7 punten
Ydeger7 punten
Genius5 punten
Animal5 punten
Gekko4 punten
Mcg00 4 punten
Batbeejtje454 puntenl
POTG3 punten
Harryp192 punten
Marcoknight2 Punten
DonFrank 2 Punten
De Bezem Niets
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Zo, begin maar in te sturen om mee te doen. Stuur in tegen morgen 17.00 of tegen morgen 21.00 en je doet mee aan het spel.
 

DeletedUser10470

Gast
Ik doe mee :) Ik pak hokje 7A (A7), misschien handig het te zeggen zodat we niet met dubbele zitten.
 

Genius0615

Erinys
Ik neem G3, aangezien G de beginletter van Genius is en 3 het omgekeerde lijkt van E en dat is de 2de letter van Genius 8-)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum


Deadline

Volgende deadline is vanavond 21.00. Jullie krijgen normaal gezien een pm tussen dit en 18.00 uur. Vervolgens komt de nieuwe kaart. Mochten jullie ingestuurd hebben, maar geen pm hebben gestuurd dan is er iets mis en por je maar op skype fzo.
 

DeletedUser

Gast
Ik ga bij deze deadline gewoon random een van de hier genoemde nummers kiezen:O
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan