• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het Geheime Spel #3 - Inuit

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10470

Gast
Als we enkel met de actieven het nogmaals spelen vind ik het prima, maar die inactieven hoef ik er niet bij.
 

DeletedUser

Gast
Zo, hoe leuk vonden jullie het spelletje? Wegens inactiviteit en de snelle doden is het spel niet echt representatief en hangt het te veel van geluk af. Jullie mogen nu kiezen of we het spel nogmaals spelen, op een veld dat 4 x kleiner is, met enkel de actieveren onder jullie of dat we dit spel gewoon schrappen. Hier verdienen jullie iig geen HoF-punten aan.

Wat jullie info betreft, stonden jullie allemaal op dezelfde lijn, dus daar kan ik ook geen punten op geven.

Dus, nogmaals of niet nog een keer?

Doe maar niet, spel is niet zo geweldig :x
 

DeletedUser

Gast
Spel vond ik niet zo geweldig nee. Het had leuk kunnen uitpakken als de verdeling minder complex was geweest, maar bij een nieuw potje baat het al niet meer omdat iedereen dan meteen al weet wat de bedoeling is en dat is minder leuk.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Om even op het volledige spel terug te komen. Er waren dus 100 vakjes, de 1 - 10 en de A - J maakte eigenlijk helemaal niets uit en diende alleen om jullie op een eventueel vals spoor te zetten. Waar het wel op draaide waren inderdaad de gaten in het ijs. Stapte je op zo'n vakje, dan was je dood. In de eerste 3 dagen heb ik enkel een waarschuwing gegeven, zie het als beginnersbescherming. Stomme harryp xD

Verder waren er op andere vakjes vissen te vinden. Per gat dat aan dat vakje ijs grensde had je een vis, zie het als mijnenveger. Het was de bedoeling zo veel mogelijk vissen te vinden voordat je ten onder ging en verdronk. Elke vis was evenveel punten waard, eentje. En dus maakte het niet echt uit welke vis je kreeg. Weer een dwaalspoor.

Dit was het spel zo'n beetje. Vrij basic maar inderdaad vrij moeilijk om te ontcijferen in de korte tijdsperiode. Ik denk dat ik mijn ideeen voor geheime spellen maar even in de kast laat, aangezien veel van deze spellen een hoge activiteit vraagt en stiekem ook enkel is voor de echte tactische bollebozen, niet voor sommigen onder jullie die maar wat willekeurig deden xD
 

DeletedUser

Gast
Verder waren er op andere vakjes vissen te vinden. Per gat dat aan dat vakje ijs grensde had je een vis, zie het als mijnenveger.
Aaaaaah. Leuk idee, en ook leuk om nu te weten. Maar het is gewoon te lastig om dat te achterhalen met de weinige info die wij bij elkaar konden sprokkelen. Jij bent spelleider, voor jou lijkt het allemaal erg logisch, maar voor de deelnemers niet.
 

DeletedUser10470

Gast
Voor mij was t niet makkelijk, maar heb ervan genoten om aan t meer te zitten met Rabbid :)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Aaaaaah. Leuk idee, en ook leuk om nu te weten. Maar het is gewoon te lastig om dat te achterhalen met de weinige info die wij bij elkaar konden sprokkelen. Jij bent spelleider, voor jou lijkt het allemaal erg logisch, maar voor de deelnemers niet.

Tuurlijk, dat had ik ook wel door heuwr :p
Maar gezien de info die sommige spelers hadden lijkt het me wel dat het mogelijk was als het spel nog een vijftal dagen langer had geduurd.

Verder waren er ook net iets te veel gaten in het ijs en jullie wisten ze steeds te vinden xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan