• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Het Hadesportaal

DeletedUser27080

Gast
Nee, dan had ik een uur geleden al iets moeten krijgen.
 

DeletedUser26399

Gast
Jawel, je krijgt 500Greposcore i.p.v. 250, was bij mij op Actium zo, op uitleg over award staat 250 en op het totaal staat er ook op 250, maar er staat nu bij mij 500/250
 

DeletedUser27198

Gast
Als je alle zes hades-stenen hebt, kan je dan nog steeds aanvallen sturen en dus rewards krijgen of stopt het gewoon volledig?
 

DeletedUser20842

Gast
jammer dat je niets meer kan nadat je de grote beloning hebt opgeëist. mensen gaan nu dat portaal niet opeisen en door met zoeken naar zilver en gunst.
 

DeletedUser27202

Gast
Nee, wel irritant dat daarover niet duidelijk gecommuniceerd wordt.


Gr Ronnie
 

DeletedUser9104

Gast
Hmmm... Leuk zo'n event, maar ik keek net op m'n iPad (in de browser) en daar is het portaal niet klikbaar. Je kunt wel de tekstuitleg zien door er langer op te drukken, maar verder doet hij niets. Dat terwijl er in het verleden er veel aan gedaan is om ook met een touchscreen te kunnen spelen.
 

DeletedUser9104

Gast
Het loopt nog tot morgenochtend 10u...

Tenzij je het portaal al vernietigd hebt.

En voor de mensen die roepen dat die event toch eenmalig is... Het ging mij erom dat ze voor zoiet online komt wel even kunnen testen of je op een touchscreen ook het hadesportaal kan openen.
 

DeletedUser

Gast
Heb de beloning nog niet opgeëist dus ik kan nog door zoeken naar gunst en zilver. Alleen 1 vraag; er staat nu dat de actie nog 12 uur en 15 minuten doorloopt. Is de actie dus 12 uur verlengd?
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Hmmm... Leuk zo'n event, maar ik keek net op m'n iPad (in de browser) en daar is het portaal niet klikbaar. Je kunt wel de tekstuitleg zien door er langer op te drukken, maar verder doet hij niets. Dat terwijl er in het verleden er veel aan gedaan is om ook met een touchscreen te kunnen spelen.
Ik merk het inderdaad ook en ga het doorgeven!

Heb de beloning nog niet opgeëist dus ik kan nog door zoeken naar gunst en zilver. Alleen 1 vraag; er staat nu dat de actie nog 12 uur en 15 minuten doorloopt. Is de actie dus 12 uur verlengd?
We hebben het event met 12 uur verlengd. Dit omdat er problemen waren (foutmeldingen en bevolkingseffect dat weg ging) wat we willen oplossen. Zo heeft iedereen nog een eerlijke kans om de uitdaging alsnog te voltooien en het effect (terug) te krijgen.

Het is overigens de bedoeling dat dit event vaker terug gaat komen, gewoon omdat het kan. :)
 

DeletedUser

Gast
Niet omdat het moet, maar omdat het kan!
Mooi, ik ga nog even door met gunst / zilver ophalen :)
 

DeletedUser26927

Gast
Spreuken brouwen was veel leuker destijds, een event waar je echt tactisch moet zijn.
Dit event is wat klikken en klaar
 

DeletedUser9104

Gast
Ik merk het inderdaad ook en ga het doorgeven!

We hebben het event met 12 uur verlengd. Dit omdat er problemen waren (foutmeldingen en bevolkingseffect dat weg ging) wat we willen oplossen. Zo heeft iedereen nog een eerlijke kans om de uitdaging alsnog te voltooien en het effect (terug) te krijgen.

Het is overigens de bedoeling dat dit event vaker terug gaat komen, gewoon omdat het kan. :)

Fijn dat het touchscreenprobleem doorgegeven gaat worden.

Wat ik wel unfair vind is dat het hadesportaal verlengt is zonder duidelijk bericht. Ik heb namelijk hem gisteravond voor ik ging slapen weggeklikt, omdat ik hem anders niet voor 10 uur nog vernietigen. Hierdoor loop ik behoorlijk wat zilver mis.


-------------------------------------------------------------------------------

9032e55f3af244b1a1ad7abb7deb360f.png


?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan