• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Het Hadesportaal

DeletedUser25952

Gast
inderdaad, weeral iets voor onze goudgebruikers :(.
en ook iets wat elk jaar het zelfde is alleen andere namen altijd
 

DeletedUser22289

Gast
Pfff @Kroenuh kan je eens doorgeven aan de event ontwikkelaars van Innogames dat ze eens andere events proberen, of de oude van 2011 & 2012 een hergebruiken... Een beetje meer afwisseling is ook weer niet al te veel gevraagd. Ik persoonlijk ben het een beetje beu altijd hetzelfde.
 

DeletedUser26889

Gast
vind het wel een leuk event, is er vorig jaar ook al eens geweest. Alleen beetje jammer dat er geen nieuwe meer verzonnen worden, is geen afwisseling meer. Steeds hetzelfde :( begint een beetje saai te worden nu.
 

DeletedUser27183

Gast
Waarom al zo snel na het vorige event? Das een week gedaan ofzo?
omdat er voor eind mei begin juni al weer een event op stapel staat namelijk de moordenaar van Rome welke met veel tam tam in de inno-video van mei wordt aangekondigd
 

DeletedUser27183

Gast
nope zit er niet meer in maar toen ik hem zag bij FoE zat die er nog wel degelijk in
misschien hebben ze die opgeschoven
 

DeletedUser28075

Gast
Vraagje: waarom werd dit event zo snel afgesloten? Ik had verwacht dat er, net zoals bij de andere events een paar dagen na afloop nog de mogelijkheid was om de 6 grote inwonersuitbreidingen te verdienen door het portaal te sluiten, ongeveer zoals dat bij de vorige events ook het geval was; de beloningen konden nog worden opgehaald nadat het event was afgelopen. Dit zuigt een beetje. Hopelijk kan er nog iets gedaan worden? Misschien dat het, net zoals het laatste event, nog kan nadat het event al gesloten en afgelopen was? Opnieuw spelers het portaalevent laten zien zodat zij de beloningen, als zij daar nog recht op hebben, kunnen ophalen?
 

DeletedUser19210

Gast
Waarschijnlijk omdat het hele event vrij waardeloos was en niet nog langer online moest blijven. Het was ook te voltooien binnen een paar uur..
 
Bovenaan