• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het Laatste Koekje

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser14965

Gast
1. DonFrank
2. MoonMonkey
3. Rascool99
4. araluen
5. Eli
6. iMe... (lars kv)
7. Gekko
8. Archer
9. Gekke Belg
10. mcg00
11. Bezem
12. Ydeger
13. Kyraco
14. Militem
15.
 

DeletedUser

Gast
1. DonFrank
2. MoonMonkey
3. Rascool99
4. araluen
5. Eli
6. iMe... (lars kv)
7. Gekko
8. Archer
9. Gekke Belg
10. mcg00
11. Bezem
12. Ydeger
13. Kyraco
14. Militem
15. EdAtGoirle
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Mochten er nog 5 mensen willen meespelen, ben ik altijd bereid het spel in 2 poules te gaan spelen, geraken we niet aan 5, dan pech:
1.
2.
3.
4.
5.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Poule 1
- DonFrank
- MoonMonkey
- Rascool99
- araluen
- Eli
- iMe... (lars kv)
- Gekko
- Archer
- Gekke Belg
- mcg00

Poule 2
- Bezem
- Ydeger
- Kyraco
- Militem
- EdAtGoirle
- Fireas
- Jo 10
- Mayco
- Vinie
- Alice

Hierbij de poules, ik open zometeen, dus binnen dit en 10 minuten beide topics. In elk topic kan al meteen het spel beginnen. Het eerste spel zal 50 koekjes tellen. DonFrank en Bezem zijn degenen die moeten beginnen. Kijk hier eens welke poule jij bent en ga vervolgens naar het juiste topic. Ga niet in het andere topic posten, dat is zinloos.
Verder wil ik in de desbetreffende topics enkel koekjes zien gegeten worden. Overleg, discussies en andere praat mag allemaal hier, maar in de topics zelf worden enkel maar acties gezet, een voorbeeld komt nog in elk topic.

Veel plezier allen!​
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dus, de discussie mag vanaf nu geopend worden. Nog een laatste detail, de reageertijd van de eerste speler voor de eerste post wordt niet meegerekend, dit omdat het anders vrij oneerlijk zou zijn dat zij moeten beginnen. Ze krijgen ook een pm, de rest zal het zonder pm moeten doen. Ben jij echter vriendelijk en gun je het hen, kan je natuurlijk altijd zelf een pm sturen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Moon en Ydeger zijn nu, ik denk dat het nu wel ongeveer vanzelf zal gaan. Je kan natuurlijk ook met iemand afspreken om samen elkaar te porren als iemand van de 2 moet zetten of iets dergelijks, maar onthoud dat reactietijd belangrijk kan zijn ;)
 

DeletedUser

Gast
Sorry dat ik zo laat pas reageerde, was de hele dag weg enzo :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan