• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het Laatste Koekje

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
De overzichtslijsten zijn ge-update tot het moment dat de eerste hoop koekjes opgegeten is. Zodra er nog maar 12 spelers over zijn, wordt de huidige stapel koekjes afgespeeld, als beide stapels dan uit zijn, gooi ik alles bijeen, hoe meer koekjes je hebt, hoe hoger je op die uiteindelijke lijst zal staan.
 

DeletedUser20542

Gast
Houden we de volgorde van de oorspronkelijke lijst aan, of de volgorde die er nu staat?
 

DeletedUser14965

Gast
Hoe loopt die puntentelling eigenlijk (cijfers achter de spelersnaam)? Twee opties die ik kon bedenken waren aantal koekjes of aantal keren dat ze koekjes hebben gepakt, maar beiden kloppen niet :p
 

DeletedUser10470

Gast
Hoe loopt die puntentelling eigenlijk (cijfers achter de spelersnaam)? Twee opties die ik kon bedenken waren aantal koekjes of aantal keren dat ze koekjes hebben gepakt, maar beiden kloppen niet :p

Aantal cookies :O
 

DeletedUser

Gast
Jullie hebben nog steeds niet door dat dit een autonoom spel is en jullie ook allemaal een beetje spelleider zijn?

Echt? :O
Das idd wel handig ja, dus in het vervolg als iemand 24 uur niet reageert gewoon ff zeggen dat ie er uit ligt ;)

Maar Rabbid, kan jij dat wel de spelerslijst bijwerken? :p
In poule 1 moeten Belg en Araluen er nog uit.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Tussenstanden bijgewerkt, spelerslijst ook. Gelieve nadat deze schaal op is, even te wachten, vooral de 1e poule, aangezien de poules natuurlijk nog ergens bij elkaar moeten komen voor een ultieme strijd.
 

DeletedUser

Gast
eigenlijk een beetje vreemd spel. Je kan continu 3 koekjes pakken en niemand doet er iets mee. En als je dan slim 1 of 2 koekjes pakt zodat de kans groot is dat een bepaald persoon afvalt, is er weer iemand inactief en schuift t door zodat je zelf opeens afvalt...
 

Araluen

Manticore
Pff, ik maar wachten tot een inactieve er eindelijk uit wordt gezet voor een aantal dagen en ineens hebben de twee boven mij gepost en ben ik dood.
 

DeletedUser20542

Gast
Dus Rabbid moet nu gaan vertellen hoe en waar we verder gaan?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dus Rabbid moet nu gaan vertellen hoe en waar we verder gaan?

Klopt, het was eigenlijk de bedoeling dat Poule 2 gewoon verder speelde, maar ik heb de dingen een beetje vreemd verwoord waardoor alles nu een beetje in de soep aan het lopen is. Ik los het dus een beetje op een andere manier op. We beginnen dus nu een 2e ronde, iedereen heeft ongeveer evenveel koekjes, dus dat komt goed. Iedereen staat terug op 0 koekjes, en iedereen mag zich opnieuw inschrijven, ja, je kan gewoon vanboven beginnen en naar onder werken, maar je kan ook tactischer gaan inschrijven gezien de inactieven eruit zijn gewerkt. Iedereen heeft 24 uur te tijd. Morgen 16.00 uur nog niet ingeschreven = Afvallen. Plaatsen die dan leeg zijn, worden er gewoon uitgehaald.




- DonFrank
- Gekko
- Ydeger
- Kyraco
- Jo 10
- Mayco
- Alice​

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan