• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie InnoGames: Forge of Empires

DeletedUser11295

Gast
haha dat weet ik, ik sta eerste van me continent en dat zijn maar 80 spelers maar ik heb zo het idee dat ik niet verkeerd bezig ben ;)
 

DeletedUser

Gast
haha dat weet ik, ik sta eerste van me continent en dat zijn maar 80 spelers maar ik heb zo het idee dat ik niet verkeerd bezig ben ;)

Ik speel ook nog. Sta tweede en heb een goede speler op nummer 1. Maar ik win wel alle pvp torens dat werkt lekker voor uitbreidingen.

Hoeveel punten heb jij? Al wat pvp torens gewonnen?
 

DeletedUser

Gast
Ik heb 835.605 punten.
Maar ik zit in wereld 1 en mijn account komt uit closed beta maar je behoud je stad wel.

Zal even printscreen maken.
 

DeletedUser

Gast
Spel is nog wel in ontwikkeling gaan hier en daar nog wat dingen drastisch veranderen.
 

DeletedUser

Gast
Spel is nog wel in ontwikkeling gaan hier en daar nog wat dingen drastisch veranderen.

De Duitse en de Engelse versie is vorige week, of een week daarvoor, gestart. Het lijkt me dan dat het spel dan al ongeveer klaar is voor zover ze't willen. En volgens mij gaan de Franse, Nederlandse en andere grote communities ook bijna van start gaan. Ik speel het spel alleszins nog op de Pre-Betawereld en wil ook op een van de Nederlandse werelden starten, als ze komen. :)
 

DeletedUser

Gast
De Duitse en de Engelse versie is vorige week, of een week daarvoor, gestart. Het lijkt me dan dat het spel dan al ongeveer klaar is voor zover ze't willen. En volgens mij gaan de Franse, Nederlandse en andere grote communities ook bijna van start gaan. Ik speel het spel alleszins nog op de Pre-Betawereld en wil ook op een van de Nederlandse werelden starten, als ze komen. :)

Weet niet of je forum daar leest.

Er is een marktplaatst update even online geweest dus dat komt eraan. Nu kan je alleen nog maar ruilen en kost je een forgepoint.
Daarnaast heb je maar 80 buren en je bent al snel maar met een klein groepje actieve spelers over. Dat gaat veranderen.
Met vrienden spelen kan niet dat gaat veranderen.

Dus update's gaan nog verwerkt worden. De laatste 2 zijn wel drastisch ;).
 

DeletedUser

Gast
Weet niet of je forum daar leest.

Er is een marktplaatst update even online geweest dus dat komt eraan. Nu kan je alleen nog maar ruilen en kost je een forgepoint.
Daarnaast heb je maar 80 buren en je bent al snel maar met een klein groepje actieve spelers over. Dat gaat veranderen.
Met vrienden spelen kan niet dat gaat veranderen.

Dus update's gaan nog verwerkt worden. De laatste 2 zijn wel drastisch ;).

Nee; 'k leest het forum daar slechts af en toe lichtjes door; dit wist ik niet. Maar nu weer wel dus, bedankt!

Toch denk ik dat de Franse en de Nederlandse communities niet meer lang kunnen uitblijven. De updates kunnen ook pas komen als deze taalversies gelanceerd zijn.
 

DeletedUser

Gast
Ongetwijfeld, spreek je meer mensen aan en meer geld dus ;).

Zal ongetwijfeld snel gebeuren maar blijf lekker op server 1 :p.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het eigenlijk niet heel leuk, maar heb het nog niet lang gespeeld.
 

DeletedUser

Gast
Het is vooral een rustig spel. Mijn instellingen zijn rond 4uur eens kijken.
Huizen 4uur, Supplies 4uur en grondstoffen zijn altijd al 4uur.
 

DeletedUser

Gast
Eigenlijk, is het een saai spel. zeker het sfeer van forge of empires was dood, je zag alleen maar "paar" mensen lopen.
en verder gebeurt er niets. En daarom ben ik na 45minuten gestopt. ;)
 

DeletedUser

Gast
Eigenlijk, is het een saai spel. zeker het sfeer van forge of empires was dood, je zag alleen maar "paar" mensen lopen.
en verder gebeurt er niets. En daarom ben ik na 45minuten gestopt. ;)

Het groeit wel meer. Samen werken met je buren wordt een must. Na 45min kan je het nog niet gezien hebben :p.
 

DeletedUser6663

Gast
Ik heb via skype al enthousiaste verhalen gehoord over FoE. Ik ga misschien ook wel spelen... het is te hopen dat het niet zo veel tijd in beslag neemt als Grepolis....
 

DeletedUser

Gast
Ik heb via skype al enthousiaste verhalen gehoord over FoE. Ik ga misschien ook wel spelen... het is te hopen dat het niet zo veel tijd in beslag neemt als Grepolis....

Kan je zelf voor kiezen.

Als jij je grondstoffen opbouwt per 15min of 4uur. Maar punt is op een gegeven moment duren je troepen maken alleen al 4uur. Dus dan gaat de vaart eruit en kan je rustig je ding doen.
 
Bovenaan