• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie InnoGames: Forge of Empires

DeletedUser11295

Gast
De top 3 faalt, haal ik over 1 a 2 uurtjes in aangezien ik wat later ben gestart
 

DeletedUser11295

Gast
idd, je stad ziet er niet uit kijk naar mijn stad beetje beter indelen. Denk dat er een paar zijn die wel goed gaan doen hier, mijzelf, grasje, fascination en Gankzor
 

DeletedUser

Gast
De eerste dag is dat nog niet echt nodig, pas later wordt de indeling echt belangrijk :)
 

DeletedUser11295

Gast
Ik zit toch al volgebouwd dus indeling is wel belangrijk ook heeft hij die noobie paalwoningen ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik snap er werkelijk waar niets van, ik ga er morgen eens rustig voor zitten. ^^
 

DeletedUser3865

Gast
idd, je stad ziet er niet uit kijk naar mijn stad beetje beter indelen. Denk dat er een paar zijn die wel goed gaan doen hier, mijzelf, grasje, fascination en Gankzor
Ik deel mijn stad ook aardig in hoor ;)
Zoals Leones ook al zei: pas later word het echt belangrijk, nu is het gewoon een kwestie van alles neergooien waar het past :p

En ik heb nog meer dan genoeg ruimte :)
Ik zit toch al volgebouwd dus indeling is wel belangrijk ook heeft hij die noobie paalwoningen ;)
Beter dan hutten :O

Sorry, je hebt gelijk, maar dat maakt niet zoveel uit als je niet elke 5 minuten er op klikt ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12982

Gast
Wat is hier het doel van?

En hoe zie je de ranglijst?
 

DeletedUser12982

Gast
ik snap er niks van :confused:

Ik heb zo'n proviencie gepakt maar wat kan ik er mee?
 

DeletedUser12160

Gast
ik heb het eerst ook gespeeld maar het verveeld snel vind ik
 

DeletedUser10434

Gast
Speel het sinds vandaag... typisch InnoGames spel
voornamelijk een zogeheten ''zwaarden en sandalen'' game...
(is wel lachen)
(zeer tijdrovend, maar dat zijn alle InnoGames-games...)

(sta momenteel 7e xD)
(account = JHunter)
 

DeletedUser12982

Gast
Wat kan je met je wijn als je dat eenmaal hebt geproduceert?

Je kan er mee ruilen maar als je die andere goederen hebt wat kan je er dan mee?
 

DeletedUser3865

Gast
Wat kan je met je wijn als je dat eenmaal hebt geproduceert?

Je kan er mee ruilen maar als je die andere goederen hebt wat kan je er dan mee?
Kijk eens verder bij het onderzoeks ding ;)

Na een tijdje moet je namelijk goederen gaan betalen.
 
Bovenaan