• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

DeletedUser3865

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

tuurlijk verdient hij dat. :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Waarom zou er voor hem een uitzondering op de wet moeten komen, als hij aan plagiaat doet, verdient hij dat ja ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

305469.jpg


Dit plaatje maakte mijn dag weer goed. :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

hebben jullie wel het artikel gelezen wat als je dat leest dan vind ik het wel erg zwaar
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

hij overleeft het in de cel wel, hij heeft toch al ooit bekend dat hij gay was xD (alleen toen hij zag dat hij fans kwijtraakten zeggen dat hij bie is:mad:)
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

ik vind het best grappig..., hij verdient het gewoon....
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Haha, heerlijk. Snap niet waarom ze voor hem een uitzondering zouden maken?:confused:
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Hij is geen uitzondering, gewoon in de cel ermee;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Is er ook nog iemand die daadwerkelijk het artikel gelezen heeft? :rolleyes:

Hij gaat voorlopig de cel nog niet in, tenzij ze in Amerika een nieuw wetsvoorstel aannemen. En s.978 zou het einde van een groot deel van het internet betekenen. Als ze die invoeren kun je wel dag zeggen tegen de helft van youtube, tegen alle filmpjes die je kijkt over computerspelletjes, tegen alle grappige filmpjes die ze maken over films en tegen het luisteren van liedjes via youtube.

Dus hoop maar heel hard dat Justin Bieber niet de cel in gaat, want dan wordt het heel erg leeg op het internet.
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Je kan toch niet veroordeeld worden voor een wet die er nog niet was toen je het gedaan had? Dat lijkt me heel vreemd... Als ze ergens het snelheidslimiet verlagen is toch ook niet iedereen illegaal bezig die daar vroeger harder had gereden dan dat snelheidslimiet.

Hoe geniaal ik het ook zou vinden als Bieber de cel in zou gaan, terecht is het niet...
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Is er ook nog iemand die daadwerkelijk het artikel gelezen heeft? :rolleyes:

Hij gaat voorlopig de cel nog niet in, tenzij ze in Amerika een nieuw wetsvoorstel aannemen. En s.978 zou het einde van een groot deel van het internet betekenen. Als ze die invoeren kun je wel dag zeggen tegen de helft van youtube, tegen alle filmpjes die je kijkt over computerspelletjes, tegen alle grappige filmpjes die ze maken over films en tegen het luisteren van liedjes via youtube.

Dus hoop maar heel hard dat Justin Bieber niet de cel in gaat, want dan wordt het heel erg leeg op het internet.

Gelukkig is de wereld groter dan Amerika.
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Er gaat een heleboel content verloren. Onderschat niet hoe groot het percentage content is dat uit Amerika komt.

Bovendien is het maar hopen dat de rest van de wereld niet op hetzelfde achterlijke idee komt.
 

DeletedUser199

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Hmmmm.
Bieber is Canadees?
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Tijd dat ie gaat verhuizen dan :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Die Justin Bieber moet gewoon de cel in. :) :) :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Hoop maar van niet. pluisjen heeft gelijk. Amerika levert hier een heel groot aandeel in en als dat wegvalt zul je dat zeker merken. Daarbij lijkt het me raar als je veroordeeld kan worden omdat je een wet overtreed die na je misdrijf is gemaakt. :rolleyes:
Natuurlijk kan in de politiek alles. De meest zotste dingen eerst meestal.
 
Bovenaan