• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Zelfs als Bieber de cel in zal moeten... Het is en blijft een bekende persoonlijkheid en flinke geldboete en meneer is weer vrij.

Neem nu in Nederland alleen maar Patrick Kluivert...
Rijd 2 mensen dood door een veel te hoge snelheid in een verkeersongeval... 240 uur dienstverlening
Verkracht een 20 jarige vrouw... Vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs.

Lang leve de bekendheid.
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Zelfs als Bieber de cel in zal moeten... Het is en blijft een bekende persoonlijkheid en flinke geldboete en meneer is weer vrij.

Neem nu in Nederland alleen maar Patrick Kluivert...
Rijd 2 mensen dood door een veel te hoge snelheid in een verkeersongeval... 240 uur dienstverlening
Verkracht een 20 jarige vrouw... Vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs.

Lang leve de bekendheid.

Volgens mij heb je niet helemaal begrepen hoe het rechtssysteem in elkaar zit.
Kluivert heeft namelijk niemand verkracht. Hij is aangeklaagd voor verkrachting en is vrijgesproken. Zodra iemand is vrijgesproken is hij dus onschuldig. Wat jij hier doet is smaad, en strafbaar. Of ben jij toevallig aanwezig geweest toen het voorval met dat meisje gebeurde?

Lang leve de vrijheid? Als jij op zaterdagavond tegen een welwillend meisje aanloopt, zal die de volgende dag niet naar de politie gaan om aangifte te doen. Bij Kluivert gebeurde dit wel omdat de "dame" in kwestie er een muntje uit hoopte te kunnen slaan. Wie is nou de schuldige?
 

DeletedUser12160

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Volgens mij heb je niet helemaal begrepen hoe het rechtssysteem in elkaar zit.
Kluivert heeft namelijk niemand verkracht. Hij is aangeklaagd voor verkrachting en is vrijgesproken. Zodra iemand is vrijgesproken is hij dus onschuldig. Wat jij hier doet is smaad, en strafbaar. Of ben jij toevallig aanwezig geweest toen het voorval met dat meisje gebeurde?

Lang leve de vrijheid? Als jij op zaterdagavond tegen een welwillend meisje aanloopt, zal die de volgende dag niet naar de politie gaan om aangifte te doen. Bij Kluivert gebeurde dit wel omdat de "dame" in kwestie er een muntje uit hoopte te kunnen slaan. Wie is nou de schuldige?

HaHa zeker ook ajacied??
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Waarom zou er voor hem een uitzondering op de wet moeten komen, als hij aan plagiaat doet, verdient hij dat ja ;)
Het is geen uitzondering op een wet die al bestaat.
God gebruik bronnen.
Is er ook nog iemand die daadwerkelijk het artikel gelezen heeft? :rolleyes:

Hij gaat voorlopig de cel nog niet in, tenzij ze in Amerika een nieuw wetsvoorstel aannemen.
Precies ja. Als die wet wordt goedgekeurd zou Bieber zogezegd veroordeeld KUNNEN worden tot HOOGUIT vijf jaar cel. Maar:
Je kan toch niet veroordeeld worden voor een wet die er nog niet was toen je het gedaan had? Dat lijkt me heel vreemd... Als ze ergens het snelheidslimiet verlagen is toch ook niet iedereen illegaal bezig die daar vroeger harder had gereden dan dat snelheidslimiet.

Hoe geniaal ik het ook zou vinden als Bieber de cel in zou gaan, terecht is het niet...
Precies. Bij mijn weten mogen wetten geen retroactief karakter hebben tenzij het interpretatieve wetten zijn, waarvan hier dus geen sprake is.
Verder is een celstraf van vijf jaar in verhouding met de begane 'misdaad' enorm en denk ik dus dat hij tegen zo'n beslissing sowieso kan aanklagen bij een hoger gerecht (supreme court geloof ik?)

De kans dat Bieber naar de cel gaat is dus quasi nihil.
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Ik hoop dat ze de wet nemen, dan kan ie lekker 5 jaar in de cel wat ie verdient :D
Haha ik zie het al voor me al die meisjes keihard janken :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Doe maar gewoon, vind die muziek geen donder aan en dat gebleer van die wichter is al helemaal niet aan te zien.
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

wordt ie wel zo'n fout jongetje, denk ik. hij zal dan veranderen in de gevangenis :) misschien veranderd zijn muziek stel wel :p

Fans zal hij er in ieder geval niet aan verliezen. Er zijn mensen die in hun arm "I Love JB" snijden. Echt krankzinnig.
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Fans zal hij er in ieder geval niet aan verliezen. Er zijn mensen die in hun arm "I Love JB" snijden. Echt krankzinnig.

Ik heb veel rare dingen gehoord maar dan ben je echt labiel als je dat doet.:(
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Ik heb veel rare dingen gehoord maar dan ben je echt labiel als je dat doet.:(

Het bewijs. Ondanks hij weet dat zijn fans dit doen zegt hij er niets tegen. Onbegrijpelijk.:rolleyes:

jhfn6p.jpg
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Volgens mij heb je niet helemaal begrepen hoe het rechtssysteem in elkaar zit.
Kluivert heeft namelijk niemand verkracht. Hij is aangeklaagd voor verkrachting en is vrijgesproken. Zodra iemand is vrijgesproken is hij dus onschuldig. Wat jij hier doet is smaad, en strafbaar. Of ben jij toevallig aanwezig geweest toen het voorval met dat meisje gebeurde?

Lang leve de vrijheid? Als jij op zaterdagavond tegen een welwillend meisje aanloopt, zal die de volgende dag niet naar de politie gaan om aangifte te doen. Bij Kluivert gebeurde dit wel omdat de "dame" in kwestie er een muntje uit hoopte te kunnen slaan. Wie is nou de schuldige?
Volgens mij weet jij nog niet hoe het rechtsysteem in elkaar steekt... Het feit dat hij is vrijgesproken betekend niet dat hij ook onschuldig is, alleen dat het OM voor de verandering zijn werk niet gedaan heeft... Gelukkig komt dat niet vaak voor (sarcasme) :rolleyes:
Heeft die meid ooit toegegeven dat het een leugen was die ze verkondigd heeft? Zo nee blijf ik geloven in zijn schuld en blijft ie in mijn ogen een moordenaar en verkrachter of hij nu BN'er is of niet.
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Dan ben jij degene die het systeem niet snapt. Er is aangetoond dat hij het niet gedaan heeft. Dus zit de meid fout, die beweert dat hij het wel gedaan heeft, want hij heeft het niet gedaan. Dat is namelijk aangetoond.

Als je iemand blijft geloven tot hij openlijk toegeeft dat hij liegt, dan staat je nog een lang en teleurstellend leven te wachten, want niemand gaat dat openlijk toegeven.
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Dan ben jij degene die het systeem niet snapt. Er is aangetoond dat hij het niet gedaan heeft. Dus zit de meid fout, die beweert dat hij het wel gedaan heeft, want hij heeft het niet gedaan. Dat is namelijk aangetoond.

Als je iemand blijft geloven tot hij openlijk toegeeft dat hij liegt, dan staat je nog een lang en teleurstellend leven te wachten, want niemand gaat dat openlijk toegeven.

Volgens mij is iemand pas onschuldig als de feiten dat zeggen. Als er bewijs is. Het bewijs is geleverd dat hij het niet gedaan heeft dus is hij weldegelijk onschuldig.
 
Bovenaan