• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Volgens mij is iemand pas onschuldig als de feiten dat zeggen. Als er bewijs is. Het bewijs is geleverd dat hij het niet gedaan heeft dus is hij weldegelijk onschuldig.

Waarschijnlijk bedoel je dat iemand pas schuldig tot het tegendeel bewezen is.
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Heeft die meid ooit toegegeven dat het een leugen was die ze verkondigd heeft? Zo nee blijf ik geloven in zijn schuld en blijft ie in mijn ogen een moordenaar en verkrachter of hij nu BN'er is of niet

eb6.jpg


Als ik nu iemand beschuldig van verkrachting, maar die persoon wordt vrijgesproken. Blijf jij dan ook geloven dat ik verkracht ben?
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Dit gaat over serieuze praat en justin bieber is niet egt serieus
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Waarschijnlijk bedoel je dat iemand pas schuldig tot het tegendeel bewezen is.

Ik bedoel beide. Als er bewijs is dat iemand iets niet kan gedaan hebben of heeft gedaan dan is dat het. Bekennen is daarom nog geen bewijs. Als ze het bij mensen er maar lang genoeg in blijven rammen dat iets zo is dan zal die persoon dat zelf gaan geloven na een tijd.
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

En nu is hij vader.
Wat vinden jullie ?
waar of niet waar :gunst:







::Onderzoek: ZWAAR anti-bieber ::Onderzoek:
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Als ik nu iemand beschuldig van verkrachting, maar die persoon wordt vrijgesproken. Blijf jij dan ook geloven dat ik verkracht ben?
Het gaat mij erom dat een normaal mens niet over zoiets zou liegen dus waarom zou ik jouw op dat moment niet geloven?
Met daarbij kan iemand vrijgesproken zijn, maar er zijn genoeg justitiële dwalingen in NL dat schuldigen vrijkomen op een typefout terwijl er een dozijn getuigen zijn en onschuldigen zonder direct bewijs de gevangenis ingaan.
In eerste instantie zal ik altijd het potentiële slachtoffer geloven.
De dader wordt al teveel in bescherming genomen in NL.
Maar als jullie allemaal denken dat het niet zo is denk dat maar, ik blijf denken dat er meer achter zit en voor mij is daarbij de kous af in dit topic.

Ps. Zo'n plaatje op het forum plaatsen is Childish, Trolling and stupid.
Het feit dat je het ergens niet mee eens bent wil niet zeggen dat iemand dom is of een trol, maar ik denk dat je kleine puber hersenen nog het verschil niet kunnen zien. Dat komt nog wel over een jaar of 10-15. :rolleyes:

pss. Het laat wel zien hoe de mods zijn op dit forum aangezien dat plaatje een persoonlijke aanval is op mijn intelligentie. Beetje jammer, maar had eigenlijk niet anders verwacht. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Het gaat mij erom dat een normaal mens niet over zoiets zou liegen dus waarom zou ik jouw op dat moment niet geloven?
Met daarbij kan iemand vrijgesproken zijn, maar er zijn genoeg justitiële dwalingen in NL dat schuldigen vrijkomen op een typefout terwijl er een dozijn getuigen zijn en onschuldigen zonder direct bewijs de gevangenis ingaan.
In eerste instantie zal ik altijd het potentiële slachtoffer geloven.
De dader wordt al teveel in bescherming genomen in NL.
Maar als jullie allemaal denken dat het niet zo is denk dat maar, ik blijf denken dat er meer achter zit en voor mij is daarbij de kous af in dit topic.

Ps. Zo'n plaatje op het forum plaatsen is Childish, Trolling and stupid.
Het feit dat je het ergens niet mee eens bent wil niet zeggen dat iemand dom is of een trol, maar ik denk dat je kleine puber hersenen nog het verschil niet kunnen zien. Dat komt nog wel over een jaar of 10-15. :rolleyes:

pss. Het laat wel zien hoe de mods zijn op dit forum aangezien dat plaatje een persoonlijke aanval is op mijn intelligentie. Beetje jammer, maar had eigenlijk niet anders verwacht. :)
't Is maar wat je erger vindt. Dat iemand onterecht in de gevangenis komt of dat iemand vrijkomt terwijl hij schuldig was. Ik vind beide slecht, maar ik zou toch zeggen dat het eerste erger is.

@PS: Het laat zien hoe de mods zijn? Wat heeft dat er nou mee te maken?
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Het gaat mij erom dat een normaal mens niet over zoiets zou liegen dus waarom zou ik jouw op dat moment niet geloven?

Wat een heerlijk naïef wereldbeeld heb jij, ik zou er bijna jaloers op worden.
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

in de cel ermee !!
als dat de wet is, waarom zou er dan voor hem een uitzondering worden gemaakt ??
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

@PS: Het laat zien hoe de mods zijn? Wat heeft dat er nou mee te maken?
Dat plaatje van Ronny King komt op mij nogal beledigend over.
Ik heb mijn standpunt, hij de zijne... Dat hij het er niet mee eens is kan zijn, maar het is een beetje jammer dat dit soort kinderachtig gedrag getolereerd wordt.

Wat een heerlijk naïef wereldbeeld heb jij, ik zou er bijna jaloers op worden.
Dat zou best kunnen dat het naief is, dat zal vast nog wel gaan veranderen in de komende 50 jaar... ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Ik wil hier even melden dat ik ben aangerand en bestolen door Rvlion. Aangezien mensen over dit soort dingen niet liegen is hij/zij schuldig, verdiend hij/zij gevangenisstraf en ik een dikke financiële schadevergoeding. Ontkennen heeft geen nut, want je moet het slachtoffer nou eenmaal geloven.

Off-topic: Ik vind dat plaatje geen belediging van jouw intelligentie. Sterker nog, het haalt je zelfs een beetje omhoog.:)
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Om te beginnen wil ik benadrukken dat bieber mij echt geen ruk interesseert behalce dat ie irritant is. Dus wat ik zeg is geenzins bevooroordeeld.

Ik heb totaal niks met bieber, tis weer zo'n arrogante jonge ster die denkt dat ie alles kan maken. Maar deze aanklacht is gewoon de volgende poging van een of andere vrouw die denkt slim te zijn en snel geld te maken. Het is tegenwoordig geloof ik mode dat bekende mannen het doelwit zo'n geval. Stuk voor stuk golddiggers die puur voor eigen belang het leven van iemand gaan verpesten omdat ze wat geld willen vangen.

En nee niet alle aanklachten zijn vals ofc, maar ik heb de laatste tijd meerdere keren over zoiets gelezen en elke keer was het een valse beschuldiging.

edit
Als bieber schuldig word bevonden zal die onder de douche vast veel voor andere gevangenen zingen :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Justin Bieber 5 jaar cel? Goed of niet?

Het gaat mij erom dat een normaal mens niet over zoiets zou liegen dus waarom zou ik jouw op dat moment niet geloven?
Je vergeet dat het in dit geval gaat om een BN, mensen ruiken nogal gemakkelijk geld dus ik zou zoiets absoluut niet uitsluiten.
Met daarbij kan iemand vrijgesproken zijn, maar er zijn genoeg justitiële dwalingen in NL dat schuldigen vrijkomen op een typefout terwijl er een dozijn getuigen zijn en onschuldigen zonder direct bewijs de gevangenis ingaan.
In eerste instantie zal ik altijd het potentiële slachtoffer geloven.
Natuurlijk, maar elke situatie is anders. Je zegt ook zelf 'in eerste instantie'. Na een hele rechtszaak is niet meer in eerste instantie me dunkt. Verder ken ik die zaak ook helemaal niet dus kan en zal ik er mij niet over uitspreken. Ik neem namelijk ook aan dat jij niet beschikt over alle getuigenissen en dergelijke?
De dader wordt al teveel in bescherming genomen in NL.
Maar als jullie allemaal denken dat het niet zo is denk dat maar, ik blijf denken dat er meer achter zit en voor mij is daarbij de kous af in dit topic.
Zoals ik al zei ken ik de zaak niet dus spreek ik mij daar niet over uit.

Ps. Zo'n plaatje op het forum plaatsen is Childish, Trolling and stupid.
Het feit dat je het ergens niet mee eens bent wil niet zeggen dat iemand dom is of een trol, maar ik denk dat je kleine puber hersenen nog het verschil niet kunnen zien. Dat komt nog wel over een jaar of 10-15. :rolleyes:
Wat je nu doet is gewoon flauw. Je kent me helemaal niet en wijst mij dan terecht voor het gebruik van een plaatje (dat als geintje is bedoeld) en verwijt me dat ik kleine puber hersenen heb. Dan val je zelf net zo laag als ik. Indien je geïnteresseerd zou zijn: ik studeer al drie jaar aan de universiteit. Ik ben dus noch klein, noch een puber, noch heb ik kleine hersenen. Verder zou je ook moeten weten dat zulke plaatjes, zoals ik al zei, als grapje bedoeld zijn.
Als jij dat niet grappig vindt is dat jouw recht, maar ik vind het erg kleinzerig om dan meteen uitspraken te gaan doen die nergens op lijken, totaal niet waarheidsgetrouw zijn en eigenlijk gewoon totaal van de pot gerukt zijn.
pss. Het laat wel zien hoe de mods zijn op dit forum aangezien dat plaatje een persoonlijke aanval is op mijn intelligentie. Beetje jammer, maar had eigenlijk niet anders verwacht. :)
Wacht even jezelf quoten:
maar ik denk dat je kleine puber hersenen nog het verschil niet kunnen zien. Dat komt nog wel over een jaar of 10-15.
Wat doe je hier dan? De pot verwijt de ketel. ;)
 
Bovenaan