• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Kolonisatie met Mythische eenheden

DeletedUser

Gast
AW: Kolonisatie met Mythische eenheden

Jij leest anders ook niet al te goed.

Bij het oude systeem veranderd de god juist wel (eigen ervaringen), bij het nieuwe systeem weet ik niet (nooit geprobeerd).

Als je bij het oude systeem een stad hebt overgenomen, dan zie je altijd dat je nieuwe stad nog geen god aanbid (aangezien je de mogelijkheid krijgt om zelf te kiezen). Als je een overname gedaan hebt met bv medusa's dan zal je nieuwe stad de god Hera aanbidden (zonder dat je daarvoor gekozen hebt).

De reden dat wat othiana zegt niet klopt is toch niet zo lastig te begrijpen? Je kan namelijk geen mythische eenheden van 2 verschillende goden in één stad hebben.

lees is goed wat er staat....
er staat dat in de tijd dat je kolo er ligt (overname periode) behoord dat stad NIET aan jou en is de god dus nog die van de vorige eigenaar, pas NADAT stad van jou word verandert de god....
 

DeletedUser

Gast
AW: Kolonisatie met Mythische eenheden

lees is goed wat er staat....
er staat dat in de tijd dat je kolo er ligt (overname periode) behoord dat stad NIET aan jou en is de god dus nog die van de vorige eigenaar, pas NADAT stad van jou word verandert de god....

Ja maar dat zal niks veranderen aan het feit wat ik zelf ervaart heb. Daarnaast klopt het niet helemaal wat daar staat. Want wanneer je een stad bezet, en er komt nog een aanval van jezelf binnen dan zal de aanval alleen op bezoek komen en geen schade aanrichten (met de bericht dat je je eigen steden niet kan aanvallen). Hetzelfde dus wanneer je een stad aanvalt dat al van je is.
 

DeletedUser

Gast
AW: Kolonisatie met Mythische eenheden

Ja maar dat zal niks veranderen aan het feit wat ik zelf ervaart heb. Daarnaast klopt het niet helemaal wat daar staat. Want wanneer je een stad bezet, en er komt nog een aanval van jezelf binnen dan zal de aanval alleen op bezoek komen en geen schade aanrichten (met de bericht dat je je eigen steden niet kan aanvallen). Hetzelfde dus wanneer je een stad aanvalt dat al van je is.
Dat dacht ik dus ook, maar mijn medusa's werden naar huis gestuurd!

lees is goed wat er staat....
er staat dat in de tijd dat je kolo er ligt (overname periode) behoord dat stad NIET aan jou en is de god dus nog die van de vorige eigenaar, pas NADAT stad van jou word verandert de god....
JUIST het probleem met die theorie, is dat je dan TIJDENS (en dus onvermijdelijk ook NA!) de overname mythische eenheden van VERSCHILLENDE goden in ÉÉN STAD kan krijgen! (EN JA: BEIDEN ALS OS!)

Blijkbaar is lezen een ongelofelijke opgave! zijn er nog kleuterjuffies aanwezig om wat mensen basiskennis bij te brengen???
 

DeletedUser

Gast
AW: Kolonisatie met Mythische eenheden

Dude, je moet er vanuit gaan dat 1 van de mythsiche (ik verwacht de laatste) naar huis gestuurd zal worden (automatisch) om dit probleem op te lossen....
 

DeletedUser

Gast
AW: Kolonisatie met Mythische eenheden

Dude, je moet er vanuit gaan dat 1 van de mythsiche (ik verwacht de laatste) naar huis gestuurd zal worden (automatisch) om dit probleem op te lossen....

dan nog zou je TIJDENS de overname mythische units van twee goden hebben....
 

DeletedUser

Gast
AW: Kolonisatie met Mythische eenheden

dan nog zou je TIJDENS de overname mythische units van twee goden hebben....

dat klopt, beide units hebben hun eigen taak, hier is niks mis mee en kan dan ook gewoon ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Kolonisatie met Mythische eenheden

Hier heb ik tenminste iets aan...
nou nog iemand zoeken om uit te testen...

dan nog vraag ik me af waarom mijn topic gesloten werd!

Ik weet 100% zeker dat je meerdere mythische eenheden kan hebben in een stad zonder god. Of je niet kan OSen met hera op een overname op een zeusstad weet ik niet 100% zeker.
 

DeletedUser

Gast
AW: Kolonisatie met Mythische eenheden

uit ervaring van 20 min geleden past de stad zich niet aan aan de godheid van de mytische eenheden meegestuurd door kolo

uit spionage bleek dat er manti's lagen, zeus dus.
ik had zelf pegasi mee gestuurd, met het gedacht dat deze stad dan OS met pegasi zou kunnen ontvangen.

maar toen mijn pegasi aankwamen werden deze omniddellijk teruggestuurd.

MAW, de stad kan niet ondersteund worden met eenheden idem aan deze meegestuurd met kolo.

persoonlijk vind ik dit BS maar ja.
zal wel zien of het nu nog lukt.
ga er in iedergeval de volgende keer rekening mee houden.(misschien moet ik op voorhand vragen aan slachtoffer om godheid op athena te zetten
 

DeletedUser3865

Gast
AW: Kolonisatie met Mythische eenheden

uit ervaring van 20 min geleden past de stad zich niet aan aan de godheid van de mytische eenheden meegestuurd door kolo
de godheid past zich ook pas aan als de stad overgenomen is, dus niet al tijdens de overname ;)
 
Bovenaan