• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

KonijnenSpelen II - Discussietopic

DeletedUser

Gast
Beste Koning Konijn, dit mag opgevat worden als een dreigement:



Uiteraard is dat niet bedoeld voor Rabbid, want Knijntje is lief <3

Knijn, moest dat nou?

Waar ligt de grens? Vond je dit er echt overheen?
 

DeletedUser

Gast
Denken jullie nou echt dat jullie met dit soort wedstrijden het Grepolis.nl forum kunnen opwaarderen en daarbij zorgen voor extra activiteit van de doorsnee speler?

Nee.
 

DeletedUser22651

Gast
Denken jullie nou echt dat jullie met dit soort wedstrijden het Grepolis.nl forum kunnen opwaarderen en daarbij zorgen voor extra activiteit van de doorsnee speler?

Nee.

-Niet afkraken, maar zelf met ideeën komen ;)
-Niet geschoten is altijd mis ;)
 

DeletedUser5099

Gast
ik zou wel is willen proberen, maar lijkt me ingewikkeld om het direct te snappen ;) lol
 

DeletedUser22651

Gast
ik zou wel is willen proberen, maar lijkt me ingewikkeld om het direct te snappen ;) lol

Valt mee hoor. Lijkt heel moeilijk, is het niet.
Gewoon iedere dag om 20:30 uitslag stemronde. Meeste stemmen=dood.
Daarna iedere dag eten de wolven er eentje op, daarna begint de boel weer van voor af aan.

Als je een beknopte uitleg wilt, pm me maar hoor ;)
 

123gijs

Ruiter
beter ga je nog niet heeeeeel die tekst lezen veel te veel werk kijk gewoon wat jouw rol is en als je echt heel goed wilt worden moet je echt alles gaan lezen, maar dan ben je wel even bezig :D
 

DeletedUser22651

Gast
Denk dat er miss twee dorpen komen en dat de groep in tweeën wordt gesplitst.

Vraag me af hoe dat in zijn werk gaat
 

DeletedUser20542

Gast
ik zou wel is willen proberen, maar lijkt me ingewikkeld om het direct te snappen ;) lol
Cup, niet moeilijk doen, gewoon inschrijven D:

Denk dat er miss twee dorpen komen en dat de groep in tweeën wordt gesplitst.

Vraag me af hoe dat in zijn werk gaat
Dan krijg je 2 topics van de 2 dorpen, die elk hun eigen spel spelen. Na een tijd komen de dorpen samen, en wordt het een gewone pot, maar de rollen enzo kunnen ineens heel ongebalanceerd zijn.
 

DeletedUser

Gast
Dan krijg je 2 topics van de 2 dorpen, die elk hun eigen spel spelen. Na een tijd komen de dorpen samen, en wordt het een gewone pot, maar de rollen enzo kunnen ineens heel ongebalanceerd zijn.

Idd, het dorp waar ik niet inzit blijven alle wolven leven.
 

DeletedUser

Gast
-Niet afkraken, maar zelf met ideeën komen ;)
-Niet geschoten is altijd mis ;)

Ik heb het goede recht om zaken af te kraken die nergens op slaan.
Dit is gewoon een dom idee waar alleen de 'AF-noobs' blij mee zijn. Met 'AF-noobs' bedoel ik spelers die IG amper iets presteren maar hier op het forum wel de hele tijd onzin zitten te verkopen.

En ik ben niet diegene die met ideeën moet komen, maar dat is het Grepolis.nl team zelf.
Dit noem ik namelijk geen Grepolis.nl forum, want het zijn over het algemeen de kleine kindjes die IG amper iets presteren die hier op het forum actief zijn. Dus daarom is het forum niet representatief genoeg in discussies omtrent de inhoud van Grepolis.
 
Bovenaan