• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

KonijnenSpelen II - Discussietopic

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dus jij bent van mening dat naast de zovele andere wedstrijden het flauw is dat de 'AF-noobs' ook eens een wedstrijd krijgen, het is namelijk ook hun forum. Je kan wel zus en zo roepen, maar het is niet omdat de 'AF-noobs' met minder zijn, dat zij ook niet eens een wedstrijd mogen krijgen? We zeggen nergens dat dit DE Community Wedstrijd van het jaar is? Er zijn heel veel verschillende community-wedstrijden, meestal ook met verschillende doelgroepen, dat dit nu net een wedstrijd is voor een doelgroep waar jij het niet voor hebt, betekent niet per se dat je de wedstrijd moet afkraken, of lees ik je kritiek verkeerd?
 

DeletedUser

Gast
Ik wil maar gewoon zeggen dat jullie met dit soort domme wedstrijdjes het AF niet gaan opwaarderen.

Want dat willen jullie toch? Het AF ook meer toegankelijk maken voor de doorsnee Grepolis-speler?

Ik ga je wat vertellen hé. De doorsnee Grepolis-speler hecht geen belang aan dit soort spelletjes...

Ik zal je nog iets vertellen: je bereikt net het tegenovergesteld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wel, we willen inderdaad langs de ene kant het forum aantrekkelijker maken, dit onder andere door forumwedstrijden te houden. En dit is er nu eenmaal eentje van, en in mijn opzicht zijn er volgens mij zeker wel IG-mensen die dit soort dingen leuk vinden, gezien grepolis voor sommigen dan ook gewoon een spelletje is dat leuk is en ze dagelijks spelen om hun vrije tijd toch leuk te besteden. Dus ik ben het oneens met de uitspraak dat de wedstrijden totaal geen impact hebben op de spelers. Het klopt dat het merendeel daar geen aandacht aan zal besteden, maar in mijn ogen is elke persoon die we hiermee naar het forum halen er eentje meer. En alleen al daarvoor wil ik mijn tijd hierin steken. Doen we dan per se iets fout? Door eigen initiatieven op te zetten vanuit het team, ik neem aan dat het geen mensen wegjaagt, dus dat het sowieso niet kwaad kan.

Verder zijn er ook verschillende andere wedstrijden gaande, en mocht je zelf uitstekende ideëen hebben die zoveel beter werken dan de huidige community wedstrijden(kijk dus niet alleen naar de KonijnenSpelen) , dan zouden we je niets dan dankbaar zijn, die kun je dan best wel hier droppen.
 

Genius0615

Erinys
Ik heb het goede recht om zaken af te kraken die nergens op slaan.
Dit is gewoon een dom idee waar alleen de 'AF-noobs' blij mee zijn. Met 'AF-noobs' bedoel ik spelers die IG amper iets presteren maar hier op het forum wel de hele tijd onzin zitten te verkopen.

En ik ben niet diegene die met ideeën moet komen, maar dat is het Grepolis.nl team zelf.
Dit noem ik namelijk geen Grepolis.nl forum, want het zijn over het algemeen de kleine kindjes die IG amper iets presteren die hier op het forum actief zijn. Dus daarom is het forum niet representatief genoeg in discussies omtrent de inhoud van Grepolis.

Stop met iedereen en alles af te kraken als je niet eens weet over wat je het hebt.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik heb het goede recht om zaken af te kraken die nergens op slaan.
Dit is gewoon een dom idee waar alleen de 'AF-noobs' blij mee zijn. Met 'AF-noobs' bedoel ik spelers die IG amper iets presteren maar hier op het forum wel de hele tijd onzin zitten te verkopen.

En ik ben niet diegene die met ideeën moet komen, maar dat is het Grepolis.nl team zelf.
Dit noem ik namelijk geen Grepolis.nl forum, want het zijn over het algemeen de kleine kindjes die IG amper iets presteren die hier op het forum actief zijn. Dus daarom is het forum niet representatief genoeg in discussies omtrent de inhoud van Grepolis.

Ehh ben jij niet ook een 'AF-noob'?
 

DeletedUser23053

Gast
Ik wil maar gewoon zeggen dat jullie met dit soort domme wedstrijdjes het AF niet gaan opwaarderen.

Want dat willen jullie toch? Het AF ook meer toegankelijk maken voor de doorsnee Grepolis-speler?

Ik ga je wat vertellen hé. De doorsnee Grepolis-speler hecht geen belang aan dit soort spelletjes...

Ik zal je nog iets vertellen: je bereikt net het tegenovergesteld.

50 deelnemers in 2 dagen, ik weet niet wat jij een kleine groep vindt :x
 

DeletedUser

Gast
Ik wil maar gewoon zeggen dat jullie met dit soort domme wedstrijdjes het AF niet gaan opwaarderen.

Want dat willen jullie toch? Het AF ook meer toegankelijk maken voor de doorsnee Grepolis-speler?

Ik ga je wat vertellen hé. De doorsnee Grepolis-speler hecht geen belang aan dit soort spelletjes...

Ik zal je nog iets vertellen: je bereikt net het tegenovergesteld.

Ik geloof dat je geen flauw idee hebt waar je het nu eigenlijk over hebt. Een van de doelstelling van het Grepolis-team was om de activiteit op het forum te verhogen en te verbeteren. Met deze wedstrijd trek je misschien niet per se diehard-Grepolissers aan, maar met welke wedstrijd wel? Feit is dat er mensen door aangetrokken worden, ik heb al enkele nieuwe gezichten voorbij zien komen, dat dit niet de diehards zijn lag in de lijn der verwachting.

Misschien is deze wedstrijd niet gericht op de doelgroep die jij naar het AF wil zien komen (wil je dat wel, of kan je alleen maar negatief denken?), maar er zal vast genoeg gedaan worden om ook andere groepen te bereiken: er wordt bijvoorbeeld nagedacht over het verbeteren van de wereldfora, en ik ben ervan overtuigd dat we daar binnenkort iets over zullen horen.

Overigens heb ik jou nog nooit (bijna) nooit op het AF gezien: wat is nou eigenlijk het probleem voor jou?
 

DeletedUser

Gast
Het is waar dat de meeste AF'ers geen pros zijn in-game of zelfs niet meer het spel spelen, maar ik denk niet dat in-game erg belangrijk is op het AF. Behalve natuurlijk op wereld forums maar hoe goed je in een spel bent ligt niet aan hoe oud of hoe goed je bent in het spel in game.
 

DeletedUser

Gast
Imperator, have a snickers.

Trouwens,waarom staan je aanvalspunten in je handtekening ipv je rang?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22651

Gast
Ik vind Grepolis-spelers die maandelijks vele euro's tegen het spel aan klakken, 's nachts Grepolis niet helemaal afsluiten en hun telefoon non-stop aan hebben staan voor het aanvalsalarm, ethisch gezien vele grotere verslaafde noobs dan mensen die gezelligheid zoeken in een community. :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Ik wil maar gewoon zeggen dat jullie met dit soort domme wedstrijdjes het AF niet gaan opwaarderen.

Want dat willen jullie toch? Het AF ook meer toegankelijk maken voor de doorsnee Grepolis-speler?

Ik ga je wat vertellen hé. De doorsnee Grepolis-speler hecht geen belang aan dit soort spelletjes...

Ik zal je nog iets vertellen: je bereikt net het tegenovergesteld.

Hoe gaat het trouwens met HE sinds ik weg ben ? :O
 

DeletedUser21356

Gast
@Imperator

Is het de bedoeling om alle Grepolissers hierheen te halen? Neen, natuurlijk niet.
Is het de bedoeling om méér mensen hierheen te halen en de activiteit te verhogen? Ja, dat wel.
En hoe haal je meer mensen naar het Forum? Door (onder andere) wedstrijden, maar ook verbetering van wereldfora etc.
Waar wordt er nu aan gewerkt? Aan een wedstrijd.
En als je je even naar de spelerslijst van bv. WvW kijkt, zie al verschillende nieuwe gezichten.
Dus conclusie: Er komen méér mensen naar het Forum door o.a. de Konijnenspelen. Maar niet iedereen, wat ook niet de bedoeling was.

En daarbij, waarom zit jij op het Forum, als het toch alleen maar 'noobs' zijn die hier zitten? Want te zien aan je sig. vind je jezelf allesbehalve een noob.
 

DeletedUser19654

Gast
Die imperator....

Lowl, omdat jij er kilo's goud tegenaan smijt en dan ook nog 24/7 achter het spel zit ben je goed? Zijn wij failers omdat wij hier op het forum zitten?
Serieus... doe wat aan je socialiteit en menselijkheid en al die andere eigenschappen waarvan je nog nooit gehoord hebt want die zijn ver heen

Nooit zie ik jou hier op forum en op moment dat je komt scheld je alle forum mensen uit voor in-game failers en prijs je jezelf de hemel in. Ga je de community meteen beledigen voor deze konijnenspelen actie enz.

Snap je zelf niet waar je nu allemaal mee bezig bent? Voel jij je zo goed over andere? een tip ga naar een afkick kliniek aangezien je iets te ver heen bent in je verslaving in dit spel. beledig daarnaast eerst jezelf en kijk hoe zielig je bent aangezien je volgens mij niks anders doet als grepolis.
 

DeletedUser

Gast
Tot vanavond om 18:00 kan je je inschrijven voor WvW. Ik denk dat de 2 speeltopic`s (2 dorpen) niet lang daarna zullen worden geopend.
 

DeletedUser

Gast
Ik ga je wat vertellen hé. De doorsnee Grepolis-speler hecht geen belang aan dit soort spelletjes...

Ik zal je nog iets vertellen: je bereikt net het tegenovergesteld.

Ik ga jou ook wat vertellen hé. Ik bezocht voorheen (bijna) nooit dit forum maar nu wel!
 
Bovenaan