• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Konijnenspelen II - LabRats - Vervolg

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Opdracht 12 - 2.0:​

Gezien de vorige opdracht faalde wegens tijdsgebrek aan alle kanten, zullen we deze gewoon maar schrappen uit ons geheugen en op naar de volgende opdracht springen. De volgende opdracht, om toch in de trend te blijven, zal ook met posten zijn. echter een beetje anders, redelijker enzovoort. In ieder geval, we gaan dus postjes placeren. We nemen gerust de tijd, zodat iedereen optimaal mee kan spelen en we de opdrachten vanaf nu tenminste op ons gemak kunnen spelen. De opdracht begint morgen 18.00 uur. Tot dan kan je al wat oefenen, tactieken bespreken of weetikveel. Maar pas vanaf dan zullen je posts tellen voor de opdracht.

Wat we gaan doen is een soort-van-nachtbraker. We gaan dus nachtbrakeren, aka proberen de laatste post van een uur te halen. Als jij de laatste bent voor X.00 uur, dan heb jij dat uur gewonnen. Iedere persoon kan maximaal 1 uur winnen. Als jij dus al eerder met het nachtbraken hebt gewonnen, en jij bent nog eens laatst, dan wint de volgende in lijn bij het nachtbraken. Eens je dus nachtgebraakt hebt, kan je niet meer scoren. Maar ja kan natuurlijk wel als afleiding posten of weetikveel wat. Echter, hier stopt het niet.

Je krijgt namelijk niet zomaar punten. Je krijgt namelijk punten afhankelijk van hoeveel tijd er tussen jouw nachtbraak zit en die van een ander. Als jij de nachtbraak van 20 uur wint, en de volgende nachtbraak door iemand anders van jouw team wordt gepakt om 24 uur. Dan krijg jij voor jouw nachtbraak 4 punten.

Verder zal je ook dubbele punten krijgen, indien de persoon die na jouw de nachtbraking wint van jouw team is. Dus als jij om 20 uur scoort, en jouw teamgenoot om 22 uur. Zal jij 2 x 2 = ook 4 punten krijgen.

Dit is dus het spel. Het spel loopt van morgen 18.00 uur tot en met maandag 1 decembter 18.00 uur. De eerste nachtbraking zal dus 19.00 uur zijn, de laatste 18.00 uur. Mochten er nog vragen zijn of onduidelijkheden, je weet ons te vinden.

Team Kyra:
- Kyra
- Initia
- Sanhal

Team Rutger:
- Rutger
- Alice
- Genius

Team Gekko:
Gekko (mag 2 keer braken, in plaats van de 1 keer)
 

DeletedUser

Gast
Uitslag opdracht 12 - 2.0:​

Zoals duidelijk mag zijn heeft team Rutger's Minions deze opdracht gewonnen. Tegen morgen 20:00 horen we graag wie jullie af willen laten vallen. Van team Kyra's Slaafjes horen we graag wie ze willen beschermen.
 

DeletedUser

Gast
Ik wil even opmerken dat Initia eruit ligt, hij had helemaal niet mee mogen doen met de vorige opdracht :p
 

DeletedUser

Gast
Stemming 12 - 2.0:​

Zowel Kyra als Gekko vallen af door deze stemming. Zoals terecht opgemerkt door Rutger was Initia eerder ook al afgevallen. Momenteel bestaat het team Kyra's Slaafjes dus nog uit Sanhal en het team Rutger's Minions nog uit Rutger, Alice en Genius.

Volgende opdracht komt eraan.
 

DeletedUser

Gast
Opdracht 13 (wat een geluk)​

Het gaat over kennis deze keer, maar maak je geen zorgen we gaan het niet heel erg ingewikkeld maken. Stel 10 vragen per persoon op waar ik (Sinterklaas) en jij het antwoord op weten. Elke vraag waar jij en ik (Sinterklaas) het antwoord op weten (stuur dus zelf ook het antwoord mee, maar wel in een spoiler), telt. Geef jij het antwoord niet of weet ik (Sinterklaas) het antwoord niet dan is de vraag ongeldig. Vervolgens krijgt het andere team al jouw goedgekeurde vragen. Hoe meer vragen ze fout hebben, hoe meer minpunten. Het team met de meeste minpunten verliest de opdracht.

De deadline voor het insturen van de vragen is morgen 20.00 uur. Ik verwacht dus van iedereen een pm met 10 vragen, met daarbij de antwoorden in een spoiler.

Als er iets onduidelijk is hoor ik het wel.
 

DeletedUser

Gast
Opdracht 13 - update​

Na een spoedoverleg is er besloten dat de vragen zowel door Sinterklaas als SlechtWeerVandaag moeten kunnen worden beantwoord. Weet één van ons het antwoord niet dan is de vraag dus ongeldig. Behalve dat zijn er geen aanvullende eisen waaraan de vragen moeten voldoen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan