• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Konijnenspelen II - LabRats - Vervolg

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Jullie krijgen de vragen zo spoedig mogelijk toegestuurd. Waarschijnlijk zal dit morgen worden.
 

DeletedUser

Gast
[21:18:51] Kyra: Maar ja, een klein probleempje wel, want ik heb met Sander allemaal zitten stressen, en zo hebben jullie veel meer bedenktijd en tijd om nog dingen na te vragen ofzo

Ik weiger naaiende vragen in te sturen, maar 12 uur later inzenden dan de DL is not done.
Logisch gevolg: ik ga niet meer inzenden, dat kan echt gewoon niet.

Excuus @ spelleiding en mijn teamleden.
 

DeletedUser

Gast
Morgenochtend zal ik de vragen nakijken, waarna ik de goedgekeurde vragen doorstuur.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Hoe zit het met het beantwoorden van de vragen? Dat mag je niet overleggen met je (dode) team zeker?
 

DeletedUser

Gast
De vragen zijn verstuurd, ik wil uiterlijk voor morgen 18:00 uur antwoord. Hoogstwaarschijnlijk zal het niet zo lang duren, zodra ik van beide teams de antwoorden binnen heb kunnen we al verder gaan.
 

DeletedUser

Gast
Uitslag Opdracht 13​

De inzendingen zijn allemaal binnen en de uitslag is bekend. Het team Kyra's Slaafjes wint deze opdracht. Beide teams hadden gemiddeld 1 antwoord goed. Het geval was echter dat van team Kyra's Slaafjes 7 vragen waren goedgekeurd en van team Rutger's Minions slechts 4. Het gevolg is dus dat het team Rutger's Minions meer vragen fout heeft, waardoor ze deze opdracht verliezen.

De vragen staan hieronder in een spoiler, alle rode vragen zijn afgekeurd:
Van Kyra's Slaafjes:
1. Hoe heette het dierenpark waar de modmeeting van 22-23 november heenging?
2. In welke provincie bevond zich het dierenpark van modmeeting 22-23 november zich?
3. Welk dier imiteerde Frank in een busje bij de modmeeting 22-23 november?
4. Wat likte er aan auto's bij de modmeeting 22-23 november?
5. De verblijven van welk dier waren er veel in het park?
6. Kon je als toerist in het park met een treintje of met een boot?
7. Bij wie thuis (rl-naam) was de oorspronkelijke meeting?
8. Gingen ze 22 of 23 november naar dat dierenpark?
9. Hoe duur was de entreeprijs voor het park?
Minder dan 10 euro per persoon, tussen de 10 tot 20 euro per persoon, tussen de 20 tot 30 euro per persoon, meer dan 30 euro per persoon.
10. Wanneer kwam het idee voor nog een konijnenspelen?
Na afgelopen zomervakantie, in de afgelopen zomervakantie, voor de afgelopen zomervakantie



Van Rutger's Minions:
1. Wat was de "forum-MMORPG" die SWTOR voorging?
2. In welk dorp woont Kr33log?
3. Wat is Imra's main champion op League of Legends (na Nautilus)?
4. Op welke datum start de volgende meeting?
5. Hoe heet de nationale busdienst van België?
6. Wie was de beheerder van de anonieme accounts voor Imrahil?

7. Waar staat de jacuzzi van Kr33log?
8. Wie werd officieel ontbelgd om Imrahil tot de status van Belg te verheffen?
9. Wat stond er op Imra's vlag van een samengevoegd België en Nederland?
10. In Diplomacy Grepolis VII, een potje gewonnen door Alice, waren Alice, Rabbid en Imrahil de landen Frankrijk, Denemarken en Axum. Welk kleur had het land Axum?


Ik hoor graag zo snel mogelijk wie er af moet vallen/beschermd moet worden.
 

DeletedUser

Gast
Wat faalde Rabbid vreselijk hard met mijn vragen zeg. Ik bedoel, een kleurenblinde weet beter dan jij welke kleur iets had? Iemand die een bepaald spel niet heeft gespeeld weet beter over welk spel het gaat dan iemand die het wel speelde?

Dat je de anderen niet wist kan ik nog in komen, maar deze 2 waren gewoon triest :p
 

DeletedUser21204

Gast
Wtf was er mis met mijn provincie-vraag? :rolleyes:
Kom op, als een van jullie niet weet dat het in Noord-Brabant was, is dat we heel erg.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wtf was er mis met mijn provincie-vraag? :rolleyes:
Kom op, als een van jullie niet weet dat het in Noord-Brabant was, is dat we heel erg.

Belg :)

Wat faalde Rabbid vreselijk hard met mijn vragen zeg. Ik bedoel, een kleurenblinde weet beter dan jij welke kleur iets had? Iemand die een bepaald spel niet heeft gespeeld weet beter over welk spel het gaat dan iemand die het wel speelde?

Dat je de anderen niet wist kan ik nog in komen, maar deze 2 waren gewoon triest :p

Wel, dude. Dat Diplo-spel is al super lang geleden. Ik gokte op bruin, dat was een van jullie kleuren. Als je nu 2 kleuren had gegeven en ik de derde nodig had, had ik hem wss wel. En hoe moet ik weten dat Imra die gast maint, ik gokte op Graves :p
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Belg :)



Wel, dude. Dat Diplo-spel is al super lang geleden. Ik gokte op bruin, dat was een van jullie kleuren. Als je nu 2 kleuren had gegeven en ik de derde nodig had, had ik hem wss wel. En hoe moet ik weten dat Imra die gast maint, ik gokte op Graves :p

Je doet de mopjes eer aan:D.
 

DeletedUser

Gast
Stemming 13​

Genius is eruit gestemd, hij werd niet beschermt.

Volgende opdracht komt zodra Rabbid iets heeft verzonnen, waarschijnlijk morgen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan