• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Konijnenspelen II - LabRats

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Er gaan 2 doden vallen, dus is het dan niet logisch dat men ook 2 mensen mag beschermen?

Namelijk, bij 1 dode was het 1 iemand beschermen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Er gaan 2 doden vallen, dus is het dan niet logisch dat men ook 2 mensen mag beschermen?

Namelijk, bij 1 dode was het 1 iemand beschermen.

Nee, er valt maar 1 dode. De winnende teams mogen elk maar uit 1 team iemand laten elimineren. Dus er zal maar 1 doelwit zijn in de verliezende teams ;)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Pfff, zoals verwacht...
Als jij niet had gezegd dat ze samen moesten werken hadden we meer kans gehad Rabbid:mad:.
 

DeletedUser19654

Gast
Tjsa... jullie hadden helker helaas al... dan hoeven wij minimaal nog 2 man van jullie neer te bombaderen.
Had er trouwens nog iemand iets op kamer I gegooid XD?
 

DeletedUser

Gast
Pfff, zoals verwacht...
Als jij niet had gezegd dat ze samen moesten werken hadden we meer kans gehad Rabbid:mad:.
We hadden al een pact gesloten voor hij dat naar voren bracht. Jullie 4 kamers werden alle 4 vol gebombardeerd.
Toen ik Kyra vandaag aansprak was dat slechts een poging om jullie op te splitsen, zodat jullie allemaal doodgingen. Toen hadden jullie echter al ingestuurd dus zweeg ik maar.

Had er trouwens nog iemand iets op kamer I gegooid XD?
Ik vermoed van niet, jouw bedrog was namelijk zo doorzichtig als het glazen straatje :p
 

DeletedUser21204

Gast
Volgens mij kwam deze opdracht er gewoon omdat Rabbid vond dat mijn team te goed ging.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik kan prima tegen mijn verlies hoor, ik zit toch ook nergens te zeggen dat ik het uberhaupt vervelend vond dat ik verloor?
Ik zeg alleen dat het van tevoren vaststond dat wij zouden verliezen, omdat wij zo goed gingen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Uitslag Stemming 4 & Opdracht 4:

Plots, alsof het niets was verscheen er in elk kamertje een deur, iedereen stapte benieuwd door de deur om aan de andere kant terug veel mensen te zien. Sommige zagen helemaal zwart van een bominslag, blijkbaar zat er zwarte inkt of iets dergelijks in. Maar ook ontbraken er veel mensen, niet iedereen was levend uit het kamertje gekomen. Maar toch gingen ze verder. Iets verder was er een kruispunt, dus weer verlieten de groepen elkaar. Allemaal waren ze het spelletje moe, maar ze konden niet veel anders dan volhouden. Degene die dat niet konden, waren al afgevallen.

En deze keer stond er weer een spannende opdracht voor hen klaar. Ditmaal waren ze als team echt 1, een mand met verkleedkleren voor hen en daarnaast een zak met edelstenen. Op een papiertje daarnaast stond de uitleg.

- Niemand valt af. Archer beschermde zichzelf succesvol en Alice verpest het voor haar team door niet in te sturen.

- We gaan een spelletje handel spelen. Alles draait om kopen, verkopen en een mooi prijsje aanbieden.
- Iedere kapitein geeft allereerst een getal van 1 - 10 door middel van pm naar mij en Imra. Vervolgens mogen jullie posten met de accounts in de quicktopics in de link van jullie pm, niet vroeger.
- Jullie zullen zo veel van jullie edelstenen krijgen. Hoe meer je vraagt, hoe minder iedere edelsteen afzonderlijk waard is natuurlijk. Elke handelaar van jou krijgt dat aantal edelstenen.(Dus kies je 1, dan is je edelsteen 1 punt waard. Kies je 10, dan is een edelsteen 1/10 punt waard)
- Je krijgt in je pm dus 3 handelaars en de bijbehorende linkjes. Je hebt een privégesprek met iedere Handelaar uit je dorp + een algemene dorpschat per dorp. Er zijn 3 dorpen en deze kunnen niet met elkaar reageren. Je kan dus enkel met de handelaars uit jouw dorp handelen of praten.
- Je kan vervolgens praten in de dorpschat of in de privéchat, dit mag je enkel doen onder de naam van je verkoper, dus geen andere namen ingeven, dan verpest je enkel het spel. GEEN FORUMUSERNAMES dus
- Je kan naast praten in de privéchat ook handelen, dit doe je door 'Ik geef X edelstenen'. Dan geef je die ook. Dus niets tegelijkertijd, mooi één voor één en netjes vertrouwen.
- Jouw eigen edelstenen zijn niets waard, maar die van andere teams wel. Afhankelijk van hun waarde krijg je dus punten. Wie over 48 uur de meeste waarde aan edelstenen in zijn bezit heeft, wint.

- Onduidelijk? Lees eerste de pm eens, is mss wat duidelijker. Laat alles eens bezinken en indien dan nog te moeilijk? ff porren.
- Deadline 11/11 20.00 uur.
- Je mag niet bekend maken welke handelaars jouw team heeft.
- Iedereen van het team mag met de handelaars posten.
- Na de opdracht worden de handelaars bekend gemaakt.
- Je kan edelstenen die oorspronkelijk niet van jou waren verhandelen.
- Je mag niet netwerken buiten de quicktopics en dit topic, behalve met je eigen team uiteraard.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Mededeling van Algemeen nut:​
Rabbid was fout, Alice heeft wel degelijk een pm verstuurd om iemand te laten afvallen. Maar deze is of niet aangekomen of onderweg verloren gegaan. Bij deze valt Wouter dus af, mijn excuses voor de valse hoop (hug)
 

DeletedUser23053

Gast
Mededeling van Algemeen nut:​
Rabbid was fout, Alice heeft wel degelijk een pm verstuurd om iemand te laten afvallen. Maar deze is of niet aangekomen of onderweg verloren gegaan. Bij deze valt Wouter dus af, mijn excuses voor de valse hoop (hug)

(hug) back :O
Veel succes Kyra's slaafjes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan