• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Konijnenspelen II - LabRats

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Nog een kleine opmerking, als je pm niet aankomt omdat je hem naar mij hebt gestuurd en niet naar Imrahil of andersom, is dat jouw fout en niet de onze. Dank. (Pm's die alleen naar mij zijn gestuurd voor deze post hebben geen probleem trouwens)
 

DeletedUser19654

Gast
Nog een kleine opmerking, als je pm niet aankomt omdat je hem naar mij hebt gestuurd en niet naar Imrahil of andersom, is dat jouw fout en niet de onze. Dank. (Pm's die alleen naar mij zijn gestuurd voor deze post hebben geen probleem trouwens)

Jeej anders had ik mijn pm al verspilt :p
 

DeletedUser

Gast
Uitslag Opdracht 1:

De tijd kruipt langzaam, heel langzaam voorbij. Voor de zoveelste keer vraagt er iemand aan Sanhal, de enige met een horloge aan, hoe laat het is. En voor de zoveelste keer moet Sanhal melden dat 'de deadline' inderdaad al gepasseerd is. Men is het wachten beu. Men wilt weg, weg uit deze vreemde kamer. Maar ze hadden de hele ruimte al gechecked op gaten, kieren of oneffenheden. Maar behalve de opening waar ze vandaan kwamen, was er geen enkele uitgang. En niemand wilde terug in de donkere spleet kruipen, dus zaten ze hier maar vast. De deadline was ondertussen al enkele minuten verstreken, en iedereen wilde eindelijk terug nieuws. Sommigen waren gefascineerd door de plaats waar ze waren en de technologie, anderen wilden gewoon echt weg.

En toen begon opeens de robot terug in actie te schieten. De enkelingen die er wat mee aan het prutsen waren, in de hoop hem in actie te krijgen schrokken op en eentje waagde het zelfs om uit te roepen 'Zie je, ik heb het gemaakt!'. Maargoed, iedereen gaf hem eens een bedenkelijke blik en niet veel later begonnen de eerste krakende woorden uit de 'mond' van het robotje te komen. Hij begon wartaal uit te slaan, maar na even concentreren lukte het hem gewoon om woorden uit te kramen, die af en toe verstaanbaar waren. Men was ondertussen recht gaan staan en had een kring rond de robot gevormd. Allen wachtend op het nieuws dat de robot ging melden.

"Dit is het einde van de eerste test, er is een winnend team naar voren gekomen. Het team dat het Christendom vertegenwoordigde zegevierde. Verdere conclusies met betrekking tot deze overwinning zullen wij niet met jullie delen, we zullen slechts zeggen dat de resultaten veruit interessant zijn. Maar om ter zake te komen, wij verwachten van ieder team dat er een Kapitein zal worden verkozen. Meer informatie over het vervolg van het onderzoek volgt nog."

- Het team van Kyraco, Sanhal, Wouterjs, Aeneas, Initia en Helker heeft gewonnen. Voor de volgende deadline stemt iedereen voor een kapitein uit zijn of haar team. De teams staan in de eerste post, geupdate. Je mag enkel op iemand van je eigen team stemmen en niet op jezelf. Van elk team wordt de persoon met de meeste stemmen de Kapitein van dat team. Hij heeft geen enkel voordeel, maar is echter wel verplicht om belangrijke dingen in te sturen die voor heel het team gelden of dit recht door te geven indien hij zelf niet aanwezig kan zijn.
 

DeletedUser19654

Gast
Niet eerlijk btw, teams van 6 die alles juist hadden konden sws meer punten halen dan ons zelfs hadden we alles juist :|
Dat wilde ik nou juist zeggen!!! :(
Dan zou er bij de teams van 6 waarschijnlijk 1 iemand niet hebben meegeteld. Want anders is het idd gewoon oneerlijk ;)

Ow en waarom wist ik gewoon dat nissassa loog? over het feit dat hij Ares gebrandmerkt zou hebben...
Dat was echt slecht helaas was mijn team niet zo slim daar meteen doorheen te kijken. Die vertrouwde mij dus niet echt. Die wilden toch liever safe spelen :)

Ow en 1 stem voor Koning Konijn!! aangezien hij al koning is :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan