• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Laat de Spelen beginnen!

DeletedUser

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

Gister is Phi geopend, en nu is het door de OS mogelijk dat een beetje goudgebruiker constant 5000 GS kan verkrijgen door het spenderen van goud. Dit is toch niet meer leuk voor een nieuwe wereld? Deze mensen bouwen nu een gigantische voorsprong op. Min of meer maak je alleen nog kans als je goud gaat gebruiken... Ziet Innogames dit dan niet in? Er gaat nu toch echt een grote uitstroom van spelers plaatsvinden de komende weken. Zorg er dan op z'n minst voor dat de GS-optie maar 1x per dag gebruikt kan worden

@Kroenuh, kan hier echt niks tegen gedaan worden? Voor een nieuwe wereld is nagenoeg oneindig GS toch geen leuk premium voordeel meer... Ik zit nu al zelfs te overwegen om te wachten op de volgende wereld, ondanks ik gister op Phi ben begonnen.
 

DeletedUser17987

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

Je kan maar eens in de 8 uur opeisen zogezegd, maar daar zijn de normale spelers ook de dupe van! Als ze goud gewoon afschaffen bij de OS? Want nou is het wel een beetje ´´ corrupt .´´ Ook al moeten ze lang wachten tot ze weer kunnen ´´opeisen´´, hun kunnen het alsnog vaker doen!
 

DeletedUser

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

Ik vind dit pure geldklopperij, dat de vaardigheidspunten gereset worden. Oké. Maar ook de trainingsplaatsen. Toegevoegde waarde: Weer 100 goud in de zakken van GP.
Mijn voorstel: Zet mijn eerder gekochte plaatsen weer open. Ze zijn dicht gegooid zonder waarschuwing dat het maar voor alleen de hopolietenloop gold.
 

DeletedUser

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

inderdaad shield. vooral die 20% trainings bonus valt bij mij in het verkeerde keelgat....vanavond weer aangezet en nu dus gereset, weer 50 goud door me neus geboord.
 

DeletedUser16455

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

inderdaad shield. vooral die 20% trainings bonus valt bij mij in het verkeerde keelgat....vanavond weer aangezet en nu dus gereset, weer 50 goud door me neus geboord.

dit is gewoon een smerig zaakje, ik heb die trainingsplekken opengegooid hiervoor en dat moet nu dus opnieuw.
ik snap ondertussen wel dat het voor geld is maar je kan ook overdrijven, langzaamaan wordt dit geen spel meer.

het doel was toch om een spel te hebben dat geld opleverd? niet een bedrijfje die maar een spel gebruikt om mensen te bedriegen?

als je het mij vraagt kan er overdreven worden -_-
 

DeletedUser11295

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

Gister is Phi geopend, en nu is het door de OS mogelijk dat een beetje goudgebruiker constant 5000 GS kan verkrijgen door het spenderen van goud. Dit is toch niet meer leuk voor een nieuwe wereld? Deze mensen bouwen nu een gigantische voorsprong op. Min of meer maak je alleen nog kans als je goud gaat gebruiken... Ziet Innogames dit dan niet in? Er gaat nu toch echt een grote uitstroom van spelers plaatsvinden de komende weken. Zorg er dan op z'n minst voor dat de GS-optie maar 1x per dag gebruikt kan worden

@Kroenuh, kan hier echt niks tegen gedaan worden? Voor een nieuwe wereld is nagenoeg oneindig GS toch geen leuk premium voordeel meer... Ik zit nu al zelfs te overwegen om te wachten op de volgende wereld, ondanks ik gister op Phi ben begonnen.

Op Phi valt het reuze mee met het extreme goud gebruik hoor ;) je kan er nog rustig spelen :p
 

DeletedUser

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

Op Phi valt het reuze mee met het extreme goud gebruik hoor ;) je kan er nog rustig spelen :p

Wat ik suggereer is dat vele duizenden grondstoffen -voor slechts een klein bedrag goud- een nieuwe server totaal ruïneert. Juist is het de uitdaging om in de eerste dagen zo snel mogelijk grondstoffen te sprokkelen, en dat zou naar mijn mening niet of nauwelijks door premium gebruik mogen plaatsvinden. Alle spelers die nu min of meer goud gebruiken hebben na afloop van de Olympische Spelen een enorme boost tegenover de zwakkere wederpartij. Spelers die nu geen goud gebruiken worden na afloop van de b-bescherming compleet weggevaagd, gezien het feit zij zich nog geen behoorlijk leger kunnen permiteren. Ofwel: Phi zal qua aantal spelers snel inkakken. Jammer. En zeker een domme zet van Innogames.

Ik wacht wel op de volgende server, Phi zal ik laten schieten. Ik ga geen berg goud spenderen om een voorsprong op te bouwen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

hmmm je kunt je daar druk om maken. maar kijk gerust effe naar de beloning van het boogschieten. 100% extra kracht voor de nummer 1. ik vraag me serieus af of dit geen foutje is.
 

DeletedUser9089

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

hmmm je kunt je daar druk om maken. maar kijk gerust effe naar de beloning van het boogschieten. 100% extra kracht voor de nummer 1. ik vraag me serieus af of dit geen foutje is.

Wat is er verkeerd aan 100% gevechtspunten?
Er staat niet dat je 100% meer schade toebrengt.
 

DeletedUser18659

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

Wat ik suggereer is dat vele duizenden grondstoffen -voor slechts een klein bedrag goud- een nieuwe server totaal ruïneert. Juist is het de uitdaging om in de eerste dagen zo snel mogelijk grondstoffen te sprokkelen, en dat zou naar mijn mening niet of nauwelijks door premium gebruik mogen plaatsvinden. Alle spelers die nu min of meer goud gebruiken hebben na afloop van de Olympische Spelen een enorme boost tegenover de zwakkere wederpartij. Spelers die nu geen goud gebruiken worden na afloop van de b-bescherming compleet weggevaagd, gezien het feit zij zich nog geen behoorlijk leger kunnen permiteren. Ofwel: Phi zal qua aantal spelers snel inkakken. Jammer. En zeker een domme zet van Innogames.

Ik wacht wel op de volgende server, Phi zal ik laten schieten. Ik ga geen berg goud spenderen om een voorsprong op te bouwen...


Ik gebruik zelf geen goud (normaal wel) omdat ik eens wou kijken hoever je komt zonder.Dat goud redelijke voordelen bied snap ik,de tent moet immers ook draaiende gehouden worden
Maar die spelen slaat echt nergens op!!!! En zal voor veel spellers het plezier eruit halen.
Met name op net gestarte servers maakt dit het spel kapot. En zal ertoe leiden dat veel mensen vroegtijdig gaan afhaken.Waaronder ook veel goud spellers die niet bereid zijn in een maand 100 euro te spenderen en die nu door de spelen op een bijna onoverbrugbare achterstand komen. Wellicht zullen zij ook overstappen naar een server die start na de spelen om daar met )redelijk)gelijke middelen het spel plezier terug te vinden.
Wie dan overblijven zijn de big-spenders die met hun tomeloze koopgedrag hun eigen investering de das om hebben gedaan.

Ik zelf kijk het aan tot na de spelen om te kijken wat ik doe op de server tau.
Maar als het zo doorgaat zal ik ws op een andere server na de spelen starten en trachten mijn ally mee te nemen.
Degene die nu bovenaan staat in mijn oceaan was al bezig zijn weg omhoog te kopen om via 50 goud cp te kopen,maar nu slaat het alles.
In een week tijd verdubbeld hij zijn punten aantal verdrievoudigd hij zijn gp en dit heeft niks met skils te maken maar enkel met kopen.
Dat je in de agora cp kunt kopen vind ik oke maar dat je nu ook nog steden en legers in no time uitgebouwd hebt, maakt het spelelement kapot
 

DeletedUser

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

Ik stond op pl.21 dus zou nu vanaf 00:00:00u 50% meer gs moeten krijgen maar de bonus is zelfs niet uitgereikd!!
 

DeletedUser18750

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

hoe zit het nou met de award als je in de top 500 staat.
want speerwerpen is nu gestopt en mijn uiteindelijke plaats was 132 dus ik zou die award moet krijgen.
maar ik heb die award niet gekregen.
mijn vraag is dus krijg ik die nog?
 

DeletedUser

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

kijk eerst eens bij forum voor fouten en bugs.
daar vind je het probleem al.

en als het goed is krijg je die nog.
 

DeletedUser

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

Wereld Phi is verziekt door Grepolympia!!

De invloed van Grepolympia op een nieuwe wereld is mega groot, doordat er spelers zijn die meermaals per dag deelnemen. En per dag maximaal 45.000 extra grondstoffen kunnen verkrijgen. In een wereld die al een aantal maanden bestaat is dat een groot voordeel, maar in een wereld waar het gemiddelde van de grondstofgebouwen op niveau 20 ligt (waarschijnlijk lager). Spelers op deze wereld die het goed doen, maar niet veel of geen goud kunnen/willen investeren, worden gewoon weggevaagd.

Het premiumvoordeel op een nieuwe wereld via Grepolymia is eenvoudig weg te groot. Er zijn inmiddels al een aantal spelers waarvan ik weet dat ze om die reden gestopt zijn en wachten op een volgende nieuwe wereld.

Mega (giga) blunder Innogames.
 

DeletedUser13872

Gast
ze willen geld, de mensen van innogames.
dat mogen ze maar dan mogen ze de actie wel beter maken.
 

DeletedUser

Gast
ze willen geld, de mensen van innogames.
dat mogen ze maar dan mogen ze de actie wel beter maken.

Beter maken? In wat van opzicht? Afgezien de mogelijkheid tot het krijgen van max. 45.000 GS per dag dmv het spenderen van een beetje goud, vond ik dit al met al een geslaagde event hoor.
 
Bovenaan